Fotoradar i zaśnieżony znak drogowy

Data: 2010-12-12 13:57:42
Autor: PawelC
Fotoradar i zaśnieżony znak drogowy
W piątek wieczorem na A4 przed pierwszą bramką za Katowicami w stronę Krakowa, fotoradar strzelił mi piękną fotkę.
Konsternacja, bo jeżdżę, tą trasą, 2 razy w tygodniu, na pewno wtedy byłem na dochamowaniu, a i wcześniej za szybko nie jechałem, gdyż zwyczajnie się nie dało, ale mogło się tak zdarzyć, że miałem te 10 więcej niż... no właśnie.
Oba znaki ograniczenia prędkości, które stoją przed bramkami, były zwyczajnie zasypane brudnym śniegiem.
I teraz taka mysl - probowac isc na wojne, podpierajac sie wlasnie tym, ze znak byl zwyczajnie zasypany(tym bardziej ze przeciez, jest tam cale centrum sluzb porzadkowych), wygral ktos taka sprawe?

uzdrawiam :)

Data: 2010-12-12 14:01:18
Autor: J.F.
Fotoradar i zaœnieżony znak drogowy
On Sun, 12 Dec 2010 13:57:42 +0100,  PawelC wrote:
[...]

Zdjecia masz ? Bez zdjec sie nie liczy. Chyba ze swiadka znajdziesz -
np wieksza ilosc z tych fotografowanych :-)

I uwazaj zeby sie nie przyznac ze jezdzisz dwa razy w tygodniu .. choc
w sumie to przeciez nie wolno jezdzic na pamiec - moze ktos podjal
decyzje o zaslanieciu znaku :-)

J.

Data: 2010-12-14 03:09:13
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Fotoradar i za�nieşony znak drogowy
W dniu 2010-12-12 14:01, J.F. pisze:

Zdjecia masz ? Bez zdjec sie nie liczy. Chyba ze swiadka znajdziesz -
np wieksza ilosc z tych fotografowanych :-)

Sytuacja:

Gil wali DK8 ... naród jedzie 30 - 40 km/h ... Gil, że stuknięty, leci te 80 - 100 km/h ...

Stoją w Białej ...

- Panie kierowco, wie pan jaka jest przyczyna zatrzymania ?
- nie mam pojęcia
- zakaz wyprzedzania obowiązywał i obszar zabudowany ... jechał pan 107 km/h przy dozwolonych 50 i wyprzedzał pan na zakazie wyprzedzania ...
- niemoĹźliwe
- jak to nie moĹźliwe ?
- no nie było zakazu, ani zabudowanego ...
- a były, były ...
- a gdzie ?
- a tam, widzi pan ?
- nie widzę, ale skoro pan władza tak mówi, z chęcią cofnę, pan odśnieży znaki i drogę, ja sfilmuję jak pan odśnieża bo mam kamerę i wtedy porozmawiamy o wykroczeniu. P.S. Kamera, która miga na czerwono, ta, którą widzi Pan na podszybiu zarejestrowała biały prostokąt i białe kółko oraz Wasz radiowóz, a za chwilę zarejestruje jak czyści pan znak ... będą to idealne dowody dla sądu. Szkoda, że nie nagrywa dźwięku ...
- a spierdalaj pan ...

KURTYNA ! :)

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2010-12-12 15:01:20
Autor: Jotte
Fotoradar i zaśnieżony znak drogowy
Użytkownik "PawelC" <pablo34CUTTHIS@fortfun.pl> napisał w wiadomości news:4d04c6c8$0$27038$65785112news.neostrada.pl...

byłem na dochamowaniu
I jak poszło? Dochamiłeś się skutecznie?

[...]
Kierujący wjechał nocą w osiedlową uliczkę, której nie znał (poszukiwał adresu). Na końcu stał radiowóz, zatrzymano pod zarzutem jazdy pod prąd ulicą jednokierunkową. Sprawdził znak. Był, ale całkowicie zasłonięty jakimiś chaszczorami, a ponadto obrócony na słupku o 90 st. w poziomie. Zobaczenie go i odczytanie podczas wjeżdżania - niemożliwe. Odmowa mandatu z powodu niewłaściwego oznakowania.
Przegrana. Uzasadnienie: znak uszkodzony jest nadal waĹźny (sic!).

--
Jotte

Data: 2010-12-12 14:18:58
Autor: Myjk
Jotte napisal:

I jak poszło? Dochamiłeś się skutecznie?

Chyba w rezultacie miał się odchamić... ;)

--
Pozdor Myjk
xCarLink *MP3* player

Data: 2010-12-12 21:57:38
Autor: Fantom
[...]

Ja mialem kiedys inaczej - zatrzymano mnie na wyjezdzie z uliczki, obok znaku droga jednokierunkowa stojacego w druga strone niz jechalem. Kiedys z drugiej strony stal znak zakaz wjazdu, ale jak jechalem to nie bylo. Powiedzialem, ze nie mam zadnego znaku na wlocie, policjanci wymiekli i mnie puscili - nawet nie sprawdzali czy byl (ale i tak nie bylo)

Fantom

Data: 2010-12-13 00:33:19
Autor: Marcin Jan
W dniu 10-12-12 15:01, Jotte pisze:
[...]

Zobaczenie go i odczytanie podczas wjeĹźdĹźania - niemoĹźliwe. Odmowa
mandatu z powodu niewłaściwego oznakowania.
Przegrana. Uzasadnienie: znak uszkodzony jest nadal waĹźny (sic!).

i wtedy masz regres do zarządcy drogi. Pewnie skończyłoby się w sądzie z powództwa cywilnego ale dlaczego nie?
pozdrawiam
marcin

Data: 2010-12-12 23:37:26
Autor: masti
Fotoradar i zaśnieżony znak drogowy
Dnia pięknego Mon, 13 Dec 2010 00:33:19 +0100 osobnik zwany Marcin Jan
wystukał:

[...]

powĂłdztwa cywilnego ale dlaczego nie? pozdrawiam
marcin

regres od mandatu?  widziałeś kiedyś KW?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-12-13 12:04:21
Autor: Marcin Jan

UĹźytkownik "PawelC"<pablo34CUTTHIS@fortfun.pl>  napisał w wiadomości

[...]

oczywiście regres miał być w "". KW widziałem. A za niedbalstwo trzeba płacić, więc ja bym sprawę po pierwsze zgłosił na policję (lub SM) Ĺźe istnieje zagroĹźenie w ruchu ( a jeśli taki znak uszkodzony jest dłuĹźej to jeszcze większa granda, dodałbym jeszcze o patrolu co to wie o uszkodzeniu i nie interweniował ). Potem pismo do ZD Ĺźe narazili Cię na straty  i niech zwracają kasę. Potem sąd.
pozdrawiam marcin

Data: 2010-12-13 11:42:21
Autor: Sebastian Kaliszewski
Jotte wrote:
[...]

A się odwołał ot tego "inteligentnego" wyroku? Cze olał sprawę i przygłupiego sędziego?

\SK

Data: 2010-12-13 21:40:35
Autor: Jotte
Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" <s.bez_spamu@remove.this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości news:a29ht7-ijl.ln1bozon.softax.pl...

[...]

Nie wiem, dawno było. Orzeczenie kolegium ds wykroczeń, to chyba trzeba było skarżyc do sądu.
Ale było, jak opisałem.

--
Jotte

Data: 2010-12-13 14:33:49
Autor: Robert_J
Fotoradar i zaśnieżony znak drogowy
Przegrana. Uzasadnienie: znak uszkodzony jest nadal waĹźny (sic!).

Nie posądzam Cię o kłamstwo, ale nie chce mi się wierzyć w to co Ty i paru innych Kolegów piszecie. Naprawdę w tym kraju króluje aż takie pojebstwo???
Chociaż to całkiem możliwe, bo jak sądziliśmy się z Wartą o uszkodzenie silnika to pani mecenas reprezentująca TU zasugerowała że powinniśmy przed wjazdem w kałużę sprawdzić jej głebokość ( kałuży, nie pani mecenas)... Nawet sędzia nie mógł powstrzymać się od śmiechu ;-)

Data: 2010-12-13 15:02:46
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-12-13 14:33, Robert_J pisze:
[...]

Nie, nie króluje choć czasem się zdarza - wtedy trzeba się odwoływać.

[...]

Zwróć uwagę, że sędzia jednak nie miał wątpliwości, a absurdalną
argumentacją posługiwała się pani mecenas (to grupa, która potrafi
chyba wszystko ;)).

Data: 2010-12-13 16:21:44
Autor: Massai
Artur Maśląg wrote:

> [...]

Zwróć uwagę, że sędzia jednak nie miał wątpliwości, a
absurdalną argumentacją posługiwała się pani mecenas (to grupa,
ktĂłra potrafi chyba wszystko ;)).

Słyszałem o takiej która domagała się eksperymentu sądowego,
żeby stwierdzić czy to rzeczywiście prędkość była przyczyną
wypadku...

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-13 16:01:37
Autor: Gotfryd Smolik news
Fotoradar i zaśnieżony znak drogowy
On Mon, 13 Dec 2010, Robert_J wrote:

Przegrana. Uzasadnienie: znak uszkodzony jest nadal ważny (sic!).

Nie posądzam Cię o kłamstwo, ale nie chce mi się wierzyć w to co Ty i paru innych Kolegów piszecie. Naprawdę w tym kraju króluje aż takie pojebstwo???

  Tak.
  Na .rowery jest opis sprawy którą przegrał rowerzysta - "skoro tam
mieszkał, to wiedział że obok jest ścieżka, nawet jeśli w tym miejscu
nie było znaku z prawej strony kierującego".
  Czy jakoś tak to szło.

sędzia nie mógł powstrzymać się od śmiechu ;-)

  Ale w omawianych sprawach to nie sędzia się śmiał :>

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-12-13 16:06:36
Autor: Cavallino
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1012131559360.2896quad...
[...]

I tu akurat racja, na 100% wiedział.

Data: 2010-12-14 10:53:41
Autor: niusy.pl
Fotoradar i zaśnieżony znak drogowy

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl>

[...]

100% ? Jak to wyliczyłeś ?

Data: 2010-12-14 10:58:17
Autor: Cavallino
Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości news:ie7er6$8oo$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

Z głupoty pedalarzy.
Już niejeden udowadniał, że ma gdzieś ścieżkę obok i będzie jechał po jezdni.
Zarówno w autopsji, jak i na tej grupie.
To że ktoś się uparł i trafił przed sąd z podobnym pomysłem, to dokładnie ten sam przypadek.

Gdyby faktycznie nie wiedział, to posypałby głowę popiołem i wypadł z tej jezdni na ścieżkę następnym razem, zamiast się ciskać.

Data: 2010-12-13 17:46:07
Autor: Artur Maśląg
[...]

Gdybyś uczciwie podchodził do sprawy, to byś tego orzeczenia nie
podawał jako przykładu w zakresie omawianego tematu.

sędzia nie mógł powstrzymać się od śmiechu ;-)

Ale w omawianych sprawach to nie sędzia się śmiał :>

Ten Twój teoretyczny "poszkodowany" doskonale wiedział jak się sytuacja
przedstawia i próbował ją wykorzystać na swoją korzyść (co mnie
specjalnie nie dziwi). Są ocenił materiały w sprawie i wydał stosowne
orzeczenie. Jest różnica między świadomym a nieświadomym działaniem.
Jeżdżąc dzień w dzień po tej samej trasie doskonale wiem jakie jest
oznakowanie i jak się ruch odbywa. Jeżeli nagle zniknie np. zakaz
ruchu, czy kielnia i nie ma informacji o zmianie organizacji ruchu
to dzwonię na policję, bądź do zarządcy drogi, a w nie wykorzystuję
zaistniałą sytuację. Co do ścieżek rowerowych - doskonale znam ich
rozkład i zasadę, że mam obowiązek poruszania się po takowych nawet
jeżeli nie ma stosownych znaków na jezdni o zakazie poruszania się
rowerami.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-12-13 18:13:18
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 13 Dec 2010, Artur Maśląg wrote:

[...]

  Fakt, uwaga odnosić się miała się do postu rozpoczynającego wątek,
nie sprawy opisanej przez Jotte, mea culpa - źle wpiąłem!

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-12-14 11:05:21
Autor: niusy.pl
Fotoradar i zaśnieżony znak drogowy

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com>

[...]

Co to za brednie ? Znaki są po to by informować a nie po to by je pamiętać. Nawet jeśli ktoś jakiś znak zapamięta to jest to zasadniczo błędne podejście bo oznakowanie zmienia się i tak jak jakiś znak może zniknąć tak może pojawić się. Poza tym jakby sprawdzić czy ludzie te znaki znają na drogach którymi ciągle jeżdżą to by się raczej okazało, że nie. Bo takich znaków na drodze mają setki a nie jeden o który akurat chodzi. Może podświadomie znają, ale to nie jest ta świadomość o której w prawie chodzi.

Data: 2010-12-15 09:37:42
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-12-14 11:05, niusy.pl pisze:
[...]

Widzę, że dużo zrozumiałeś z tego co napisałem.

(...)

Data: 2010-12-15 09:26:26
Autor: Robert_J
[...]

Sugerujesz że jak na mojej ulicy przez ponad rok był remont (sic!!!) i stało "30" i nagle po zakończeniu robót zdjęli to ograniczenie to ja mam nadal jechać 30 i na dodatek zadzwonić na policję że ktoś ukradł znak? Bo do tego sprowadza się Twoje rozumowanie :-).
Znaki mają stać na swoim miejscu i JEDNOZNACZNIE informować/nakazywać/zakazywać określonych manewrów. A nie ja mam pamiętać że przecież wczoraj czy tydzień temu to stał jakiś zakaz, a dziś go nie ma... Poza tym nie mam obowiązku dzień w dzień jechać tą samą trasą :-)

Data: 2010-12-15 09:36:00
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-12-15 09:26, Robert_J pisze:
[...]

Niczego takiego nie sugeruję i z tak zdegenerowaną wersją tego co napisałem nawet nie zamierzam dyskutować.

Bo do tego sprowadza się Twoje rozumowanie :-).

Wręcz przeciwnie - do tego się sprowadza Twoje rozumowanie i wcale
mnie to nie dziwi.

Data: 2010-12-13 21:40:15
Autor: Jotte
Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomości news:ie57bu$6oi$1news.onet.pl...

Przegrana. Uzasadnienie: znak uszkodzony jest nadal waĹźny (sic!).
Nie posądzam Cię o kłamstwo, ale nie chce mi się wierzyć w to co Ty i paru innych Kolegów piszecie. Naprawdę w tym kraju króluje aż takie pojebstwo???
Naprawdę.
Chodzę ciągle z poranioną brodą, bo tak mi szczęka wciąż opada jak widzę, co się w tym kraju przechodzi.

--
Jotte

Data: 2010-12-12 15:41:37
Autor: Gabriel 'wilk'
W dniu 2010-12-12 13:57, PawelC pisze:

[...]
Co prawda sytuacja miala miejsce ponad 20 lat temu, wiec jeszcze bylo cos takiego jak kolegia ds. wykroczen - poprzedni ustroj :-) Ojciec zaplacil mandat po tym jak chcial nas (mnie, siostre i kuzynostwo) zabrac do rezerwatu sasanek do ktorego prowadzila polna droga jakies 200/250m od glownej a przed samym lasem/rezerwatem byl na koncu tej drogi taki wiekszy placyk z kamieni i piachu gdzie mozna bylo spokojnie zostawic auto - nie bylo znakow ani informacyjnych ani zakazu tylko jakis pordzewialy i krzywy slupek (trzeba by miec wybraznie i to spora aby to uznac za slupek znaku a juz za caly znak to wybitna). Nieset zaraz po zatrzyamaniu auta na owym placyku podjechala do na wowczas jeszcze milicja w nysce i do ojca o dokumenty bo "zlamal" przepisy - nie zastosowal sie do zakaz ruchu :-) Ojciec powiedzial ze mandatu nie przyjmie bo znaku nie ma i ze jesli trzeba to odjedzie i postawi auto przy glownej drodze a nie przy tej polnej, a na to palkowi ze sprawa zostanie skierowana do kolegium ds. wykroczen :-) Ojciec odebral dokumenty, wsiedlismy i odjechalismy z tego miejsca - oczywiscie dzieciaki mialy radoche bo widzialy milicyjne auto z bliska i to jadace na "kogutach" :-) Ojciec nawet zrobil zjecia owego znaku (zardzewialego slupka) i wywolal, a to nie bylo ani tanie ani proste w tamtych czasach. Wyrok kolegium na ktore stwail sie ojciec osobiscie (dostal wezwanie) - kierowca nie zastosowal sie do znaku zakazu ruchu itp. pomimo przedstawienia zdjecia. Jak ojciec zaprzeczal to powiedzieli mu, zeby siedzial cicho i zapalacil mandat bo jeszcze moga mu dopisac ucieczke z miejsca zdarzenia a zreszta skoro jest slupek to i znak jest a nawet jak go nie ma to trzeba bylo wiedziec, ze on tam byl i obowiazuje bo jest na wykazie znakow w miescie - ech to byly czacy :-( Po miesiacu postawili w tym miejscu nowy znak zakazu ruchu a ojciec stracil dzien wolnego na kolegium i kase na mandat - na wladze nie bylo sily.

   Oskar Wilde

Data: 2010-12-12 15:48:26
Autor: PawelC
W dniu 2010-12-12 15:41, Gabriel 'wilk' pisze:
[...]
To, że w tamtych czasach takie rzeczy się zdarzały to nic dziwnego.
Ale dla mnie to jest dowód na to, że my jedynie gospodarczo oderwaliśmy się od komuny.
Dalej żyjemy w państwie, gdzie prawo podporządkowane jest urzędnikom, organom ścigania, różnego rodzaju..., ech już chyba lepszy irlandzki kryzys :)

Data: 2010-12-13 09:06:50
Autor: Jacek Bronowski
Fotoradar i zaśnieżony znak drogowy
To, że w tamtych czasach takie rzeczy się zdarzały to nic dziwnego.
Ale dla mnie to jest dowód na to, że my jedynie gospodarczo oderwaliśmy się od komuny.

A Ty sadzisz, ze w krajach o "ugruntowanej odwiecznej demokracji" jest duzo lepiej? :-)
IMHO niestety sie mylisz...
Świat juz taki jest, ze jak ktos ma "wladze" to z niej najczesciej  korzysta (to oczywiscie uogolnienie, ale chyba prawdziwie opisujace wiekszosc przypadkow) :-(

pozdr.
Jacek Bronowski
--
Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - foto@foto-baza.pl
Aktualnie 14 062 zdjęcia z 21 krajów.

Data: 2010-12-12 16:41:24
Autor: Jacek
[...]

bez szans.
tak samo jak kolizja aut spowodana nieświadomoą zmianą pasa, gdy te są zaśnieżone i niewodoczne.
Znak jest, więc obowiązuje. A że go nie widzisz to Twój problem a nie sędziego. Łopata, szmatka i piła do drewna powinan być obowiązkowym wyposażeniem pojazdu :)

Jacek

Data: 2010-12-12 16:45:12
Autor: J.F.
On Sun, 12 Dec 2010 16:41:24 +0100,  Jacek wrote:
[...]

Spokojnie panowie, spokojnie - jest jeszcze instytucja apelacji w
naszym kraju. Ciekaw jestem co wyzsza instancja na takie uzasadnienie
powie.

Tylko trzeba miec odpowiednie dowody .. choc w sumie to moze i nie
trzeba, zalezy co sad w uzasadnieniu napisze.

J.

Data: 2010-12-12 16:53:11
Autor: Jacek
Fotoradar i za?nieżony znak drogowy
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5dr9g651rqnsi8vh1o7dtepn8luuhcchld4ax.com...

[...]

sąd mówi zawsze tak samo. Skoro w papierach jest znak, więc obowiązuje.
To zadaniem kierowcy jest jechać na tyle wolno żeby go zauważyć.
Nie tak dawno ktoś tu sie sądził, bo złomiarze zabrali ograniczenie prędkości przed fr.
I nic nie wskurał, bo nikt nie zgłosił braku znaku do odpowiednich służb.
Nieobecny znak też obowiązuje, taki paradoks.

Jacek

Data: 2010-12-12 17:02:01
Autor: BearBag
Fotoradar i za?nieżony znak drogowy
ale bzdury wypisujecie i jeszcze pewnie nieswiadomi w to wierzą. Znak musi być widoczny i to z odpowiedniej odległosci, a jeśli ktoś
przegrał taką sprawę to nie mam pojęcia jak on się bronił bo to prawie
wprost z przepisów wynika.
Nie tak dawno ktoś tu sie sądził, bo złomiarze zabrali ograniczenie prędkości przed fr.
I nic nie wskurał, bo nikt nie zgłosił braku znaku do odpowiednich służb.
Nieobecny znak też obowiązuje, taki paradoks.

tak, może jeszcze płacić trzeba mandaty z znaki ktore są w planach i w
papierach ale jeszcze nie zdażyli ich postawić? Ludzie pomyślcie trochę.

Pozdrawia BearBag...

Data: 2010-12-12 17:25:29
Autor: Jotte
Fotoradar i za?nieżony znak drogowy
Użytkownik "BearBag" <boxtomka@o2.pl> napisał w wiadomości news:ng5lp64n7zn4$.1cy4sc36i98mr.dlg40tude.net...

nie mam pojęcia
Właśnie...

--
Jotte

Data: 2010-12-12 21:21:12
Autor: Kazimierz Uromski
On 12.12.2010 16:53, Jacek wrote:

[...]
I nic nie !_wskÓÓrał_!, bo nikt nie zgłosił braku znaku do odpowiednich służb.
Nieobecny znak też obowiązuje, taki paradoks.

Hmm...
Ale przecież jeśli kierującego pojazdem obowiązują _tylko_ ograniczenia prędkości* umieszczone po prawej lub nad jego pasem ruchu to na jakiej postawie takowy kierujący - nie uświadczywszy w tych lokalizacjach znaku - miałby otrzymać mandat?

Domyślam się, że powyższa wypowiedź bazuje na doświadczeniach, staram się działać przyszłościowo.
Opisane postępowanie pasuje mocno do terenu zabudowanego, wyśmiewanego w Misiu - tyle że to była nieco inna epoka...

*-pomijając ograniczenia "domyślne" pokroju 90km/h

Data: 2010-12-12 22:01:50
Autor: MadMan
Dnia Sun, 12 Dec 2010 16:53:11 +0100, Jacek napisał(a):

Nie tak dawno ktoś tu sie sądził, bo złomiarze zabrali ograniczenie prędkości przed fr.
I nic nie wskurał, bo nikt nie zgłosił braku znaku do odpowiednich służb.

A kto miał wiedzieć i zgłosić że danego znaku nie ma?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-12-13 08:56:45
Autor: Massai
Jacek wrote:

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w
wiadomości news:o02akx44p8d9.dlgrower.power.pl...

słup został

Znaki bywają montowane także np. na słupach latarni.
To co, dzwonić do służb że ktos ukradł 200 znaków z Grójeckiej?

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-13 11:18:38
Autor: Uncle Pete
Fotoradar i za?nieżony znak drogowy
Znaki bywają montowane także np. na słupach latarni.
To co, dzwonić do służb że ktos ukradł 200 znaków z Grójeckiej?

Wow, a na Grójeckiej jest aż 200 słupów bez znaków?

Piotr

Data: 2010-12-13 10:54:07
Autor: Massai
Uncle Pete wrote:

> Znaki bywają montowane także np. na słupach latarni.
> To co, dzwonić do służb że ktos ukradł 200 znaków z Grójeckiej?
> Wow, a na Grójeckiej jest aż 200 słupów bez znaków?

Piotr

Latarni się ze 200 znajdzie...
A na jednej to można nawet więcej niż jeden zawiesić ;-)

Skoro argumentem za obowiązywaniem znaku ma być że stoi słup bez
znaku...

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-13 22:22:24
Autor: Jacek
[...]

Praktyczna sytuacja:
przejeżdzasz na lewą strone jezdni i parkujesz na chodniku po lewej, bo tam jest cokolwiek, sklep.
Podjezdza sm/policja i dostajesz mandat za parkowanie na zakazie.
Zakaz jest 200m dalej przed Tobą, oczywiście w przeciwną strone bo tak stanowią przepisy.
Odwołujesz sie ponieważ nie widziałes znaku?

Jacek

Data: 2010-12-14 08:32:36
Autor: Rychu
W dniu 2010-12-13 22:22, Jacek pisze:
A kto miał wiedzieć i zgłosić że danego znaku nie ma?

Praktyczna sytuacja:
przejeżdzasz na lewą strone jezdni i parkujesz na chodniku po lewej,

Co ma jedno do drugiego?

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2010-12-14 14:39:09
Autor: Jacek
Użytkownik "Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> napisał w wiadomości news:4d071dbf$1news.home.net.pl...
[...]

że znak który jest, ale go "nie widać" nadal obowiązuje.

Jacek

Data: 2010-12-14 14:59:18
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-12-14 14:39, Jacek pisze:
[...]

A co ma prawidłowo ustawiony znak, którego kierowca nie zobaczył,
do takiego którego po prostu fizycznie nie ma, albo do ustawionego
tak, że nie da się go zobaczyć?

Data: 2010-12-15 09:30:54
Autor: Robert_J
[...]

Sytuacja praktyczna, ale zupełnie nie w temacie :-). Zauważ że wątek jest o troszeczkę innym rodzaju znaku...

Odwołujesz sie ponieważ nie widziałes znaku?

Rozumiem że wjeżdżając w każdą uliczkę najpierw zatrzymujesz auto, wysiadasz i drałujesz na koniec coby sprawdzić, czy aby nie jest jednokierunkowa? Twój przykład o zakazie zatrzymywania jest bez sensu :-).

Fotoradar i zaśnieżony znak drogowy