Fotoradar Rzeczenica :)

Data: 2012-10-09 15:20:43
Autor: Adam Płaszczyca
Fotoradar Rzeczenica :)
Dnia Mon, 8 Oct 2012 09:44:01 -0700 (PDT), Jimiasty napisał(a):

Heh, ustrzelili mnie jak wracalem z wywczasu. 66/50 propozycja 100zl i ilestam punktow karnych, spoko spoko, ale byla godzina bodajze 23:23, a ja nie widzialem zadnego znaku. Odpisalem zatem, ze po godz. 23:00 na obszarze zabudowanym jest ograniczenie predkosci do 60km/h zatem jak juz cos to zgodnie z pkt art i czymstam nalezy sie mandat 50zl i 0 pkt karnych.  I pare tygodni ciszy... az tu wlasnie przyszedl liscik od strazy wiejskiej z mandacikiem na 50zl
Placic czy olac?

1. Nauczyć czytnik zawijania wierszy
2. Natychmiast wysłać pismo do SM z żądaniem wyjaśnienia, na jakiej
podstawie wystawili mandat, skoro nie wyraziłeś zgody na ukaranie Cię nim.
3. Mogło być ogarniczenie do 50 - myślisz, że czemu coraz częściej są znaki
50?

--

Data: 2012-10-10 01:32:39
Autor: Jimiasty
Fotoradar Rzeczenica :)
W dniu wtorek, 9 października 2012 15:23:44 UTC+2 użytkownik Adam Płaszczyca napisał:

1. Nauczyć czytnik zawijania wierszy

Ciezka sprawa, bo niestety uzywam googla.
[...]

Moglo byc, ale ciezko to sprawdzic, myslalem ze mi odpisza.

Fotoradar Rzeczenica :)