Fotoradar Rzeczenica :)

Data: 2012-10-08 19:19:48
Autor: Cavallino
Fotoradar Rzeczenica :)

Uzytkownik "Jimiasty" <jimiasty@gmail.com> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:8d1dacd4-aaf7-4f06-99aa-be9de845fb62@googlegroups.com...
Heh,
ustrzelili mnie jak wracalem z wywczasu. 66/50 propozycja 100zl i ilestam punktow karnych, spoko spoko, ale byla godzina bodajze 23:23, a ja nie widzialem zadnego znaku. Odpisalem zatem, ze po godz. 23:00 na obszarze zabudowanym jest ograniczenie predkosci do 60km/h zatem jak juz cos to zgodnie z pkt art i czymstam nalezy sie mandat 50zl i 0 pkt karnych.  I pare tygodni ciszy... az tu wlasnie przyszedl liscik od strazy wiejskiej z mandacikiem na 50zl
Placic czy olac?

Zapytac o atesty na urzadzenie.
Jesli wyjdzie np. ze to Iskra to grzecznie wyslac ich w cholere.

Data: 2012-10-08 15:04:42
Autor: Jimiasty
Fotoradar Rzeczenica :)
W dniu poniedziałek, 8 października 2012 19:19:37 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
Zapytac o atesty na urzadzenie.

Jesli wyjdzie np. ze to Iskra to grzecznie wyslac ich w cholere.

Atesty sa radar to stacjonarna multanowa. Straze wiejskie w pomorskim to profesjonalisci w lojeniu podroznych

Fotoradar Rzeczenica :)