Fotoradar na wylocie z Gniezna w kier. Poznania

Data: 2009-09-16 09:10:08
Autor: Budzik
Fotoradar na wylocie z Gniezna w kier. Poznania
Osobnik posiadający mail usunto.opis@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Ano dzisiaj mnie błysnął od tylca:(

I mam pytanie dlaczego? Jest ustawiony za tablicą z terenem
zabudowanym, miałem na zegarze około 80km/h. A chyba poza terenem
zabudowanym mogę jechać 90 no nie? Zna ktoś to miejsce i objaśni mo o
co lata?
ja tam w ogole nie wiem co ten fotoradar tam robi...
Czy tam jest jakies ograniczenie predkosci nizsze niz 90km/h?

Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie
Raczej pl.rec.gry.wstepne :-O

Data: 2009-09-16 12:27:57
Autor: SET
Fotoradar na wylocie z Gniezna w kier. Poznania

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:16092009.456E1395budzik61.poznan.pl...
> [...]

ja tam w ogole nie wiem co ten fotoradar tam robi...
Czy tam jest jakies ograniczenie predkosci nizsze niz 90km/h?

-- Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń
także "_")
Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć
pl.rec.gry.rpg.towarzyskie
Raczej pl.rec.gry.wstepne :-O

Trochę ot. Budzik z tych Budzików, którzy polibudę kończyli? Jeśli tak to
który bo tu Marcin od Oskara:)

Data: 2009-09-16 11:55:07
Autor: Budzik
[...]

nie z tych :)
BTW, człowieku po polibudzie - NETYKIETA!!!! ;-P

"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

Data: 2009-09-16 14:02:44
Autor: SET
Fotoradar na wylocie z Gniezna w kier. Poznania

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:16092009.71019BA8budzik61.poznan.pl...
> [...]

także "_")
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

A kto powiedział, że po polibudzie?
Oj nie czepiaj się. Już się wyjaśniło i gitara. Koniec tematu.

Data: 2009-09-16 23:40:07
Autor: Budzik
[...]

chuja sie wyjasniło!
Pisz zgodnie z netykieta! ;-)

"Nic na to nie można poradzić. To byłby
dobry tytuł do historii mojego życia."  Irwin Shaw

Fotoradar na wylocie z Gniezna w kier. Poznania