Fotoradar - dane osobowe

Data: 2010-11-03 21:35:05
Autor: cezarys
Fotoradar - dane osobowe

Użytkownik "barbakan" <barbakan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iaoqmq$ugg$1news.onet.pl...
Kilka dni temu, po 7 miesiącach od zdarzenia dostałem przesyłkę od straży miejskiej małego miasteczka. W przesyłce jest zdjęcie z fotoradaru z kompletem dokumentów - wezwanie, oświadczenie kto prowadził pojazd, formularz danych osobowych (pesel, imię ojca, wysokość zarobków itp).

Nie było by w tym nic dziwnego, ale jedna ze stron przesyłki zawiera informacje, że rezygnują z wymierzenia mi kary, i że zostaję pouczony, że jak jeszcze raz mnie namierzą to... itd.

W związku z tym mam pytanie, czy muszę wypełniać i odsyłać im dokumenty, m.in zawierające moje dane osobowe, czy straż miejska małego miasteczka ma prawo gromadzić i przetwarzać moje dane osobowe.

-- pozdr
barbakan
Zawsze możesz złożyć skargę do GIODO.
Nic nie kosztuje, a coś mi się wydaje że straż miejska nie możliwości przetwarzania takich danych
CEzarys

Fotoradar - dane osobowe