Fotoradar - dane osobowe

Data: 2010-11-02 16:01:51
Autor: Robert Tomasik
Fotoradar - dane osobowe
Użytkownik "barbakan" <barbakan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iaoqmq$ugg$1news.onet.pl...
Kilka dni temu, po 7 miesiącach od zdarzenia dostałem przesyłkę od straży miejskiej małego miasteczka. W przesyłce jest zdjęcie z fotoradaru z kompletem dokumentów - wezwanie, oświadczenie kto prowadził pojazd, formularz danych osobowych (pesel, imię ojca, wysokość zarobków itp).

Nie było by w tym nic dziwnego, ale jedna ze stron przesyłki zawiera informacje, że rezygnują z wymierzenia mi kary, i że zostaję pouczony, że jak jeszcze raz mnie namierzą to... itd.

W związku z tym mam pytanie, czy muszę wypełniać i odsyłać im dokumenty, m.in zawierające moje dane osobowe, czy straż miejska małego miasteczka ma prawo gromadzić i przetwarzać moje dane osobowe.

Co do zasady, skoro już odstąpili od ukarania i pouczyli, to nie za bardzo wiem co mogliby zrobić w wypadku braku odpwoiedzi z Twojej strony. Z tym, żę oni te dane osobowe przecież powinni mieć. Jakoś Ciebie ustalili. Jak mają adres i nazwisko oraz imię, to z bazy PESEL, do kórej jak każdy urząd mają dostęp resztę danych odczytają.

Data: 2010-11-02 11:48:29
Autor: Rafal M
Fotoradar - dane osobowe
On 2 Lis, 16:01, "Robert Tomasik" <robert.toma...@gazeta.pl> wrote:

[...]

To sie tak zapytam: Po co im jest wysokosc zarobkow?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-11-02 20:20:11
Autor: Robert Tomasik
Fotoradar - dane osobowe
Użytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisał w wiadomości news:f1f72389-5918-43f3-82ae-ef45ed8e4d4dt35g2000yqj.googlegroups.com...

> To sie tak zapytam: Po co im jest wysokosc zarobkow?

Do pouczenia? Nie wiem. Jakbyś się dowiedział, to podziel się tu wiedzą, bo mnie to intryguje. Potrzebne są te dane do wniosku o ukaranie do sądu. Moze mają standardowe druki i ktoś nie pomyślał  po prostu - ja w każdym razie bym się skłaniał ku takiej tezie. Zadzwoń i zapytaj ich, bo nic sensownego mi do głowy nie przychodzi.

Data: 2010-11-07 12:29:18
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Fotoradar - dane osobowe
Dnia Tue, 2 Nov 2010 20:20:11 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

[...]

Znam przypadek, kiedy winny wykroczenia mandat 300 zł chciał rozłozyć na
raty i wysłał pismo z taką prośbą, nie czekając na odpowiedź wpłacał co
miesiąc 100 zł... odpowiedź przyszła na 3 strony, że aby rozłozyć na raty
trzeba dostarczyć kilka zaświadczeń o statusie materialnym, zarobkach kilka
oświadczeń... na końcu zdanie: że wykryli, ze mandat został opłacony, więc
powyższa procedura nie jest konieczna.

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy kontakt: http://grupy.3mam.net
DTP 2010 http://foto.3mam.net/DTP-2010/index16.php

Data: 2010-11-07 12:33:11
Autor: Robert Tomasik
Fotoradar - dane osobowe
Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <adres.na@mojej.www.pl> napisał w wiadomości news:ib62ik$pcu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale z bezdomnego i tak się nie da nic wyciągnąć. To jest problemem.

Fotoradar - dane osobowe