Fotoradar ale inaczej cd..

Data: 2009-05-10 15:14:34
Autor: krzymek
Fotoradar ale inaczej cd..
Jakiś miesiące temu opisywałem mój przypadek z fotką z radaru.
Po przejściach które miałem, dostałem wreszcze numer konta do zapłaty :)
Widocznie ktoś z sądu czyta tę grupę i zlitował się nademną :D
Zatem wykroczenie w czerwcu 2008,
wyrok sądu listopad 2008,
informacje dostaje w styczniu 2009,
numer konta maj 2009.
Oczywiście wszystko już zapłacone, za miesiąc kasuje mi się konto z punktami.

Współczuje tym ktorzy maja jakas sprawe w sądzie, wiadać iż przy ta błachej sprawie trwa to prawie rok !!
--
   -- -==[ krzymek ]==-- -

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4063 (20090508) __________

Data: 2009-05-10 21:36:18
Autor: Końrad N.S.
Fotoradar ale inaczej cd..
Użytkownik "krzymek" <krzymek_wytnij_@terramail.pl> napisał w wiadomości news:gu6jvl$6n$1inews.gazeta.pl...

Współczuje tym ktorzy maja jakas sprawe w sądzie, wiadać iż przy ta błachej sprawie trwa to prawie rok !!

ja bywałem w sądzie przez 5 lat, ale moja sprawa dla odmiany była błaha.

Fotoradar ale inaczej cd..