Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC

Data: 2014-03-21 11:12:37
Autor: Axel
Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
"Myjk"  wrote in message news:g6vfbvnrg4vr.dlgmyjk.org...

Żeby nie być jednostronnym w opiniach to pochwalę się, że dzisiaj dostałem
strzała w plecy od radaru na Al. St. Zjednoczonych w DC. Ograniczenie do
80, jechałem 85 licznikowe. GPS w rejestratorze pokazał na wysokości radaru
dokładnie 80/h, ale że FR strzela sporo później -- wtedy było juz tylko 78.
Normalnie motyla noga -- i ja zostanÄ™ anacronem! :P Ciekawe czy przyjdzie
list motywacyjny. ;)

Miałem podobną sytuację w al.Krakowskiej, z foto w samochodzie SM (BTW ustawionym 200m przed żółtym fotoradarem wielofunkcyjnym). W momencie błysku miałem +5km/h. Nic nie przyszło.

--
Axel

Data: 2014-03-23 21:35:20
Autor: Poldek
Axel wrote:
[...]

Miałem podobną sytuację w niemieckim miasteczku przy granicy z PL. Coś błysnęło, zobaczyłem że to skrzynka z okiem. Po roku nic nie przyszło. Miałem jakieś +5.

Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC