Fotoradar motocykl

Data: 2010-04-29 13:51:47
Autor: IvanoV
Fotoradar motocykl
Witam,  Jakiś czas temu fotoradar pstryknął mi fotkę z przodu. Wkrótce dostałem wezwanie na policję, w sprawie o przekroczenie szybkości motocyklem o nr rej. (i tu podane moje numery). Okazało się, że policjant pilnujący fotoradaru, miał za zadanie spisywać numery rejestracyjne motocykli (ponoć dostał w tym celu nawet lornetkę(!) ). I co teraz? Albo przyjmuję mandat, albo spotykamy się w sądzie grodzkim. A tam, jak się domyślam, będzie moje słowo kontra słowo policjanta, bo dowodów "twardych" przecież brak. Nie trudno przewidzieć, jaki będzie werdykt... Co o tym sądzicie? Spotkał się już ktoś z takimi praktykami? Moim zdaniem identyfikacja pojazdu opierająca się na sokolim wzroku funkcjonariusza to naginanie przepisów... IvanoV

Data: 2010-04-29 14:02:13
Autor: spp
Fotoradar motocykl
W dniu 2010-04-29 13:51, IvanoV pisze:

Co o tym sądzicie? Spotkał się już ktoś z takimi praktykami? Moim zdaniem
identyfikacja pojazdu opierająca się na sokolim wzroku funkcjonariusza to
naginanie przepisów...

Może ma homologację na ten swój wzrok?

Jesteś rozpoznawalny na tej fotce czy nie?

--
spp

Data: 2010-04-29 14:11:11
Autor: IvanoV
Fotoradar motocykl
Jesteś rozpoznawalny na tej fotce czy nie?

Twarzy nie da się rozpoznać. Jechałem w zamkniętym kasku, w dodatku z
deflektorem. Widać praktycznie tylko moje oczy. A mieszkania chyba mi nie
zrewidują, aby sprawdzić czy mam konkretnie taki kask i kurtkę...

Data: 2010-04-29 14:02:47
Autor: mz
Fotoradar motocykl
Przekroczyłes prędkość ?
Jezli tak to po co kombinujesz ?
jesli nie to i tak przegrasz w Polskie sądy i nasze prawo nie wierze.

Data: 2010-05-02 23:01:58
Autor: P_ablo
Fotoradar motocykl
Użytkownik "mz" <22051976.wytnij@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bd9756d$0$17092$65785112news.neostrada.pl...
Przekroczyłes prędkość ?
Jezli tak to po co kombinujesz ?

bo to motocyklista a oni maja nasrane...

--
Picasso

Data: 2010-05-03 09:29:57
Autor: sbst
Fotoradar motocykl

Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał
bo to motocyklista a oni maja nasrane...

-- Picasso

a wszyscy co noszą szare marynarki to debile.......\

taki sam zwiazek - kierowcy nie lepsi i tez kombinują

--

pozdrowienia

Sebastian
SBST (vel basti78)

Data: 2010-05-03 11:08:06
Autor: P_ablo
Fotoradar motocykl
Użytkownik "sbst" <basti@o2.pl> napisał w wiadomości news:hrlv12$73v$1inews.gazeta.pl...

a wszyscy co noszą szare marynarki to debile.......\
taki sam zwiazek - kierowcy nie lepsi i tez kombinują

Gro motocyklistow czuje sie bezkarnych a jak juz ktos ich przydybie, to sa wtedy takie kwiatki jak tutaj. Bedzie kombinowal jak kon pod gorke bo on jest "elyta" na stalowym rumaku...

--
Picasso

Data: 2010-05-03 03:22:17
Autor: BK
Fotoradar motocykl
On 3 Maj, 11:08, "P_ablo" <o...@op.pl> wrote:
Użytkownik "sbst" <ba...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:hrlv12$73v$1inews.gazeta.pl...

> [...]

wtedy takie kwiatki jak tutaj. Bedzie kombinowal jak kon pod gorke bo on

Kierowcy sobie to samo (zeby nie bylo jestem kierowca i widze, ze
kombinatorzy i piraci sa w kazdej grupie).

Data: 2010-05-04 04:49:35
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Fotoradar motocykl
On May 3, 10:08 am, "P_ablo" <o...@op.pl> wrote:
> [...]

wtedy takie kwiatki jak tutaj. Bedzie kombinowal jak kon pod gorke bo on

nie pisze sie 'Gros' ?

Data: 2010-05-04 21:30:59
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Fotoradar motocykl
W dniu 2010-05-04 13:49, frank.castle0407@googlemail.com pisze:
nie pisze sie 'Gros' ?

A co znaczy sie?

A w ogóle to się nie kłóćta tylko napiszta ,,a imię jego sto
czterdzieści cztery''.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Fotoradar motocykl