Fotoradar. Przyszło zdjęcie i od razu do sądu!

Data: 2009-03-26 21:54:57
Autor: Rentier
Fotoradar. Przyszło zdjęcie i od razu do sądu!

Wyjaśniło się.
Strażnik napisał szablonik tzw wyjaśnień, które sadowi sa obojetne.
Wsadzili mi 2 stówy mandatu po negocjacjach.
Obiecali ze 2 dychy kosztów sądowych.
6pkt karnych, niestety.Ponoć sąd inaczej nie przyjmie wniosku o ukaranie.
Czekam na kwity...Obecność na rozprawie zbędna.

Data: 2009-03-26 22:18:23
Autor: TomN
Rentier w <news:gqgq2r$m78$1news.dialog.net.pl>:

Wyjaśniło się.
Strażnik napisał szablonik tzw wyjaśnień, które sadowi sa obojetne.
Wsadzili mi 2 stówy mandatu po negocjacjach.

Czyli dół "widełek" dla przekroczenia o 40

Obiecali ze 2 dychy kosztów sądowych.

Kłamali, nie mają wpływu na to.

6pkt karnych, niestety.

Nie kłamali

Ponoć sąd inaczej nie przyjmie wniosku o ukaranie.

Kłamali.

Czekam na kwity...Obecność na rozprawie zbędna.

Nie kłamali.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Fotoradar. Przyszło zdjęcie i od razu do sądu!