Fotoradar. Przyszło zdjęcie i od razu do sądu!

Data: 2009-03-12 07:47:23
Autor: Decter
Fotoradar. Przyszło zdjęcie i od razu do sądu!
Strażnik miejski po przyjacielsku sugeruje dobrowolne poddanie się karze,że niby będzie taniej.
Co powiecie na taką procedurę?

    Ja tez zyskałem nowego przyjacela w postaci wysoko postawionego funkcjonariusza straży miejskiej w Wodzisławiu Ślaskim.
    Sugerował mi abym przyznał sie do przekroczenia prędkości aby uniknąc sadu do którego musiałbym jechac 200 km w jedną stronę.
    To że na zdjęciu był inny samochód z innym numerem rejestracyjnym (podobnym)a w Wodzisławiu Ślaskim w zyciu nie byłem dla tego pana nie miało żadnego znaczenia.
            Decter

Fotoradar. Przyszło zdjęcie i od razu do sądu!