Fotoradar Rzeczenica :)

Data: 2012-10-09 20:16:29
Autor: megrims
Fotoradar Rzeczenica :)
W dniu 2012-10-08 18:44, Jimiasty pisze:
Heh,
ustrzelili mnie jak wracalem z wywczasu. 66/50 propozycja 100zl i ilestam punktow karnych, spoko spoko, ale byla godzina bodajze 23:23, a ja nie widzialem zadnego znaku. Odpisalem zatem, ze po godz. 23:00 na obszarze zabudowanym jest ograniczenie predkosci do 60km/h zatem jak juz cos to zgodnie z pkt art i czymstam nalezy sie mandat 50zl i 0 pkt karnych.  I pare tygodni ciszy... az tu wlasnie przyszedl liscik od strazy wiejskiej z mandacikiem na 50zl
Placic czy olac?

Zapłać i miej to głęboko w piździe. Czasu masz za dużo?

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-10-09 20:39:27
Autor: Tom N
Fotoradar Rzeczenica :)
megrims w <news:k51pls$e99$1usenet.news.interia.pl>:

Zapłać i miej to głęboko w piĽdzie.

Podać numer konta?

Czasu masz za dużo?

A Ty pieniędzy?

;-)

--
'Tom N'

Data: 2012-10-09 20:47:55
Autor: megrims
Fotoradar Rzeczenica :)
W dniu 2012-10-09 20:39,  (Tom N) pisze:
megrims w

Zapłać i miej to głęboko w piĽdzie.

Podać numer konta?
Autor w±tku chyba ma numer konta na korespondencji od SM.

Czasu masz za dużo?

A Ty pieniędzy?

;-)

Pieni±dze zawsze można odzyskać. Czasu straconego NIE.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-10-10 01:29:12
Autor: Jimiasty
Fotoradar Rzeczenica :)
W dniu wtorek, 9 paĽdziernika 2012 20:48:06 UTC+2 użytkownik megrims napisał:
Pieni±dze zawsze można odzyskać. Czasu straconego NIE.

Oj tam czas, komunikuje sie z nimi mailowo. A drocze sie dla zasady, bo akurat cala trase jechalem przepisowo +10. 50zl to zadne pieniadze, ale wolalbym to przelac na WOSP albo jakis inny przytulek dla sierot a nie skurwysynow wyludzaczy.

http://www.dziennikbaltycki.pl/artykul/170082,rzeczenica-fotoradar-zarobil-juz-pierwszy-milion-zlotych,id,t.html

Data: 2012-10-10 02:21:29
Autor: Ojtoto
Ch*j megrims.

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości
Zapłać i miej to głęboko w piździe.

Co za czasy. Jakieś megrimsy, myślące chujem, wpiździły się
na grupÄ™.
Zrozumiałeś coś z tego, bo mogę ci to bardziej przetłumaczyć, aby
trafiło do twojego móżdżka ?

Data: 2012-10-11 00:46:06
Autor: megrims
Ch*j megrims.

[...]