Fotoradar w smietniku

Data: 2009-10-13 12:44:55
Autor: kamil d
Fotoradar w smietniku
Artur1982 pisze:
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20091012/LUBLIN/552968752

"Zrobił blisko 1300 zdjęć, które właśnie są w obróbce" - czyli policja pozwoliła na to żeby w tym miejscu przejechało 1300 piratów drogowych, narażających na niebezpieczeństwo ludzi oczekujących na przystanku.

Dlaczego nie postawili tablic ostrzegających przed fotoradarem? Przecież wtedy większość by zwolniła.

--
kamil d
red 206

Data: 2009-10-13 12:47:33
Autor: Arek (G)
Fotoradar w smietniku
kamil d pisze:
Artur1982 pisze:
[...]

Z twojego pytania wynika, że jeszcze nie wiesz, że ktoś kto jest za to odpowiedzialny jest tylko odrobinę inteligentniejszy od muszki owocówki (choć nie jestem tego pewien).

A.

Data: 2009-10-13 14:33:52
Autor: Massai
Fotoradar w smietniku
Arek (G) wrote:

kamil d pisze:
> [...]

Z twojego pytania wynika, że jeszcze nie wiesz, że ktoś kto jest za
to odpowiedzialny jest tylko odrobinę inteligentniejszy od muszki

Jak to szło?
"Pan jest inteligentniejszy od swojego psa, ale tylko na tyle żeby
wiedziec że nie można się publicznie lizać po jajach" ;-)

--
Pozdro
Massai

Fotoradar w smietniku