Fotoradar a teren zabudowany

Data: 2009-11-30 23:21:07
Autor: Krzysiek
Fotoradar a teren zabudowany
Witam. W sierpniu jechałem sobie przez pewną miejscowość A do
następnej miejscowości B. W miejscowości A stał sobie fotoradar.
Wracając strzelił mi fotkę. Zdjęcie przyszło do domu. Zastanawiałem
się dlaczego przekroczyłem prędkość i pojechałem sprawdzić jak to
wygląda w praktyce. Okazuje się że wyjeżdżając z miejscowości B jest
znak koniec terenu zabudowanego natomiast wjeżdżając do miejscowości A
takiego znaku nie ma. Miejscowość A liczy może z 5 domów troche
rozstrzelonych. Pierwszy raz też jechałem tą drogą. Mandatu nie
przyjąłem. Sprawa poszła do sądu, sąd nałożył 200 zł mandatu. Czy jest
sens dalej się odwoływać? Czy odpuścić sobie i zapłacić?

Data: 2009-12-01 08:36:53
Autor: Lukasz

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hf2gi5$98e$1news.onet.pl...
Krzysiek pisze:
[...]

Zrób zdjęcia... bo nagle pojawi się jakiś znak jak zauważą błąd.

Data: 2009-12-01 08:40:39
Autor: spp
Lukasz pisze:

[...]

Tylko że opis jest nieźle zamieszany.

- jechał z A do B ale ... wracając;
- na końcu miejscowości stał znak 'koniec tereny zabudowanego' a na początku następnej - nie. A może stał znak 'początek terenu zabudowanego'?

--
spp

Data: 2009-12-01 00:16:07
Autor: Krzysiek
Fotoradar a teren zabudowany

Tylko e opis jest nie le zamieszany.

- jecha z A do B ale ... wracaj c;
- na ko cu miejscowo ci sta znak 'koniec tereny zabudowanego' a na
pocz tku nast pnej - nie. A mo e sta znak 'pocz tek terenu zabudowanego'?

--
spp

Nie ma żadnego znaku który by ograniczał prędkość. Jest tylko ustąp
pierwszeństwa przejazdu. Po prostu dojeżdżam do skrzyżowania, skręcam
w lewo i po ok 200 metrach bach, fotka.

Data: 2009-12-01 13:11:19
Autor: Budzik
Fotoradar a teren zabudowany
Użytkownik spp spp@op.pl ...

[...]

tak, mysle ze dokładnie to watkotwórca chciał napisac.
Ze nie ma znaku "konca terenu", jest tylko znak "poczatku terenu" i dlatego chce sie odwolywac...
plisssss

Data: 2009-12-01 14:50:59
Autor: kris

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:Xns9CD45FBBF15D0budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
tak, mysle ze dokładnie to watkotwórca chciał napisac.
Ze nie ma znaku "konca terenu", jest tylko znak "poczatku terenu" i dlatego
chce sie odwolywac...
plisssss

Ja zrozumiałem z opisu autora watku ze po prostu nie było znaku ze rozpoczyna sie teren zabudowany.

Krzysiek

Data: 2009-12-01 15:01:37
Autor: spp
kris pisze:

[...]

A ja zrozumiałem,że Budzik posłużył się ironią. :)
Gdyby jednak wczytać się w post otwierający wątek to jest on po prostu napisany niechlujnie i chaotycznie, stąd wcześniej też trochę sobie pozwoliłem na ironię ;)

--
spp

Data: 2009-12-01 17:13:10
Autor: Budzik
[...]

ufff, jest nadzieja... :)

Data: 2009-12-01 10:43:13
Autor: kris

Użytkownik "Krzysiek" <g.o@wp.pl> napisał w wiadomości news:c85e97ae-d1c9-4a87-9973-09d65046f231e23g2000yqd.googlegroups.com...
przyjąłem. Sprawa poszła do sądu, sąd nałożył 200 zł mandatu. Czy jest

Też czekam na wyrok sądu.
Czy sąd naliczył jakieś koszty procesowe itp czy tylko "goły" mandat

Krzysiek

Data: 2009-12-01 01:50:58
Autor: Krzysiek
On 1 Gru, 10:43, "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8...@poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "Krzysiek" <g...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:c85e97ae-d1c9-4a87-9973-09d65046f231e23g2000yqd.googlegroups.com...

>przyj em. Sprawa posz a do s du, s d na o y 200 z mandatu. Czy jest

Te czekam na wyrok s du.
Czy s d naliczy jakie koszty procesowe itp czy tylko "go y" mandat

Krzysiek

Na razie przysZEDŁ wyrok nakazowy 200 zł bez kosztów( niezastosowanie
się do znaku teren zabudowany), czyli tyle ile mandat 82/50.I teraz
czy jest sens się odwoływać?

Data: 2009-12-01 11:00:00
Autor: Herald
Dnia Tue, 1 Dec 2009 01:50:58 -0800 (PST), Krzysiek napisał(a):

Na razie przysZEDŁ wyrok nakazowy 200 zł bez kosztów( niezastosowanie
się do znaku teren zabudowany), czyli tyle ile mandat 82/50.I teraz
czy jest sens się odwoływać?

No przecież mówisz że tam tego znaku NIE MA FIZYCZNIE.
Skoro go nie ma - rób fotografie, filmy z datami, z gazetą w kadrze by było
widać datę tego rejonu że po prostu tego znaku nie ma. Odwoływałbym się -
przecież no litość boską - jak nie ma znaku to jak może być???

Data: 2009-12-01 02:03:53
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Fotoradar a teren zabudowany
On 1 Dec, 10:00, Herald <her...@onet.eu> wrote:
Dnia Tue, 1 Dec 2009 01:50:58 -0800 (PST), Krzysiek napisa (a):

> Na razie przysZED wyrok nakazowy 200 z bez koszt w( niezastosowanie
> si do znaku teren zabudowany), czyli tyle ile mandat 82/50.I teraz
> czy jest sens si odwo ywa ?

No przecie m wisz e tam tego znaku NIE MA FIZYCZNIE.
Skoro go nie ma - r b fotografie, filmy z datami, z gazet w kadrze by by o
wida dat tego rejonu e po prostu tego znaku nie ma. Odwo ywa bym si -
przecie no lito bosk - jak nie ma znaku to jak mo e by ???

Jak taki niepewny - to niech placi :)

Data: 2009-12-01 10:17:17
Autor: pmlb
[...]

Najlepiej nich te fotki zamiesci gdzies by mozna bylo na to spojrzec, jak mozxna o czyms rozmawiac jak tego nie widac. Moze cos umknlo uwadze? Autor pisze, ze jechal tam pierwszy raz...

Data: 2009-12-01 11:48:48
Autor: szerszen

Użytkownik "pmlb" <pmlb@domino.com> napisał w wiadomości news:M26Rm.584$Dl4.365newsfe08.ams2...

Najlepiej nich te fotki zamiesci gdzies by mozna bylo na to spojrzec, jak mozxna o czyms rozmawiac jak tego nie widac. Moze cos umknlo uwadze? Autor pisze, ze jechal tam pierwszy raz...

ale napisal rowniez, ze specjalnie wrocil sie aby sprawdzic co i jak, wiec mysle ze wytezyl uwage ;)

Data: 2009-12-01 12:01:35
Autor: mvoicem
[OT]Re: Fotoradar a teren zabudowany
(01.12.2009 11:48), szerszen wrote:

[...]

Napisał też że fotoradar wracał (skąd, z miejsca pracy?) i zrobił mu
zdjęcie, więc tak zupełnie jasne to nie jest :P

p. m.

Data: 2009-12-01 20:19:37
Autor: Robert Tomasik
[...]

Zwłaszcza fotkę tego nie istniejącego znaku :-)

Data: 2009-12-01 11:08:53
Autor: Liwiusz
Herald pisze:
[...]

   Niech przejedzie się tą drogą i nagra na kamerę. Żeby nie było potem zarzutu, że na zdjęciach co prawda znaku nie ma, ale 3 metry wcześniej był.

--
Liwiusz

Data: 2009-12-01 14:25:56
Autor: Jacek_P
Fotoradar a teren zabudowany
Krzysiek opisal zdarzenie pokroju Roswell:
Witam. W sierpniu jechałem sobie przez pewną miejscowość A do
następnej miejscowości B. W miejscowości A stał sobie fotoradar.
Wracając strzelił mi fotk?

Skad fotoradar wracal?

Zdjęcie przyszło do domu

Jakie mialo konczyny? Jaka predkosc osiagalo? MSPANC ;)
--
Powodzenia w sporze z sadem,

Jacek

Data: 2009-12-01 21:48:14
Autor: robert1
[...]

Dobra kamera, najlepiej HD, przejdz sie tym odcinkiem i trzymając z boku dzisiejsze wydanie jakiejś gazety nagraj i wrzuć na youtube - w razie czego będzie niezbity dowód że znaku nie było, sądź się, odwołuj do coraz wyższych instancji, pisz skargi do rzecznika praw obywatelskich, walcz o swoje, bo tylko jeleń by zapłacil w takim przypadku.

Data: 2009-12-01 22:08:11
Autor: spp
robert1@mailinator.com pisze:

Dobra kamera, najlepiej HD, przejdz sie tym odcinkiem i trzymając z boku dzisiejsze wydanie jakiejś gazety nagraj i wrzuć na youtube - w razie czego będzie niezbity dowód że znaku nie było,

.... co najwyżej że w dniu nagrania nie było.

--
spp

Data: 2009-12-02 08:33:36
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

spp pisze:
[...]

No właśnie... Gość dostał mandat, nie chce płacić, więc jeszcze znak
urwał i teraz wszyscy zapłacimy za urwany znak.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2009-12-02 19:17:42
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 01.12.2009 08:21 użytkownik Krzysiek napisał :
Witam. W sierpniu jechałem sobie przez pewną miejscowość A do następnej miejscowości B. W miejscowości A stał sobie fotoradar. Wracając strzelił mi fotkę.

Dokąd wracał fotoradar?

[...]

Skąd wyjeżdżał znak B?

natomiast wjeżdżając do miejscowości A takiego znaku nie ma.

Dokąd wjeżdżał znak A?
BP NMSP

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Fotoradar a teren zabudowany