Fotoradar na ul.Spacerowej w Warszawie

Data: 2012-10-26 13:42:33
Autor: AZ
Fotoradar na ul.Spacerowej w Warszawie
["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
On 2012-10-26, Ewa <xyz@xyz.pl> wrote:
Uważam, że fotoradar na ul.Spacerowej w Warszawie
robi zdjęcia samochodów przekraczających dopuszczalną
prędkość z opóźnieniem.

Już wcześniej wydawało mi się, że tak jest, ale dzisiaj
miałam okazję zaobserwować to bardzo dokładnie.
Jeżdżę tamtędy często.

Na ul.Spacerowej dopuszczalną prędkość jest ograniczona
do 40 km/h.
Był wczesny ranek, więc ruch jeszcze niewielki.
Jechałam z szybkością 35 km/h trzecim pasem, bo miałam
zamiar skręcić w lewo w ul.Goworka.
Tuż przed fotoradarem zostałam wyprzedzona przez jakiś
samochód jadący środkowym pasem ze sporą prędkością.
Tamten samochód szybko przejechał natomiast błysk
fotoradaru pojawił się dokładnie w momencie gdy ja
przed nim przejeżdżałam.

Obawiam się, że prędkość tamtego samochodu zostanie
przypisana mojemu i zapłacę mandat.

To jak przyjdzie wezwanie to napisz to samo co tutaj,
jak nie przejdzie to idz do sadu i powtorz.

http://www.youtube.com/watch?v=Fg7FQNnxC3E ;-)

--
Artur
ZZR 1200