Fotoradar a znak pokryty ?niegiem a rejestrator samochodowy

Data: 2014-02-01 16:38:02
Autor: Budzik
Fotoradar a znak pokryty ?niegiem a rejestrator samochodowy
Użytkownik Anasza brak@gmail.com ...

Jestem kierowcą zawodowym od bardzo dawna. Zawsze staram się przestrzegać prawa stąd też nigdy nie dostałem żadnego mandatu do wczoraj za przekroczenie prędkości  w miejscu gdzie ograniczenie jest 70 km/h ja jechałem 90. Od paru miesięcy posiadam rejestrator wideo który cały czas nagrywa to co się dzieje na drodze. Nagrania zazwyczaj przechowuję przez miesiąc. Znalazłem nagranie z tego dnia w którym mnie fotoradar przyłapał i na nim znak pokryty śniegiem gdzie nie widać ograniczenia prędkości. Czy takim dowodem (o ile to jest jakikolwiek dowód) mogę przedstawić organowi wydającemu mi mandat z fotoradaru?

Kwestia sporna.
Podobno liternie przepisy mowią, że znak to znak.
Ale mysle, ze jest spora szansa, ze w takiej sytuacji trafisz na kogos rozsadnie myslącego.
Co ci szkodzi napisać i spróbować.
Film wrzuć na YT, w pismie podaj linka, wyjaśnij i zobaczysz, co się bedzie dalej działo.

Fotoradar a znak pokryty ?niegiem a rejestrator samochodowy