Fotoradar - straz gminna, czy maja prawo?

Data: 2011-07-06 09:10:07
Autor: lucgfx
Fotoradar - straz gminna, czy maja prawo?
> Opnia ta wskazuje rozporządzenie (o znaku D-51) wcześniejsze niż nowelizacja > jako wypełnienie delegacji ustawowej.

> Pzdr

> Taki jeden kierowca Dzieki za pomoc. Jeszcze mam pytanie, gdzie jest toczona sprawa, chodzi o
ewentualny sad. Zdarzenie mialo miejsce w 200km od mojego miejsca zamieszkania,
jezeli sprawa zostanie skierowana do sadu nie chcialbym gdziekolwiek specjalnie
jezdzic. Nie wiem jak mowia przepisy.

Pozdrawiam.
/Lukasz

Data: 2011-07-06 10:03:59
Autor: taki jeden wyborca
[...]

Teoretycznie sprawa toczy się w śadzie właściwym dla miejsca popełnienia wykroczenia. Pytanie tylko, czy SM zaryzykuje sprawę (o ile będzie to sprawa o przekroczenie prędkości a nie o niewskazanie osoby której powierzono pojazd) . Raczej nie.
Pzdr
Taki jeden kierowca __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6268 (20110705) __________

Fotoradar - straz gminna, czy maja prawo?