Fotoradar na wylocie z Gniezna w kier. Poznania

Data: 2009-09-17 07:43:59
Autor: SET
Fotoradar na wylocie z Gniezna w kier. Poznania

Użytkownik "SET" <usunto.opis@wp.pl> napisał w wiadomości
Ano dzisiaj mnie błysnął od tylca:(

I mam pytanie dlaczego? Jest ustawiony za tablicą z terenem zabudowanym,
miałem na zegarze około 80km/h. A chyba poza terenem zabudowanym mogę
jechać
90 no nie? Zna ktoś to miejsce i objaśni mo o co lata?

No to sprawdziłem. I sytuacja wygląda tak, że jeszcze w Gnieźnie jest
zanczek 50, następnie tabliczka z końcem terenu zabudowanego (daję sobie
głowe uciąć, że ona cały czas była dalej a teraz jakby się w kier. miasta
przesunęła), potem znowu ograniczenie do 50 i sto metrów dalej odwołanie. I
własnie na ten odcinek jest skierowany radarek ale tylko na tych
wylatujących z Gniezna i łapie od tylca.

PS. do Budzik.
Co ty się tak czepiasz człowieku i jeszcze brzydko na dodatek. Daj spokój i
ciesz się dzionkiem.

Data: 2009-09-17 08:55:04
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail usunto.opis@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

PS. do Budzik.
Co ty się tak czepiasz człowieku i jeszcze brzydko na dodatek. Daj
spokój i ciesz się dzionkiem.

akurat trafiłem na posta z nie wycietą sygnaturką.
spoko, spoko - dzionek jest ok :)

"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.
Nikt nie zauważy różnicy."   H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2009-09-17 09:15:03
Autor: Kapsel
Thu, 17 Sep 2009 07:43:59 +0200, SET napisał(a):

PS. do Budzik.
Co ty się tak czepiasz człowieku i jeszcze brzydko na dodatek. Daj spokój i
ciesz się dzionkiem.

Budzik się nie czepia Twojej małej prywaty, jemu biega tylko o netykietę ;)
Zapewne biega mu o cięcie cytatów i innych dupereli, choć w sumie u Ciebie
nie jest to jakieś karygodne, ale no, jesteś po POLIBUDZIE, to zobowiązuje
:P

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-09-17 10:10:10
Autor: Cavallino
[...]

No co Ty?
To gdzie teraz stoi tabliczka z końcem miasta i tym drugim ograniczeniem?
Przed końcem dwupasmówki jeszcze?

W każdym razie wygląda na to że jesteś w plecy.

Data: 2009-09-17 08:40:09
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

on, jak on - ale teraz zastanawiam sie czy ja nie jestem "w plecy" :(

Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie
Raczej pl.rec.gry.wstepne :-O

Data: 2009-09-17 13:30:42
Autor: freewolny
Użytkownik "SET" <usunto.opis@wp.pl> napisał w wiadomości news:h8sihf$s4j$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wygląda na to, że ktoś odmówił przyjęcia fotki z radaru i chce przyjąć ciekawą taktykę obrony w sądzie. Na potrzeby tej taktyki przestawił znak końca terenu zabudowanego przed znak odwołujący ograniczenie do 50 km/h. :)

Damian

Fotoradar na wylocie z Gniezna w kier. Poznania