Fotoradar spowodował kolejny wypadek

Data: 2009-07-20 09:22:38
Autor: zbig
Fotoradar spowodował kolejny wypadek
Na autostradzie a1 po błyśnięciu fotoradaru , prowadząca BMW kobieta odruchowo zaczęła gwałtownie hamować, wpadła w poslizg i dachowała.

Data: 2009-07-20 09:29:52
Autor: jadrys
zbig pisze:
Na autostradzie a1 po błyśnięciu fotoradaru , prowadząca BMW kobieta odruchowo zaczęła gwałtownie hamować, wpadła w poslizg i dachowała.

To dobra wiadomość - lepiej że ta piratka sama wyleciała z drogi niżby miała kogoś przejechać.

Data: 2009-07-20 09:47:23
Autor: Piotr
Dnia Mon, 20 Jul 2009 09:29:52 +0200, jadrys napisał(a):

To dobra wiadomość - lepiej że ta piratka sama wyleciała z drogi niżby miała kogoś przejechać.

Nie bądź idiotą jadrysiu, ta hucpa z radarami ma tylko jeden cel,
wyszarpnąć dodatkową kasę. Ględzenie o poprawie bezpieczeństwa jest
tylko dla półgłowków. Gdyby tym złodziejom udało się zrealizować
zamierzenie, czyli ludzie by jeździli zgodnie z przepisami, nastąpiłby
komunikacyjny paraliż.
Piotr

Data: 2009-07-20 09:59:30
Autor: jerzyn

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:135trchb4je5u$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]
Oczywiście ze masz racje, te złomowe pojazdy mknące przez miasta ile fabryka dała i na ile złomowa konstrukcja pozwala to nic groźnego.Ciekawe jak się poczujesz gdy taki furiat na przejściu przejedzie ci żonę lub dziewczynę. Zlikwidować wszelkie ograniczenia, zlikwidować chodniki i przejścia, miasta dla zlomiarzy, piesi pod ziemie.

Data: 2009-07-20 10:57:49
Autor: Piotr
Dnia Mon, 20 Jul 2009 09:59:30 +0200, jerzyn napisał(a):

[...]

Wyluzuj rozszalala lewizno, bo jak narazie to ty szarżujesz...
I przeczytaj uważnie wątek, piszemy o fotoradarach. Jeden radiowóz  o z n a k o w a n y  da wiecej ładu i porzadku na drodze niż 100
samochodów z ukrytymi urządzeniami do nagrywania, czy 1000
fotoradarów.
Piotr

Data: 2009-07-20 10:04:27
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Ogólnie o radarach to mam takie samo zdanie jak i Ty. Ale odniosłem się do tego konkretnego przypadku - gdyby kogoś ta babka przejechała, to nie spotkałaby ją najprawdopodobniej żadna kara. Natomiast ja jadąc zgodnie z przepisami i nie powodując żadnego wypadku , ale będąc  "pod wpływem"  zostałbym ukarany.. Albo - o zgrozo nie miałbym zapiętych pasów w swoim samochodzie..

Data: 2009-07-21 01:59:54
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
jadrys wrote:

[...]

Jadąc "pod wpływem" czy bez pasów jedziesz tak samo niezgodnie z przepisami
jak tamta babka. Też łamiesz przepisy.

Poza tym dla jednego jazda "za szybko" może być bardziej bezpieczna niż dla
drugiego jazda wolna - zgodna z przepisami. Z tym jest podobnie jak z
jazdą "pod wpływem" - jeden ma mocniejszy łeb, drugi ma słabszy.
--
Pit

Data: 2009-07-21 16:33:31
Autor: jadrys
Pit Kowalski albo Nowak pisze:
jadrys wrote:

[...]

Tylko jedno małe ale - ale moje niezapięcie pasów nie zagraża nikomu, natomiast ta babka może pozabijać, albo uczynić kalekami wielu ludzi.. A ci ludzie być może sobie tego nie życzą..

Data: 2009-07-21 16:38:04
Autor: matador
jadrys pisze:

Tylko jedno małe ale - ale moje niezapięcie pasów nie zagraża nikomu,

Ale jadąc po drogach publicznych, musisz się zachować tak, jak stanowi prawo - czyli masz obowiązek zapiąć pasy.
Możesz je sobie odpiąć jeżdżąc po własnym podwórku.

matador.

Data: 2009-07-21 17:05:12
Autor: jadrys
matador pisze:
jadrys pisze:

[...]

Ale to już jest ingerencja w moje sprawy i bezpieczeństwo wewnętrzne. Do kogo ma się rodzina zgłosić z żalami gdy się spalę w samochodzie z którego nie mogłem się wydostać ze względu na zapięte pasy, Don el matador?

Data: 2009-07-22 09:42:05
Autor: konserwator

jadrys wrote:

[...]

zagraza mi osobiscie. Jak nie zapniesz pasow i trafisz do szpitala to bede placil na twoje leczenie!

Data: 2009-07-22 12:11:04
Autor: cytryna
Fotoradar spowodował kolejny wypadek

> Tylko jedno małe ale - ale moje niezapięcie pasów nie zagraża nikomu,

zagraza mi osobiscie. Jak nie zapniesz pasow i trafisz do szpitala to bede placil na twoje leczenie!

No prosze łaskawca się znalazł. Mnie wystraczy leczenie za MOJE gigantyczne składki, które winny lezeć w banku i procentować od wielu, wielu lat. To za moje składki leczą idiotów z NFZ ze złudzeń, więc bez łaski szanowny panie.  --

Data: 2009-07-22 12:18:22
Autor: jadrys

jadrys wrote:

[...]

Czyli Ty mi dyktujesz co ja mam robić? A jak się spalę w samochodzie z powodu zapiętych pasów? Wypłacisz mojej rodzinie odszkodowanie bez żadnych obiekcji?

Data: 2009-07-22 10:01:46
Autor: złodziejpodatków
jadrys wrote:

> [...]
> samochodzie..

Jadąc "pod wpływem" czy bez pasów jedziesz tak samo niezgodnie z przepisami

Jeżeli przepisy są durnr to raczej należało by je zmienić a nie zmuszać normalnych ludzi do ich stosowania. Kiedy ostatnio zostałem zatrzymany za jazdę bez zapiętych pasów i powiedziałem że nie zapinam bo mnie wk....ą to smerf odpowiedział mi że mam sobie załatwić zaświadczenie od lekarza że w moim przypadku zapinanie pasów jest nie wskazane. Na pytanie czy to zaświadczenie pomoże mi w razie wypadku niestety nie umiał odpowiedzieć. Więc widać po co jest ten przepis. --

Data: 2009-07-20 10:04:59
Autor: mkarwan
[...]

W jakim celu posłowie obniżyli prędkość w terenie zabudowanym z 60 na 50 km/godz.?

Data: 2009-07-20 10:24:32
Autor: jadrys
mkarwan pisze:

[...]

To chyba tyko oni sami wiedzą. Żadnej logiki w tym nie ma.

Data: 2009-07-21 01:52:11
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
mkarwan wrote:

W jakim celu posłowie obniżyli prędkość w terenie zabudowanym z 60 na 50
km/godz.?

Żeby im łatwiej było łamać przepisy i pogrywać na nosie funkcjonariuszom
drogówki? :/
--
Pit

Data: 2009-07-20 10:05:42
Autor: Spawacz
[...]

Uważasz Niemców za motoryzacyjnych półgłówków?
Jakoś nie widać u nich komunikacyjnego paraliżu w związku z jazdą
zgodną z przepisami.

--

Spawacz

Data: 2009-07-20 11:05:02
Autor: Piotr
Dnia Mon, 20 Jul 2009 10:05:42 +0200, Spawacz napisał(a):

Uważasz Niemców za motoryzacyjnych półgłówków?
Jakoś nie widać u nich komunikacyjnego paraliżu w związku z jazdą
zgodną z przepisami.

Oni mają infrstrukturę dostosowaną do przepisów (albo na odwrót) i
czas jazdy z Berlina do Monachium, zgodnie z przepisami, jest w
granicach zdrowego rozsądku. Wyobraź sobie, że jedziesz z Katowic do
Poznania zgodnie z przepisami, czyli wiocha na wiosce a poza nimi
setki debilnie poumieszczanych zakazów... Coś około 10 godzin...
Piotr

Data: 2009-07-20 11:50:28
Autor: Spawacz
Fotoradar spowodował kolejny wypadek

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1c5q2rvzv46uc$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]
[...]

Wnoskuję, że wolisz setki ofiar powodowanych przez setki bandytów
drogowych niż setki "setki debilnie poumieszczanych zakazów."
No, brawo! Nie wiedziałem, że w kraju nad Wisłą i Wartą istnieje
obowiązek jazdy samochodem. Przeczytaj swój tekst ZE ZROZUMIENIEM,
najlepiej kilka razy, i zastanów się zanim zechcesz odpowiedzieć.

Dla mnie EOT.

--

Spawacz

Data: 2009-07-20 12:05:49
Autor: Piotr
Fotoradar spowodował kolejny wypadek
Dnia Mon, 20 Jul 2009 11:50:28 +0200, Spawacz napisał(a):

Dla mnie EOT.

Źle wnioskujesz, ale skoro EOT, to EOT.
Piotr

Data: 2009-07-22 10:22:27
Autor: złodziejpodatków.
> [...]

obowiązek jazdy samochodem. Przeczytaj swój tekst ZE ZROZUMIENIEM,
najlepiej kilka razy, i zastanów się zanim zechcesz odpowiedzieć.

Więc według Ciebie należało by odświeżyć stare przpisy i przed każdym samochodem gonić człowieka z czerwoną chorągiewką. 100% bezpieczeństwa.

-- Spawacz

Data: 2009-07-22 11:50:16
Autor: Spawacz
Fotoradar spowodował kolejny wypadek

Użytkownik "złodziejpodatków." <eleleWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:0560.00000040.4a66cc43newsgate.onet.pl...

[...]
[...]

1. Nie do Ciebie adresowałem swój post.
2. Takich przepisów nigdy w Polsce nie było (jak widać, szkoda), więc
    odśwież sobie wiedzę na  ten temat, SVP.
3. Z czego wnioskujesz, co wg mnie NALEŻAŁOBY odświeżyć?

Dla mnie EOT

--

Spawacz

Data: 2009-07-22 18:01:33
Autor: złodziejpodatków
> [...]

    odśwież sobie wiedzę na  ten temat, SVP.
3. Z czego wnioskujesz, co wg mnie NALEŻAŁOBY odświeżyć?

Dla mnie nie.

1. Zamieściłeś swoją wypowiedź na ogólnie dostępnym forum, więc nie jojcz że to było nie do mnie.

2. Takich przepisów w Polsce chyba nie było, gdyż wtedy kiedy one obowiązywały to w najjasnieszej jeszcze nie było ani jednego samochodu w odróznieniu od państw trochę bardziej rozwiniętych, ale nie możesz tego wiedzieć jeżeli akurat byłeś na wagarach. Ale za to jak było bezpiecznie !

1. Apelujesz o czytanie ze zrozumieniem a sam tego nie robisz. Specjalnie dla Ciebie zachowałem pierwotny tekst abyś mógł to zrobć teraz.

Na temat bezpieczeństa w transporcie kołowym możesz zacząć się wypowiadać kiedy wykręcisz tak ze 2 miliony kilometrów i wtedy będziemy mogli podyskutować na tym samym poziomie

Data: 2009-07-20 12:04:08
Autor: MH
Fotoradar spowodował kolejny wypadek
Na autostradzie a1 po błyśnięciu fotoradaru , prowadząca BMW kobieta odruchowo zaczęła gwałtownie hamować, wpadła w poslizg i dachowała.

Kaś te głupoty wyczytał??  Błyskające fotoradary ?? Być może takie są , ale
napewno nie u nas..

MH

Data: 2009-07-20 12:07:11
Autor: Piotr
Dnia Mon, 20 Jul 2009 12:04:08 +0200, MH napisał(a):

Kaś te głupoty wyczytał??  Błyskające fotoradary ?? Być może takie są , ale
napewno nie u nas..

Kiedyś tam błyskały, ale nie u nas, bo u nas wtedy nie było
fotoradarów. teraz tez blicują, ale "na czerwono". Piotr

Data: 2009-07-20 12:59:11
Autor: zbig
Fotoradar spowodował kolejny wypadek

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,6838238,Kolizja_na_A1__BMW_dachowalo_po_hamowaniu_przed_fotoradarem.html

Przynajmniej dwukrotnie byłem takim fleszem oślepiony (zapłaciłem) i co
najmniej jeszcze dwa kiedy nie zapłaciłem.

Te , które błyskają to: w Redzikowie k. Słupska (kukułka i tzw. smietnik), w
Gdańsku na skrzyżowaniu Grunwaldzkiej i Wojska Polskiego i w Olsztynie na
przelotówce z Gdańska.
Tobie nie błyskają bo być może stosujesz się do znaków.

Data: 2009-07-20 13:43:07
Autor: CeSaR
Fotoradar spowodował kolejny wypadek
Kaś te głupoty wyczytał??  Błyskające fotoradary ?? Być może takie są , ale
napewno nie u nas..

Nie wiem jak u WAS ale u NAS są.

Fotoradar spowodował kolejny wypadek