Fotoradar na wylocie z Gniezna w kier. Poznania

Data: 2009-09-16 08:24:34
Autor: SET
Fotoradar na wylocie z Gniezna w kier. Poznania
Ano dzisiaj mnie błysnął od tylca:(

I mam pytanie dlaczego? Jest ustawiony za tablicą z terenem zabudowanym,
miałem na zegarze około 80km/h. A chyba poza terenem zabudowanym mogę jechać
90 no nie? Zna ktoś to miejsce i objaśni mo o co lata?

Data: 2009-09-16 09:10:08
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail usunto.opis@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

ja tam w ogole nie wiem co ten fotoradar tam robi...
Czy tam jest jakies ograniczenie predkosci nizsze niz 90km/h?

Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie
Raczej pl.rec.gry.wstepne :-O

Data: 2009-09-16 12:27:57
Autor: SET
Fotoradar na wylocie z Gniezna w kier. Poznania

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:16092009.456E1395budzik61.poznan.pl...
> [...]

ja tam w ogole nie wiem co ten fotoradar tam robi...
Czy tam jest jakies ograniczenie predkosci nizsze niz 90km/h?

-- Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń
także "_")
Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć
pl.rec.gry.rpg.towarzyskie
Raczej pl.rec.gry.wstepne :-O

Trochę ot. Budzik z tych Budzików, którzy polibudę kończyli? Jeśli tak to
który bo tu Marcin od Oskara:)

Data: 2009-09-16 11:55:07
Autor: Budzik
[...]

nie z tych :)
BTW, człowieku po polibudzie - NETYKIETA!!!! ;-P

"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

Data: 2009-09-16 14:02:44
Autor: SET
Fotoradar na wylocie z Gniezna w kier. Poznania

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:16092009.71019BA8budzik61.poznan.pl...
> [...]

także "_")
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

A kto powiedział, że po polibudzie?
Oj nie czepiaj się. Już się wyjaśniło i gitara. Koniec tematu.

Data: 2009-09-16 23:40:07
Autor: Budzik
[...]

chuja sie wyjasniło!
Pisz zgodnie z netykieta! ;-)

"Nic na to nie można poradzić. To byłby
dobry tytuł do historii mojego życia."  Irwin Shaw

Data: 2009-09-16 10:30:05
Autor: Cavallino
Użytkownik "SET" <usunto.opis@wp.pl> napisał w wiadomości news:h8q0hg$cvk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Od tyłu w sensie, że jak wyjeżdżałeś z Gniezna?

Data: 2009-09-16 12:25:03
Autor: SET

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jechać
> 90 no nie? Zna ktoś to miejsce i objaśni mo o co lata?

Od tyłu w sensie, że jak wyjeżdżałeś z Gniezna?

Tak.

Data: 2009-09-16 13:31:02
Autor: Cavallino
Fotoradar na wylocie z Gniezna w kier. Poznania
Użytkownik "SET" <usunto.opis@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Od tyłu w sensie, że jak wyjeżdżałeś z Gniezna?

Tak.

Wcześniej (za skrzyżowaniem za Orlenem) jest ograniczenie do 50 km/h.
Nie wiem czy przypadkiem nie cyknął Cię jeszcze przed jego odwołaniem.

Data: 2009-09-16 13:48:54
Autor: SET

> Tak.

Wcześniej (za skrzyżowaniem za Orlenem) jest ograniczenie do 50 km/h.
Nie wiem czy przypadkiem nie cyknął Cię jeszcze przed jego odwołaniem.

Fakt jest ograniczenie ale znak końca terenu zabudowanego je likwiduje.
Przynajmniej tak mi się wydaje. A radar jest już za teren zabudowanym.
Dzisiaj się zatrzymam i poglądam o co tam chodzi ewentualnie się kopnę do
policmajstrów.

Data: 2009-09-16 12:10:07
Autor: Budzik
> [...]

Przynajmniej tak mi się wydaje. A radar jest już za teren zabudowanym.
Dzisiaj się zatrzymam i poglądam o co tam chodzi ewentualnie się kopnę do

sam radar jest na 100% poza terenem zabudowanym.

"Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.
Jest tylko zupełnie inne..."  William Shakespeare

Data: 2009-09-16 13:57:06
Autor: Cavallino
[...]

Czy aby na pewno?
Bo parędziesiąt metrów dalej jest odwołanie zakazów.
Po co by więc było?

Przynajmniej tak mi się wydaje. A radar jest już za teren zabudowanym.
Dzisiaj się zatrzymam i poglądam o co tam chodzi ewentualnie się kopnę do
policmajstrów.

Daj znać jak się dowiesz, bo sprawa ciekawa.
W niedzielę faktycznie zauważyłem że ten foto działa.
BTW: Jaki był błysk, biały czy czy czerwony?

Data: 2009-09-16 13:58:52
Autor: SET

> [...]

Daj znać jak się dowiesz, bo sprawa ciekawa.
W niedzielę faktycznie zauważyłem że ten foto działa.
BTW: Jaki był błysk, biały czy czy czerwony?

Biały.

Data: 2009-09-16 14:39:34
Autor: 'Tom N'
Cavallino w <news:h8qjqj$13e$1news.onet.pl>:

[...]

Tako rzecze rozporzadzenie o znakach
--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-09-16 23:40:06
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

byłoby pewnie po niewiedzy albo roztrzepaniu drogowców.

Data: 2009-09-17 20:55:38
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 16 Sep 2009 13:57:06 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

A to pierwszy babol w wykonaniu drogowców?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-09-17 07:43:59
Autor: SET
[...]

No to sprawdziłem. I sytuacja wygląda tak, że jeszcze w Gnieźnie jest
zanczek 50, następnie tabliczka z końcem terenu zabudowanego (daję sobie
głowe uciąć, że ona cały czas była dalej a teraz jakby się w kier. miasta
przesunęła), potem znowu ograniczenie do 50 i sto metrów dalej odwołanie. I
własnie na ten odcinek jest skierowany radarek ale tylko na tych
wylatujących z Gniezna i łapie od tylca.

PS. do Budzik.
Co ty się tak czepiasz człowieku i jeszcze brzydko na dodatek. Daj spokój i
ciesz się dzionkiem.

Data: 2009-09-17 08:55:04
Autor: Budzik
[...]

akurat trafiłem na posta z nie wycietą sygnaturką.
spoko, spoko - dzionek jest ok :)

"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.
Nikt nie zauważy różnicy."   H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2009-09-17 09:15:03
Autor: Kapsel
Thu, 17 Sep 2009 07:43:59 +0200, SET napisał(a):

PS. do Budzik.
Co ty się tak czepiasz człowieku i jeszcze brzydko na dodatek. Daj spokój i
ciesz się dzionkiem.

Budzik się nie czepia Twojej małej prywaty, jemu biega tylko o netykietę ;)
Zapewne biega mu o cięcie cytatów i innych dupereli, choć w sumie u Ciebie
nie jest to jakieś karygodne, ale no, jesteś po POLIBUDZIE, to zobowiązuje
:P

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-09-17 10:10:10
Autor: Cavallino
[...]

No co Ty?
To gdzie teraz stoi tabliczka z końcem miasta i tym drugim ograniczeniem?
Przed końcem dwupasmówki jeszcze?

W każdym razie wygląda na to że jesteś w plecy.

Data: 2009-09-17 08:40:09
Autor: Budzik
[...]

on, jak on - ale teraz zastanawiam sie czy ja nie jestem "w plecy" :(

Data: 2009-09-17 13:30:42
Autor: freewolny
Użytkownik "SET" <usunto.opis@wp.pl> napisał w wiadomości news:h8sihf$s4j$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wygląda na to, że ktoś odmówił przyjęcia fotki z radaru i chce przyjąć ciekawą taktykę obrony w sądzie. Na potrzeby tej taktyki przestawił znak końca terenu zabudowanego przed znak odwołujący ograniczenie do 50 km/h. :)

Damian

Fotoradar na wylocie z Gniezna w kier. Poznania