Fotoradar motocykl

Data: 2010-04-29 14:02:13
Autor: spp
Fotoradar motocykl
W dniu 2010-04-29 13:51, IvanoV pisze:

Co o tym sądzicie? Spotkał się już ktoś z takimi praktykami? Moim zdaniem
identyfikacja pojazdu opierająca się na sokolim wzroku funkcjonariusza to
naginanie przepisów...

Może ma homologację na ten swój wzrok?

Jesteś rozpoznawalny na tej fotce czy nie?

--
spp

Data: 2010-04-29 14:11:11
Autor: IvanoV
Fotoradar motocykl
Jesteś rozpoznawalny na tej fotce czy nie?

Twarzy nie da się rozpoznać. Jechałem w zamkniętym kasku, w dodatku z
deflektorem. Widać praktycznie tylko moje oczy. A mieszkania chyba mi nie
zrewidują, aby sprawdzić czy mam konkretnie taki kask i kurtkę...

Fotoradar motocykl