[WAW] Fotoradar Sikorskiego/Sobieskiego

Data: 2012-03-16 15:28:55
Autor: pablo eldiablo
[WAW] Fotoradar Sikorskiego/Sobieskiego
... ciekawe, do jakiej g³êboko¶ci zanurzenia jest wodoodporny ;-)

Data: 2012-03-16 15:31:48
Autor: to
[WAW] Fotoradar Sikorskiego/Sobieskiego
begin pablo eldiablo
.. ciekawe, do jakiej głębokości zanurzenia jest wodoodporny ;-)

Widzę, że żywioły w końcu go dosięgły. Aczkolwiek jestem trochę zaskoczony, bo spodziewałem się raczej gromu z jasnego nieba. Wychodzi na to, że zabrał się za niego Sam Szatan spod ziemi.

Data: 2012-03-16 15:35:18
Autor: masti
[WAW] Fotoradar Sikorskiego/Sobieskiego
Dnia pięknego Fri, 16 Mar 2012 15:28:55 +0000 osobnik zwany pablo eldiablo
wystukał:

.. ciekawe, do jakiej głębokości zanurzenia jest wodoodporny ;-)

według rzeczniczki straży wiejskiej nawet nie zaparował ;(

mst <at> gazeta <.> pl

[WAW] Fotoradar Sikorskiego/Sobieskiego