Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Fotoradar w smietniku

Fotoradar w smietniku

Data: 2009-10-13 10:03:27
Autor: z
Fotoradar w smietniku
Artur1982 pisze:
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20091012/LUBLIN/552968752 by ich ... strzelil :P

Ech... pod moim nosem. Nowa wylotowa szeroka dwupasmówka z całym oprzyrządowaniem, barierki, chodniki, mało pieszych. Dzięki niej w tej okolicy zrobiło się sporo luźniej.
I co teraz będzie lepiej? Gu... lepiej. Korki będą takie jak przed jej budową.

z

Data: 2009-10-13 09:06:25
Autor: kamil
Fotoradar w smietniku

"z" <zch280672@gazeta.pl> wrote in message news:hb1c8p$9r4$1inews.gazeta.pl...
Artur1982 pisze:
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20091012/LUBLIN/552968752 by ich ... strzelil :P

Ech... pod moim nosem. Nowa wylotowa szeroka dwupasmówka z całym oprzyrządowaniem, barierki, chodniki, mało pieszych. Dzięki niej w tej okolicy zrobiło się sporo luźniej.
I co teraz będzie lepiej? Gu... lepiej. Korki będą takie jak przed jej budową.

Rozumiem, ze Twoim sposobem na rozladowanie korkow jest zapierdalanie 2x wiecej, niz ograniczenie pozwala. Ciekawa teoria, co prawda nie znajdujaca pokrycia w sytuacji na zachodnich drogach, ale w koncu chlopaki z polskiego internetu wiedza lepiej.



Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-10-13 01:23:00
Autor: Greg
Fotoradar w smietniku
On 13 Paź, 10:06, "kamil" <ka...@spamwon.com> wrote:
Rozumiem, ze Twoim sposobem na rozladowanie korkow jest zapierdalanie 2x
wiecej, niz ograniczenie pozwala. Ciekawa teoria, co prawda nie znajdujaca
pokrycia w sytuacji na zachodnich drogach (...)

Bo Montana, jak wszystkim powszechnie wiadomo, znajduje się na
wschodzie.
I to pewnie dalekim.

Pozdrawiam
Greg
--
843rd Bomb Wing Strategic Air Command
PEACE IS OUR PROFESSION

Data: 2009-10-13 09:47:28
Autor: kamil
Fotoradar w smietniku

"Greg" <gregolec@poczta.onet.pl> wrote in message news:e0bd9b36-4d57-4cbf-88a9-4dcfd7f6ce5do41g2000yqb.googlegroups.com...
On 13 Paź, 10:06, "kamil" <ka...@spamwon.com> wrote:
Rozumiem, ze Twoim sposobem na rozladowanie korkow jest zapierdalanie 2x
wiecej, niz ograniczenie pozwala. Ciekawa teoria, co prawda nie znajdujaca
pokrycia w sytuacji na zachodnich drogach (...)

Bo Montana, jak wszystkim powszechnie wiadomo, znajduje się na
wschodzie.
I to pewnie dalekim.

-- --

Mowisz o limicie 75mph (120km/h) na autostradach w Montanie, wprowadzonym w roku 1999?

A teraz jeszcze sprawdz ile osob ginie na 100.000 mieszkancow w poszczegolnych stanach i dopiero pozniej stawiaj to za przyklad.




Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-10-13 02:10:12
Autor: Greg
Fotoradar w smietniku
On 13 Paź, 10:47, "kamil" <ka...@spamwon.com> wrote:
"Greg" <grego...@poczta.onet.pl> wrote in message

Bo Montana, jak wszystkim powszechnie wiadomo, znajduje się na
wschodzie.
I to pewnie dalekim.

Mowisz o limicie 75mph (120km/h) na autostradach w Montanie, wprowadzonym w
roku 1999?

Nie. Mówię o eksperymencie "reasonable and prudent", który został
uwalony jedynie
z powodów formalnych - i zamieniony na 75 mph.

A teraz jeszcze sprawdz ile osob ginie na 100.000 mieszkancow w
poszczegolnych stanach i dopiero pozniej stawiaj to za przyklad.

Jak masz jakieś dane porównawcze za 1995-1999, chętnie obejrzę
i sobie zweryfikuję.

Pozdrawiam
Greg
--
843rd Bomb Wing Strategic Air Command
PEACE IS OUR PROFESSION

Data: 2009-10-13 11:06:29
Autor: kamil
Fotoradar w smietniku

"Greg" <gregolec@poczta.onet.pl> wrote in message news:b798421d-c77c-4469-8e4a-3b9068d95f81k17g2000yqb.googlegroups.com...
On 13 Paź, 10:47, "kamil" <ka...@spamwon.com> wrote:
"Greg" <grego...@poczta.onet.pl> wrote in message


A teraz jeszcze sprawdz ile osob ginie na 100.000 mieszkancow w
poszczegolnych stanach i dopiero pozniej stawiaj to za przyklad.

Jak masz jakieś dane porównawcze za 1995-1999, chętnie obejrzę
i sobie zweryfikuję.

-- -- -- -- --

Jest tego w sieci troche i tu przyznam Tobie racje:

http://www.hwysafety.com/hwy_montana.htm


Pytanie tylko, jak taka sytuacja wygladala by w dosc specyficznych Polskich warunkach, gdzie nie ma 4-pasmowych autostrad po ktorych wszyscy snuja sie leniwie? W czasie, kiedy zniesiono limity predkosci w Montanie, srednia notowana predkosc na drogach byla praktycznie taka sama, jak w przypadku tej z ustlonymi limitami. W Polsce nagminnie lamie sie ograniczenia, naprawde wierzysz ze po ich zniesieniu wszyscy zwolnia? Wystarczy poczytac belkot na tej grupie - "mnie sie wydaje ze....". Kazdemu wydaje sie, ze jego predkosc jest bezpieczna i "odpowiednia", pelno takich osob na cmentarzach.




Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-10-13 14:02:07
Autor: to
Fotoradar w smietniku
kamil wrote:

"mnie sie wydaje
ze....". Kazdemu wydaje sie, ze jego predkosc jest bezpieczna i
"odpowiednia", pelno takich osob na cmentarzach.

Tak, tak, najlepiej wie to zarządca drogi i policjant w krzakach.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-14 09:59:33
Autor: kamil
Fotoradar w smietniku

"to" <to@abc.xyz> wrote in message news:4ad4885f$1news.home.net.pl...
kamil wrote:

"mnie sie wydaje
ze....". Kazdemu wydaje sie, ze jego predkosc jest bezpieczna i
"odpowiednia", pelno takich osob na cmentarzach.

Tak, tak, najlepiej wie to zarzadca drogi i policjant w krzakach.

Oczywiscie ze nie, najlepiej wie to 'to'




Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-10-14 15:37:28
Autor: to
Fotoradar w smietniku
kamil wrote:

Tak, tak, najlepiej wie to zarzadca drogi i policjant w krzakach.

Oczywiscie ze nie, najlepiej wie to 'to'

Najlepiej wie kierowca o ile ma jakiekolwiek doświadczenie, bo może ocenić sytuację w danym momencie i dla konkretnego auta, którym jedzie. Jeżeli ustala się limit prędkości dla każdego auta i każdych warunków to oczywistym jest, że dla dobrej pogody i dobrego auta będzie on znacznie zaniżony. Czy ten prosty fakt naprawdę Cię przerasta?

--
cokolwiek

Data: 2009-10-14 16:47:19
Autor: kamil
Fotoradar w smietniku

"to" <to@abc.xyz> wrote in message news:4ad5f038$1news.home.net.pl...
kamil wrote:

Tak, tak, najlepiej wie to zarzadca drogi i policjant w krzakach.

Oczywiscie ze nie, najlepiej wie to 'to'

Najlepiej wie kierowca o ile ma jakiekolwiek doswiadczenie, bo moze
ocenic sytuacje w danym momencie i dla konkretnego auta, którym jedzie.
Jezeli ustala sie limit predkosci dla kazdego auta i kazdych warunków to
oczywistym jest, ze dla dobrej pogody i dobrego auta bedzie on znacznie
zanizony. Czy ten prosty fakt naprawde Cie przerasta?

I wszyscy doskonale znaja umiejetnosci swoje i samochodow, przez co na drogach nikt nie wypada z zakretow, nie wali w drzewa i nie przejezdza ludzi na przejsciach dla pieszych.

Odwiedzasz czasem planete Ziemia?




Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-10-14 17:55:32
Autor: Adam Kowalski
Fotoradar w smietniku
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4ad5f038$1news.home.net.pl...

Najlepiej wie kierowca o ile ma jakiekolwiek doświadczenie, bo może
ocenić sytuację w danym momencie i dla konkretnego auta, którym jedzie.
Jeżeli ustala się limit prędkości dla każdego auta i każdych warunków to
oczywistym jest, że dla dobrej pogody i dobrego auta będzie on znacznie
zaniżony. Czy ten prosty fakt naprawdę Cię przerasta?

Jakie są kryteria ustalania ograniczeń prędkości? Czy tylko stan techniczny drogi, stan auta, kwalifikacje kierowcy mają znaczenie? Czy doświadczony kierowca jest w stanie w ułamku sekundy ocenić, że postawione ograniczenie 40km/h na szerokiej i prostej drodze jest niezasadne i jego doświadczenie podpowie mu, że tutaj można 70km/h? A co jeśli jest tam zlokalizowana szkoła, przedszkole, niebezpieczne skrzyżowanie tudzież przejście dla pieszych, gdzie w ostatnim czasie dochodziło do wielu potrąceń pieszych?

Przy czym przyznaję rację, że wiele ograniczeń faktycznie jest nieadekwatnych do rzeczywistych warunków.

Data: 2009-10-14 16:10:38
Autor: to
Fotoradar w smietniku
Adam Kowalski wrote:

Jakie są kryteria ustalania ograniczeń prędkości? Czy tylko stan
techniczny drogi, stan auta, kwalifikacje kierowcy mają znaczenie? Czy
doświadczony kierowca jest w stanie w ułamku sekundy ocenić, że
postawione ograniczenie 40km/h na szerokiej i prostej drodze jest
niezasadne i jego doświadczenie podpowie mu, że tutaj można 70km/h? A co
jeśli jest tam zlokalizowana szkoła, przedszkole, niebezpieczne
skrzyżowanie tudzież przejście dla pieszych, gdzie w ostatnim czasie
dochodziło do wielu potrąceń pieszych?

Tak, jest w stanie, o ile ma sprawny zmysł wzroku.


--
cokolwiek

Data: 2009-10-14 18:14:48
Autor: Adam Kowalski
Fotoradar w smietniku
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4ad5f7fe$1news.home.net.pl...
Jakie są kryteria ustalania ograniczeń prędkości? Czy tylko stan
techniczny drogi, stan auta, kwalifikacje kierowcy mają znaczenie? Czy
doświadczony kierowca jest w stanie w ułamku sekundy ocenić, że
postawione ograniczenie 40km/h na szerokiej i prostej drodze jest
niezasadne i jego doświadczenie podpowie mu, że tutaj można 70km/h? A co
jeśli jest tam zlokalizowana szkoła, przedszkole, niebezpieczne
skrzyżowanie tudzież przejście dla pieszych, gdzie w ostatnim czasie
dochodziło do wielu potrąceń pieszych?

Tak, jest w stanie, o ile ma sprawny zmysł wzroku.

I szklaną kulę.

Data: 2009-10-14 16:18:01
Autor: to
Fotoradar w smietniku
Adam Kowalski wrote:

Tak, jest w stanie, o ile ma sprawny zmysł wzroku.

I szklaną kulę.

A zarządca drogi ma szklaną kulę żeby określić jaka prędkość będzie bezpieczna w nieznanym mu czasie i dla nieznanego mu pojazdu i kierowcy?

--
cokolwiek

Data: 2009-10-14 18:27:41
Autor: Adam Kowalski
Fotoradar w smietniku
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4ad5f9b9$1news.home.net.pl...
A zarządca drogi ma szklaną kulę żeby określić jaka prędkość będzie
bezpieczna w nieznanym mu czasie i dla nieznanego mu pojazdu i kierowcy?

1. Prędkość którą mamy na znakach to prędkość maksymalna, nie minimalna. Takie czynniki jak: warunki pogodowe, stan techniczny auta, doświadczenie kierowcy itd. powinny mieć znaczący wpływ na ustalenie prędkości bezpiecznej, jednak nie wyższej niż dopuszczalna.
2. Zarządca drogi ma (albo powinien mieć) wszelkie dane aby na ich podstawie ustalić właściwe ograniczenie prędkości. Inna sprawa, że często robi to źle.

Data: 2009-10-14 16:32:40
Autor: to
Fotoradar w smietniku
Adam Kowalski wrote:

1. Prędkość którą mamy na znakach to prędkość maksymalna, nie minimalna.

Jak często widzisz kogoś, kto jedzie wolniej i nie kieruje traktorem bądź rowerem?

Takie czynniki jak: warunki pogodowe, stan techniczny auta,
doświadczenie kierowcy itd. powinny mieć znaczący wpływ na ustalenie
prędkości bezpiecznej, jednak nie wyższej niż dopuszczalna.

Kodeks zjadłeś? Bez obrazy...

2. Zarządca
drogi ma (albo powinien mieć) wszelkie dane aby na ich podstawie ustalić
właściwe ograniczenie prędkości.

Nie ma, bo nie może mieć. Ustalenie jednego dobrego ograniczenia dla różnych pojazdów i różnych warunków nie jest po prostu możliwe. --
cokolwiek

Data: 2009-10-15 10:08:32
Autor: Adam Kowalski
Fotoradar w smietniku


Data: 2009-10-16 16:13:53
Autor: to
Fotoradar w smietniku
Adam Kowalski wrote:

Jak często widzisz kogoś, kto jedzie wolniej i nie kieruje traktorem
bądź rowerem?

Rzadko. Aczkolwiek są takie sytuacje, np. złe warunki pogodowe,
powiedzmy śnieg, lód na drodze.

I powyższa obserwacja nie podpowiada Ci, że obecne ograniczenia są zbyt restrykcyjne?

Nie ma, bo nie może mieć. Ustalenie jednego dobrego ograniczenia dla
róşnych pojazdów i róşnych warunków nie jest po prostu moşliwe.

MoĹźliwe jest, ale problemem jest technika. WyobraĹşmy sobie, Ĺźe robimy
skok w przyszłość. Prędkość maksymalna pojazdu jest ustalana na bieżąco
i wyświetla mu się na desce rozdzielczej. (...)

Czy rozumiesz to co czytasz?

--
cokolwiek

Data: 2009-10-14 18:45:30
Autor: MarcinJM
Fotoradar w smietniku
Adam Kowalski pisze:
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4ad5f9b9$1news.home.net.pl...
A zarządca drogi ma szklaną kulę żeby określić jaka prędkość będzie
bezpieczna w nieznanym mu czasie i dla nieznanego mu pojazdu i kierowcy?

1. Prędkość którą mamy na znakach to prędkość maksymalna, nie minimalna. Takie czynniki jak: warunki pogodowe, stan techniczny auta, doświadczenie kierowcy itd. powinny mieć znaczący wpływ na ustalenie prędkości bezpiecznej, jednak nie wyższej niż dopuszczalna.
2. Zarządca drogi ma (albo powinien mieć) wszelkie dane aby na ich podstawie ustalić właściwe ograniczenie prędkości. Inna sprawa, że często robi to źle.

Dlaczego jest tak, ze ja, jako kierowca jestem zobowiazany dostosowac swoja jazde do warunkow, ale tylko w dol?
Ustawodawca narzuca na mnie obowiazek proroczego zmniejszenia predkosci, czyniac mnie winnym jak sie cos stanie (niedostosowal..itd) i w tym wypadku mam byc ekspertem.
Natomiast dostosowanie w gore czyni ze mnie pirata, morderce. A gdzie ten ekspert, ktorym musze byc gdy warunki sa naprawde zle?

Potrafisz to jakos sensownie wyjasnic?

--
Pozdrawiam
MarcinJM

Data: 2009-10-15 10:11:59
Autor: Adam Kowalski
Fotoradar w smietniku


Data: 2009-10-15 10:39:39
Autor: Cavallino
Fotoradar w smietniku


Data: 2009-10-15 10:41:45
Autor: Adam Kowalski
Fotoradar w smietniku


Data: 2009-10-15 10:47:39
Autor: Cavallino
Fotoradar w smietniku


Data: 2009-10-13 16:32:51
Autor: Jakub Witkowski
Fotoradar w smietniku
kamil pisze:

tej grupie - "mnie sie wydaje ze....". Kazdemu wydaje sie, ze jego predkosc jest bezpieczna i "odpowiednia", pelno takich osob na cmentarzach.

Prędkość z jaką jeździ większość kierowców dobrze zających dany odcinek
drogi jest najlepszym oszacowaniem prędkości bezpiecznej, o wiele lepszym
niż ustawione tam znaki. Chyba że uważasz, że standardowy homo sapiens
siadając za kółko nagle traci instynkt samozachowawczy

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.

Data: 2009-10-13 18:10:59
Autor: J.F.
Fotoradar w smietniku
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:hb232j$1dgr$1news2.ipartners.pl...
Prędkość z jaką jeździ większość kierowców dobrze zających dany odcinek
drogi jest najlepszym oszacowaniem prędkości bezpiecznej, o wiele lepszym
niż ustawione tam znaki. Chyba że uważasz, że standardowy homo sapiens
siadając za kółko nagle traci instynkt samozachowawczy

No powiedzmy ze troche przecenia warunki.
A potem sa tragiczne wypadki.

J.

Data: 2009-10-14 10:00:19
Autor: kamil
Fotoradar w smietniku

"Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> wrote in message news:hb232j$1dgr$1news2.ipartners.pl...
kamil pisze:

tej grupie - "mnie sie wydaje ze....". Kazdemu wydaje sie, ze jego predkosc jest bezpieczna i "odpowiednia", pelno takich osob na cmentarzach.

Prędkość z jaką jeździ większość kierowców dobrze zających dany odcinek
drogi jest najlepszym oszacowaniem prędkości bezpiecznej, o wiele lepszym
niż ustawione tam znaki. Chyba że uważasz, że standardowy homo sapiens
siadając za kółko nagle traci instynkt samozachowawczy

Wiec skad te 49.000 wypadkow (nie liczac 380.000 kolizji) i 5.450 trupow w ubieglym roku?




Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-10-14 14:47:04
Autor: MarcinJM
Fotoradar w smietniku
kamil pisze:
"Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> wrote in message news:hb232j$1dgr$1news2.ipartners.pl...
kamil pisze:

tej grupie - "mnie sie wydaje ze....". Kazdemu wydaje sie, ze jego predkosc jest bezpieczna i "odpowiednia", pelno takich osob na cmentarzach.
Prędkość z jaką jeździ większość kierowców dobrze zających dany odcinek
drogi jest najlepszym oszacowaniem prędkości bezpiecznej, o wiele lepszym
niż ustawione tam znaki. Chyba że uważasz, że standardowy homo sapiens
siadając za kółko nagle traci instynkt samozachowawczy

Wiec skad te 49.000 wypadkow (nie liczac 380.000 kolizji) i 5.450 trupow w ubieglym roku?


No wlasnie, skoro radary tak dramatycznie podnosza bezpieczenstwo na drogach.....

--
Pozdrawiam
MarcinJM

Data: 2009-10-14 16:46:23
Autor: kamil
Fotoradar w smietniku

"MarcinJM" <marcin@inetia.pl> wrote in message news:hb4h88$vim$1news.onet.pl...
kamil pisze:
"Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> wrote in message news:hb232j$1dgr$1news2.ipartners.pl...
kamil pisze:

tej grupie - "mnie sie wydaje ze....". Kazdemu wydaje sie, ze jego predkosc jest bezpieczna i "odpowiednia", pelno takich osob na cmentarzach.
Prędkość z jaką jeździ większość kierowców dobrze zających dany odcinek
drogi jest najlepszym oszacowaniem prędkości bezpiecznej, o wiele lepszym
niż ustawione tam znaki. Chyba że uważasz, że standardowy homo sapiens
siadając za kółko nagle traci instynkt samozachowawczy

Wiec skad te 49.000 wypadkow (nie liczac 380.000 kolizji) i 5.450 trupow w ubieglym roku?


No wlasnie, skoro radary tak dramatycznie podnosza bezpieczenstwo na drogach.....

Nie odwracaj kota ogonem, mowimy tutaj o Twoim "instynkcie samozachowawczym", ktory jak widac dziala niezbyt dobrze.




Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-10-14 18:29:12
Autor: MarcinJM
Fotoradar w smietniku
kamil pisze:
Nie odwracaj kota ogonem, mowimy tutaj o Twoim "instynkcie samozachowawczym", ktory jak widac dziala niezbyt dobrze.

Aaa dziekuje instynkt ma sie niezle. 800-900 tys km bez stluczki i wypadku.
Chociaz nie, przepraszam, w zeszlym tygodniu zarysowalem drzwi o brame od garazu.

--
Pozdrawiam
MarcinJM

Data: 2009-10-14 18:06:01
Autor: Adam Kowalski
Fotoradar w smietniku
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:hb232j$1dgr$1news2.ipartners.pl...
Prędkość z jaką jeździ większość kierowców dobrze zających dany odcinek
drogi jest najlepszym oszacowaniem prędkości bezpiecznej, o wiele lepszym
niż ustawione tam znaki.

Nie do końca. Znam wiele dróg, gdzie większość kierowców jeździ z ustaloną przez siebie prędkością "bezpieczną" (wyższą niż ograniczenie) i regularnie dochodzi do potrąceń pieszych lub kolizji.

Inna kwestia: jak przekłada się obecne ograniczenie na to "szacowanie prędkości bezpiecznej". Jeśli znaki mówią 40 to kierowcy szacują, że bezpiecznie będzie 60, jeśli by postawić 60 to ile wyszacują?


Chyba że uważasz, że standardowy homo sapiens
siadając za kółko nagle traci instynkt samozachowawczy

Samozachowawczy... A co z innymi uczestnikami ruchu, w szczególności z pieszymi, rowerzystami?

Data: 2009-10-14 18:31:46
Autor: MarcinJM
Fotoradar w smietniku
Adam Kowalski pisze:

Inna kwestia: jak przekłada się obecne ograniczenie na to "szacowanie prędkości bezpiecznej". Jeśli znaki mówią 40 to kierowcy szacują, że bezpiecznie będzie 60, jeśli by postawić 60 to ile wyszacują?

Zdejmij wszystkie to zobaczysz.


Chyba że uważasz, że standardowy homo sapiens
siadając za kółko nagle traci instynkt samozachowawczy

Samozachowawczy... A co z innymi uczestnikami ruchu, w szczególności z pieszymi, rowerzystami?

Dlaczego ja musze posiadac rowniniez instykt za nieoswietlonego rowerzyste lub pijanego pieszego, ktory lezie po drodze?

--
Pozdrawiam
MarcinJM

Data: 2009-10-15 10:19:34
Autor: Adam Kowalski
Fotoradar w smietniku


Data: 2009-10-15 10:22:37
Autor: WW
Fotoradar w smietniku


Data: 2009-10-15 10:29:55
Autor: Adam Kowalski
Fotoradar w smietniku


Data: 2009-10-15 21:55:27
Autor: Adam Płaszczyca
Fotoradar w smietniku
Dnia Thu, 15 Oct 2009 10:29:55 +0200, Adam Kowalski napisał(a):

I zasadniczo tak się obecnie dzieje. Jest pewien odsetek kierowców, którzy mają znaki w głębokim poważaniu.

Ten odsetek to jakieś 99,9%. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2009-10-16 14:38:48
Autor: Adam Kowalski
Fotoradar w smietniku
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:aexioa19vxdo$.dlgoldfield.org.pl...
I zasadniczo tak się obecnie dzieje. Jest pewien odsetek kierowców, którzy
mają znaki w głębokim poważaniu.

Ten odsetek to jakieś 99,9%.

Owszem, 99,9% kierowców nie przestrzega ograniczeń prędkości.

Data: 2009-10-16 19:04:30
Autor: Adam Płaszczyca
Fotoradar w smietniku
Dnia Fri, 16 Oct 2009 14:38:48 +0200, Adam Kowalski napisał(a):

Ten odsetek to jakieś 99,9%.

Owszem, 99,9% kierowców nie przestrzega ograniczeń prędkości.

A w demokracji większość ma rację. Ergo =- ograniczenia są do dupy.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2009-10-13 10:44:31
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Fotoradar w smietniku
z pisze:
(...)
Ech... pod moim nosem. Nowa wylotowa szeroka dwupasmówka z całym oprzyrządowaniem, barierki, chodniki, mało pieszych. Dzięki niej w tej okolicy zrobiło się sporo luźniej.
I co teraz będzie lepiej? Gu... lepiej. Korki będą takie jak przed jej budową.

Jest 50km/h? Jak tak, to nie trzeba było czekać, tylko zacząć dyskusję
z zarządcą drogi o podniesienie limitu prędkości.

Data: 2009-10-13 08:52:09
Autor: to
Fotoradar w smietniku
Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

Jest 50km/h? Jak tak, to nie trzeba było czekać, tylko zacząć dyskusję z
zarządcą drogi o podniesienie limitu prędkości.

Po cholerę skoro to nic nie da? W Warszawie sama drogówka postulowała podniesienie limitu na kilku przelotowych ulicach, ale efekt tego był żaden.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-13 10:54:26
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Fotoradar w smietniku
to pisze:
Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

Jest 50km/h? Jak tak, to nie trzeba było czekać, tylko zacząć dyskusję z
zarządcą drogi o podniesienie limitu prędkości.

Po cholerę skoro to nic nie da? W Warszawie sama drogówka postulowała podniesienie limitu na kilku przelotowych ulicach, ale efekt tego był żaden.

Bzdury opowiadasz - na części prędkość podniesiono.

Data: 2009-10-13 11:47:48
Autor: elmer radi radisson
Fotoradar w smietniku
Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

Bzdury opowiadasz - na części prędkość podniesiono.

Na wislostradzie podobniez "juz tylko czcza formalnosc" podniesienia
do 80km/h (zaopiniowanej przez WRD) nie moze byc zalatwiona od
conajmniej dwoch lat i slychac tylko obietnice z kolejnymi terminami
z ktorych nic nie wynika. No i oczywiscie dochodzi do pewnego paradoksu
ze na tej zaopiniowanej przez drogowce drodze owa policja konsekwentnie
i surowo kosi za obecne, rzekomo nieadekwatne ograniczenie.



--

memento lorem ipsum

Data: 2009-10-13 17:12:41
Autor: jerzu
Fotoradar w smietniku
On Tue, 13 Oct 2009 10:54:26 +0200, Artur 'futrzak' Maśląg
<futrzak@polbox.com> wrote:

Bzdury opowiadasz - na części prędkość podniesiono.

Na ilu?

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

Data: 2009-10-13 21:23:35
Autor: Artur Maśląg
Fotoradar w smietniku
jerzu pisze:
On Tue, 13 Oct 2009 10:54:26 +0200, Artur 'futrzak' Maśląg
<futrzak@polbox.com> wrote:

Bzdury opowiadasz - na części prędkość podniesiono.

Na ilu?

Na części. Np. nowy odcinek Puławskiej, Przyczółkowa, Trasa
Łazienkowska, choćby i spora część Wisłostrady ma stosowne
podniesienia. Sporo osób cierpi też na swoistą schizofrenię,
ponieważ raz narzekają na brak podniesienia prędkości z racji
"jakości" drogi, a później jak ktoś się rozwali na własne
życzenie jadąc z prędkością zdrowo powyżej zdroworozsądkowej,
to jęczą, że na odcinkach o podwyższonej prędkości były
za słabe zabezpieczenia itd.. Dawno mnie to już przestało
dziwić - podobnie jak ślepota i chodząca amnezja.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-10-13 22:21:07
Autor: jerzu
Fotoradar w smietniku
On Tue, 13 Oct 2009 21:23:35 +0200, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote:

Na części. Np. nowy odcinek Puławskiej, Przyczółkowa, Trasa
Łazienkowska, choćby i spora część Wisłostrady ma stosowne
podniesienia.

Puławska? Gdzie?
Przyczółkową to ja jeżdżę od wielkiego dzwonu, to mam prawo nie
zauważyć.
TŁ - to powrót do normalności. Lata temu było tam 80 km/h i komuś w
pewnym momencie przeszkadzało.
Wisłostrada? Chyba na północ od Mostu Grota.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

Data: 2009-10-14 11:07:32
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Fotoradar w smietniku
jerzu pisze:
(...)
Puławska? Gdzie?

Nowy odcinek od Dąbrówki do Energetycznej. Wiem, że mało, ale
jest.

Przyczółkową to ja jeżdżę od wielkiego dzwonu, to mam prawo nie
zauważyć.

Przecież nie wymagam - ja też mogę wielu rzeczy nie zauważyć, nawet
jak jechałem opisywaną drogą.

TŁ - to powrót do normalności. Lata temu było tam 80 km/h i komuś w
pewnym momencie przeszkadzało.

Lata temu to było różnie i nie jest to argument - na Puławskiej
też kiedyś nie było ograniczeń, na Przyczółkowej podobnie.

Wisłostrada? Chyba na północ od Mostu Grota.

Tak.

Data: 2009-10-14 15:46:43
Autor: to
Fotoradar w smietniku
Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

jerzu pisze:
(...)
Puławska? Gdzie?

Nowy odcinek od Dąbrówki do Energetycznej. Wiem, że mało, ale jest.

Nie żartuj sobie, tam było 70 i przed remontem. Jadąc od Warszawy w kierunku Piaseczna mniej więcej w okolicy Energetycznej robiły się z trzech pasów dwa, w dodatku krzywe i bez pobocza, a limit prędkości zwiększał się z 50 na 70.

Przyczółkową to ja jeżdżę od wielkiego dzwonu, to mam prawo nie
zauważyć.

Przecież nie wymagam - ja też mogę wielu rzeczy nie zauważyć, nawet jak
jechałem opisywaną drogą.

I do ilu niby jest tam ten limit podwyższony? Jak tam ostatnio jechałem to było chyba 60 i fotoradar (tak, wiem, że tam gdzie stoi fotoradar to już nie jest Przyczółkowa...), ale mogę się mylić, bo nie zwracam specjalnej uwagi na idiotyzmy... Tam powinno być 90 czy nawet 100.

TŁ - to powrót do normalności. Lata temu było tam 80 km/h i komuś w
pewnym momencie przeszkadzało.

Lata temu to było różnie i nie jest to argument - na Puławskiej też
kiedyś nie było ograniczeń, na Przyczółkowej podobnie.

I co się zmieniło jak się pojawiły? I tak wszyscy jeżdżą tam jak wcześniej o ile nie ma w okolicy policji.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-14 20:46:08
Autor: Artur Maśląg
Fotoradar w smietniku
to pisze:
(...)
Nie żartuj sobie, tam było 70 i przed remontem.

Nie ma to nic do rzeczy, a do tego jest to to nieprawda.

Jadąc od Warszawy w kierunku Piaseczna mniej więcej w okolicy Energetycznej robiły się z trzech pasów dwa, w dodatku krzywe i bez pobocza, a limit prędkości zwiększał się z 50 na 70.

No popatrz - a jak jest teraz? Nadal z trzech robią się dwa i limit
spada - z 70 na 50. Aaaa - byłbym zapomniał, z drugiej strony mamy
nawet 40 przed wiaduktem kolejowym.

I do ilu niby jest tam ten limit podwyższony? Jak tam ostatnio jechałem to było chyba 60 i fotoradar (tak, wiem, że tam gdzie stoi fotoradar to już nie jest Przyczółkowa...), ale mogę się mylić, bo nie zwracam specjalnej uwagi na idiotyzmy...

Tak, jest podwyĹźszenie do 60km/h.

Tam powinno być 90 czy nawet 100.

A niby na jakiej podstawie tak twierdzisz?

I co się zmieniło jak się pojawiły? I tak wszyscy jeżdżą tam jak wcześniej o ile nie ma w okolicy policji.

Wcale nie jeżdżą tak samo, a jeżdżę tą trasą od lat (kilkudziesięciu).

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-10-14 19:39:44
Autor: to
Fotoradar w smietniku
Artur Maśląg wrote:

Nie żartuj sobie, tam było 70 i przed remontem.

Nie ma to nic do rzeczy, a do tego jest to to nieprawda.

WytrzeĹşwiej...

Jadąc od Warszawy w
kierunku Piaseczna mniej więcej w okolicy Energetycznej robiły się z
trzech pasów dwa, w dodatku krzywe i bez pobocza, a limit prędkości
zwiększał się z 50 na 70.

No popatrz - a jak jest teraz? Nadal z trzech robią się dwa i limit
spada - z 70 na 50. Aaaa - byłbym zapomniał, z drugiej strony mamy nawet
40 przed wiaduktem kolejowym.

70 jest już na długo przed Auchanem (od strony Warszawy), jechałeś w ogóle tamtędy?

Tak, jest podwyĹźszenie do 60km/h.

Podwyższenie z czego? Tam w ogóle kiedyś było 50?
 
Tam powinno być 90 czy nawet 100.

A niby na jakiej podstawie tak twierdzisz?

To raczej Ty napisz dlaczego twierdzisz, że powinno być mniej. Po dwa pasy dla każdego kierunku, światła i pas do skrętu w lewo na każdym skrzyżowaniu, szeroki chodnik i ścieżka dla rowerów z dala od drogi oddzielona od niej rowem. Co powoduje, że jakiś szaleniec postanowił postawić tam 60, które każdy olewa?

I co się zmieniło jak się pojawiły? I tak wszyscy jeżdżą tam jak
wcześniej o ile nie ma w okolicy policji.

Wcale nie jeżdżą tak samo, a jeżdżę tą trasą od lat (kilkudziesięciu).

Masz rację, kiedyś jeździło się tam wolniej.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-14 21:51:32
Autor: Artur Maśląg
Fotoradar w smietniku
to pisze:
(...)
WytrzeĹşwiej...

LOL - to nie Ty jakiś czas temu pisałeś o debilnym łataniu dziur
kostkami Bauma?

70 jest już na długo przed Auchanem (od strony Warszawy),

No jest.

jechałeś w ogóle tamtędy?

Nie. Tak mi mĂłwi nawigacja z 1998 roku.

PodwyĹźszenie z czego?

Z 50km/h.

Tam w ogóle kiedyś było 50?

Było.

Tam powinno być 90 czy nawet 100.
A niby na jakiej podstawie tak twierdzisz?

To raczej Ty napisz dlaczego twierdzisz, że powinno być mniej.

Ja? Najpierw uzasadnij to co napisałeś wcześniej.

Po dwa pasy dla każdego kierunku, światła i pas do skrętu w lewo na każdym skrzyżowaniu,

Owszem - do tego zabudowania.

szeroki chodnik

Gdzie szeroki chodnik?

i ścieżka dla rowerów z dala od drogi oddzielona od niej rowem.

Ścieżka jest od dawna i całe szczęście.

Co powoduje, że jakiś szaleniec postanowił postawić tam 60, które każdy olewa?

Raz, Ĺźe nie kaĹźdy olewa, a dwa, Ĺźe dobrze Ĺźe jest te 60, a nie 50.
Pewnie mogłoby być i 70/80, ale skoro i tak wszyscy mają ograniczenia
w powaĹźaniu  jak to określiłeś...

Masz rację, kiedyś jeździło się tam wolniej.

Mylisz się - kiedyś było tam 80, ale nie było takiego ruchu i nie było
tylu zabudowań.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-10-14 19:40:47
Autor: jerzu
Fotoradar w smietniku
On Wed, 14 Oct 2009 11:07:32 +0200, Artur 'futrzak' Maśląg
<futrzak@polbox.com> wrote:

Nowy odcinek od Dąbrówki do Energetycznej. Wiem, że mało, ale
jest.

Tam było 70 km/h przed remontem i przebudową. To był zresztą taki
drogowy absurd - na terenie Warszawy 3 pasy i 50 km/h, jak się
wyjechało z Warszawy to dziura na dziurze, dwa pasy z koleinami, prawy
kończący się na latarni czy słupie od trakcji trolejbusowej i 70 km/h.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

Data: 2009-10-14 20:06:56
Autor: Artur Maśląg
Fotoradar w smietniku
jerzu pisze:
(...)
Tam było 70 km/h przed remontem i przebudową. To był zresztą taki
drogowy absurd - na terenie Warszawy 3 pasy i 50 km/h, jak się
wyjechało z Warszawy to dziura na dziurze, dwa pasy z koleinami, prawy
kończący się na latarni czy słupie od trakcji trolejbusowej i 70 km/h.

Co było kiedyś to jedno, co jest teraz to drugie. Absurd się skończył
i co - należy narzekać?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-10-14 18:22:55
Autor: to
Fotoradar w smietniku
Artur Maśląg wrote:

Co było kiedyś to jedno, co jest teraz to drugie. Absurd się skończył i
co - należy narzekać?

Rozumiesz w ogóle co piszesz? Twierdziłeś, że podniesiono prędkość na tym odcinku. Otóż NIE podniesiono.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-14 22:22:28
Autor: jerzu
Fotoradar w smietniku
On Wed, 14 Oct 2009 20:06:56 +0200, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote:

Co było kiedyś to jedno, co jest teraz to drugie. Absurd się skończył
i co - należy narzekać?

Ręce opadają. Twierdziłeś że na Puławskiej podniesiono prędkośc, a
tego nie zrobiono.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

Data: 2009-10-14 22:30:02
Autor: Artur Maśląg
Fotoradar w smietniku
jerzu pisze:
(...)
Ręce opadają.

A co, biegasz z podniesionymi?

Twierdziłeś że na Puławskiej podniesiono prędkośc, a
tego nie zrobiono.

Nie? Szkoda, że nie mam zdjęć z czasów przed przebudową.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-10-14 22:31:09
Autor: jerzu
Fotoradar w smietniku
On Wed, 14 Oct 2009 22:30:02 +0200, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote:

Nie? Szkoda, że nie mam zdjęć z czasów przed przebudową.

No, szkoda.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

Data: 2009-10-14 22:37:05
Autor: jerzu
Fotoradar w smietniku
On Wed, 14 Oct 2009 22:30:02 +0200, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote:

Nie? Szkoda, że nie mam zdjęć z czasów przed przebudową.

http://groups.google.pl/group/pl.regionalne.warszawa/msg/373aa0d546b2f7c8?hl=pl&dmode=source&output=gplain
- wszyscy się mylą, tylko Ty masz rację.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

Data: 2009-10-14 22:54:41
Autor: Artur Maśląg
Fotoradar w smietniku
jerzu pisze:
On Wed, 14 Oct 2009 22:30:02 +0200, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote:

Nie? Szkoda, że nie mam zdjęć z czasów przed przebudową.

http://groups.google.pl/group/pl.regionalne.warszawa/msg/373aa0d546b2f7c8?hl=pl&dmode=source&output=gplain
- wszyscy się mylą, tylko Ty masz rację.

Daruj mi te tendencyjne "rewelacje". Ta sama osoba, w tym samym poście
twierdzi, że sygnalizacja świetlna na Puławskiej bezpieczeństwu nie
służy (za dobrze). Żeś se autorytet znalazł :(

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-10-14 23:06:11
Autor: jerzu
Fotoradar w smietniku
On Wed, 14 Oct 2009 22:54:41 +0200, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote:

Daruj mi te tendencyjne "rewelacje". Ta sama osoba, w tym samym poście
twierdzi, że sygnalizacja świetlna na Puławskiej bezpieczeństwu nie
służy (za dobrze). Żeś se autorytet znalazł :(

Nie potrafisz się przyznać do błędu, szkoda. Poszukaj może jednak tych
zdjęć.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

Data: 2009-10-14 23:09:12
Autor: Artur Maśląg
Fotoradar w smietniku
jerzu pisze:
(...)
Nie potrafisz się przyznać do błędu, szkoda. Poszukaj może jednak tych
zdjęć.

Jakiego błędu, skoro przytoczyłeś moje własne słowa sprzed 5? lat?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-10-14 23:18:38
Autor: jerzu
Fotoradar w smietniku
On Wed, 14 Oct 2009 23:09:12 +0200, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote:

Jakiego błędu, skoro przytoczyłeś moje własne słowa sprzed 5? lat?

To jakie w końcu było ograniczenie za zwężeniem w Dąbrówce/Mysiadle?


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

Data: 2009-10-15 08:42:28
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Fotoradar w smietniku


Data: 2009-10-14 22:39:32
Autor: jerzu
Fotoradar w smietniku
On Wed, 14 Oct 2009 22:30:02 +0200, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote:

Nie? Szkoda, że nie mam zdjęć z czasów przed przebudową.

http://groups.google.pl/group/pl.regionalne.warszawa/msg/4d7ca5c73cdddb17?hl=pl&dmode=source&output=gplain
- a tu sam twierdziłeś, że tam nawet 100 km/h można jeździć. Szukasz
zdjęć?


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

Data: 2009-10-14 22:44:04
Autor: Artur Maśląg
Fotoradar w smietniku
jerzu pisze:
On Wed, 14 Oct 2009 22:30:02 +0200, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote:

Nie? Szkoda, że nie mam zdjęć z czasów przed przebudową.

http://groups.google.pl/group/pl.regionalne.warszawa/msg/4d7ca5c73cdddb17?hl=pl&dmode=source&output=gplain
- a tu sam twierdziłeś, że tam nawet 100 km/h można jeździć. Szukasz
zdjęć?

Uważaj, bo zacznę punktować - Toyota Chodzeń, Geodetów.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-10-14 22:48:28
Autor: jerzu
Fotoradar w smietniku
On Wed, 14 Oct 2009 22:44:04 +0200, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote:

Uważaj, bo zacznę punktować - Toyota Chodzeń, Geodetów.

"Dalej jest 100 - w kierunku Piaseczna. 70 jest od skrzyżowanie przy
Toyota Chodzeń. Przynajmniej w tym kierunku."

"Dalej" to od dawnego zwężenia do dwóch pasów w kierunku Piaseczna.
Chcesz sam sobie zaprzeczyć?


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

Data: 2009-10-14 22:51:43
Autor: Artur Maśląg
Fotoradar w smietniku
jerzu pisze:
On Wed, 14 Oct 2009 22:44:04 +0200, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote:

Uważaj, bo zacznę punktować - Toyota Chodzeń, Geodetów.

"Dalej jest 100 - w kierunku Piaseczna. 70 jest od skrzyżowanie przy
Toyota Chodzeń. Przynajmniej w tym kierunku."

"Dalej" to od dawnego zwężenia do dwóch pasów w kierunku Piaseczna.
Chcesz sam sobie zaprzeczyć?

Wcale sobie nie zaprzeczam - wiesz gdzie było dawne zwężenie? Wiesz
gdzie było kolejne ograniczenie?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-10-14 22:52:41
Autor: jerzu
Fotoradar w smietniku
On Wed, 14 Oct 2009 22:51:43 +0200, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote:

Wcale sobie nie zaprzeczam - wiesz gdzie było dawne zwężenie? Wiesz
gdzie było kolejne ograniczenie?

Nie, nie wiem. Debila ze mnie robisz?


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

Data: 2009-10-14 23:01:25
Autor: Artur Maśląg
Fotoradar w smietniku
jerzu pisze:
On Wed, 14 Oct 2009 22:51:43 +0200, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote:

Wcale sobie nie zaprzeczam - wiesz gdzie było dawne zwężenie? Wiesz
gdzie było kolejne ograniczenie?

Nie, nie wiem. Debila ze mnie robisz?

Debila? Skąd ten wniosek? To Ty próbujesz jakieś idiotycznej
argumentacji, bez zwrócenia uwagi na zmianę warunków i sytuacji na
tym odcinku.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-10-14 23:04:24
Autor: jerzu
Fotoradar w smietniku
On Wed, 14 Oct 2009 23:01:25 +0200, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote:

To Ty próbujesz jakieś idiotycznej
argumentacji, bez zwrócenia uwagi na zmianę warunków i sytuacji na
tym odcinku.

Odwracasz kota ogonem. Nic nowego.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

Data: 2009-10-14 23:08:23
Autor: Artur Maśląg
Fotoradar w smietniku
jerzu pisze:
On Wed, 14 Oct 2009 23:01:25 +0200, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote:

To Ty próbujesz jakieś idiotycznej
argumentacji, bez zwrócenia uwagi na zmianę warunków i sytuacji na
tym odcinku.

Odwracasz kota ogonem. Nic nowego.

Niczego nie odwracam.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Fotoradar w smietniku

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona