Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Fotoradar zbankrutowaÅ‚ :)

Fotoradar zbankrutował :)

Data: 2011-08-23 16:30:58
Autor: Artur Maśląg
Fotoradar zbankrutował :)
http://media.wp.pl/kat,1022947,wid,13706877,wiadomosc.html

Dawno o tym pisałem - jak kierowcy zaczną jeździć zgodnie
z przepisami to siÄ™ zrobi problem :)

Data: 2011-08-23 17:18:21
Autor: Bart³omiej Zieliñski
Fotoradar zbankrutowa³ :)
U¿ytkownik Artur Ma¶l±g napisa³:
Dawno o tym pisa³em - jak kierowcy zaczn± je¼dziæ zgodnie
z przepisami to siê zrobi problem :)

Paliwa drogie, to mniej cisn± ¿eby nie powiêkszaæ kosztów ;-)

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
* Bart³omiej Zieliñski            http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *
* Bartlomiej.Zielinski(at)polsl.pl                         gg:970831  *
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2011-08-23 19:51:54
Autor: Artur Ma¶l±g
Fotoradar zbankrutowa³ :)
W dniu 2011-08-23 17:18, Bart³omiej Zieliñski pisze:
U¿ytkownik Artur Ma¶l±g napisa³:
Dawno o tym pisa³em - jak kierowcy zaczn± je¼dziæ zgodnie
z przepisami to siê zrobi problem :)

Paliwa drogie, to mniej cisn± ¿eby nie powiêkszaæ kosztów ;-)

Ten proces trwa od jakiego¶ czasu - wbrew obiegowym opiniom
(w tym grupowym) ludzie generalnie zwolnili.

Data: 2011-08-24 08:19:58
Autor: Arek
Fotoradar zbankrutowa³ :)
W dniu 2011-08-23 19:51, Artur Ma¶l±g pisze:
W dniu 2011-08-23 17:18, Bart³omiej Zieliñski pisze:
U¿ytkownik Artur Ma¶l±g napisa³:
Dawno o tym pisa³em - jak kierowcy zaczn± je¼dziæ zgodnie
z przepisami to siê zrobi problem :)

Paliwa drogie, to mniej cisn± ¿eby nie powiêkszaæ kosztów ;-)

Ten proces trwa od jakiego¶ czasu - wbrew obiegowym opiniom
(w tym grupowym) ludzie generalnie zwolnili.

W korku ciê¿ko jest przekroczyæ dozwolon± prêdko¶æ.

A.

Data: 2011-08-23 17:32:43
Autor: Rychu
Fotoradar zbankrutował :)
W dniu 2011-08-23 16:30, Artur Maśląg pisze:
http://media.wp.pl/kat,1022947,wid,13706877,wiadomosc.html

Dawno o tym pisałem - jak kierowcy zaczną jeździć zgodnie
z przepisami to siÄ™ zrobi problem :)

1000-2000 zł dziennie to za mało, żeby fotoradar zarabiał?
To jakie oni mają koszty? Wynajmują go za 15000 zł m-cznie?
Czemu go zawijają skoro przyczynia się do tego, że 80% kierowców
Å‚amiÄ…cych przepisy jedzie wolniej? (W zasadzie prawie 100%, bo
co to za przekroczenie 5 km/h).

--
Pozdrawiam
Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-08-23 17:51:22
Autor: PM
Fotoradar zbankrutował :)


Czemu go zawijają skoro przyczynia się do tego, że 80% kierowców
Å‚amiÄ…cych przepisy jedzie wolniej? (W zasadzie prawie 100%, bo
co to za przekroczenie 5 km/h).

O to jest sedno!
piekne
....ale można przeciez powiedziec że radar zrobił swoje - może odejśc na inny wołający o ratunek odcinek.

Ja bym jednak rozwazył czy przyczyna nie była inna
na tej drodze w sezonie jest spory ruch, widocznie z tego powodu:
1. prędkość spadła
2. przy dużej gÄ™stoÅ›ci samochodów zadziÅ‚aÅ‚o ze 100%(prawie)  skutecznoÅ›ciÄ… ostrzeganie Å›wiatÅ‚ami.

Data: 2011-08-23 17:55:07
Autor: Artur Maśląg
Fotoradar zbankrutował :)
W dniu 2011-08-23 17:51, PM pisze:


Czemu go zawijają skoro przyczynia się do tego, że 80% kierowców
Å‚amiÄ…cych przepisy jedzie wolniej? (W zasadzie prawie 100%, bo
co to za przekroczenie 5 km/h).

O to jest sedno!
piekne
...ale można przeciez powiedziec że radar zrobił swoje - może odejśc na
inny wołający o ratunek odcinek.

Nie jestem przekonany, że powinien zmienić miejsce pobytu.

Ja bym jednak rozwazył czy przyczyna nie była inna
na tej drodze w sezonie jest spory ruch, widocznie z tego powodu:
1. prędkość spadła

I bardzo dobrze - to się od dawna obserwuje w takich miejscowościach.

2. przy dużej gęstości samochodów zadziłało ze 100%(prawie)
skutecznością ostrzeganie światłami.

Nikt się światłami nie ostrzega (może jakiś promil, ale i tego nie
widziałem).

Data: 2011-08-23 20:20:36
Autor: PM
Fotoradar zbankrutował :)

Czemu go zawijają skoro przyczynia się do tego, że 80% kierowców
Å‚amiÄ…cych przepisy jedzie wolniej? (W zasadzie prawie 100%, bo
co to za przekroczenie 5 km/h).

O to jest sedno!
piekne
...ale można przeciez powiedziec że radar zrobił swoje - może odejśc na
inny wołający o ratunek odcinek.

Nie jestem przekonany, że powinien zmienić miejsce pobytu.

oczywiście że nie - jeżeli celem było zmniejszenie prędkości (co niektórzy utożsamiają ze zwiększeniem bezpieczeństwa)
ale zmienił - wiec jaki był cel?

Ja bym jednak rozwazył czy przyczyna nie była inna
na tej drodze w sezonie jest spory ruch, widocznie z tego powodu:
1. prędkość spadła

I bardzo dobrze - to się od dawna obserwuje w takich miejscowościach.

tak oczywiście spadanie prędkości jest cudowne
weź idź może na grupę:
kochamkorkii.soc.pl
będziesz zadowolony
hipoteza była:
jest duży ruch -> prędkość spadła
a nie:
jest fotoradar-> prędkość spadła

2. przy dużej gęstości samochodów zadziłało ze 100%(prawie)
skutecznością ostrzeganie światłami.

Nikt się światłami nie ostrzega (może jakiś promil, ale i tego nie
widziałem).

no to albo jesteś ślepy, albo nie jeździsz albo usilnie zaklinasz rzeczywistość
albo też wszyscy Cię znają jako nieużytego zwolennika fotoradarów i Ci nie migają bo to jest sprzeczne z Twoimi poglądami ;-)
(jak ktoÅ› jedzie wolno to mu siÄ™ nie miga - bo nie ma sensu)

Data: 2011-08-23 20:28:44
Autor: Artur Maśląg
Fotoradar zbankrutował :)
W dniu 2011-08-23 20:20, PM pisze:

Czemu go zawijają skoro przyczynia się do tego, że 80% kierowców
Å‚amiÄ…cych przepisy jedzie wolniej? (W zasadzie prawie 100%, bo
co to za przekroczenie 5 km/h).

O to jest sedno!
piekne
...ale można przeciez powiedziec że radar zrobił swoje - może odejśc na
inny wołający o ratunek odcinek.

Nie jestem przekonany, że powinien zmienić miejsce pobytu.

oczywiście że nie - jeżeli celem było zmniejszenie prędkości (co
niektórzy utożsamiają ze zwiększeniem bezpieczeństwa)

No cóż, zmniejszenie prędkości (szczególnie w mieście) znakomicie
poprawia bezpieczeństwo (dodatkowo jeżeli jest to robione z głową).

ale zmienił - wiec jaki był cel?

Być może nie będzie już potrzebnym i na jakiś czas może postraszyć
gdzie indziej?

Ja bym jednak rozwazył czy przyczyna nie była inna
na tej drodze w sezonie jest spory ruch, widocznie z tego powodu:
1. prędkość spadła

I bardzo dobrze - to się od dawna obserwuje w takich miejscowościach.

tak oczywiście spadanie prędkości jest cudowne
weź idź może na grupę:
kochamkorkii.soc.pl
będziesz zadowolony

Nie wiem czy wiesz, że podnoszenie prędkości wcale w mieście korków
nie rozładowuje. Poczytaj może o prędkością optymalnych do dla
największej przepustowości.

hipoteza była:
jest duży ruch -> prędkość spadła
a nie:
jest fotoradar-> prędkość spadła

To Twoja hipoteza i do tego niespecjalnie spójna.

2. przy dużej gęstości samochodów zadziłało ze 100%(prawie)
skutecznością ostrzeganie światłami.

Nikt się światłami nie ostrzega (może jakiś promil, ale i tego nie
widziałem).

no to albo jesteś ślepy, albo nie jeździsz albo usilnie zaklinasz
rzeczywistość

Ślepy nie jestem, jeździć jeżdżę, a rzeczywistości zaklinać nie
zamierzam.

albo też wszyscy Cię znają jako nieużytego zwolennika fotoradarów i Ci
nie migajÄ… bo to jest sprzeczne z Twoimi poglÄ…dami ;-)
(jak ktoÅ› jedzie wolno to mu siÄ™ nie miga - bo nie ma sensu)

LOL, aleś mi poleciał. Pewnie wiesze gdzie jest Ustka i pewnie wiesz
jak wygląda ruch w miejscowościach nadmorskich. Polecam wycieczkę
i obserwacje jak to ludzie w mieście "mrugają".

Data: 2011-08-23 21:37:40
Autor: to
Fotoradar zbankrutowa³ :)
begin Artur Maśląg
No cóż, zmniejszenie prędkości (szczególnie w mieście) znakomicie
poprawia bezpieczeństwo (dodatkowo jeżeli jest to robione z głową).

Najlepiej do zera! Wtedy bezpieczeństwo będzie absolutne!!!

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2011-08-23 22:07:07
Autor: masti
Fotoradar zbankrutowa³ :)
Dnia pięknego Tue, 23 Aug 2011 21:37:40 +0000 osobnik zwany to wystukał:

begin Artur Maśląg

No cóż, zmniejszenie prędkości (szczególnie w mieście) znakomicie
poprawia bezpieczeństwo (dodatkowo jeżeli jest to robione z głową).

Najlepiej do zera! Wtedy bezpieczeństwo będzie absolutne!!!

Red Flag Act



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2011-08-23 22:13:33
Autor: to
Fotoradar zbankrutowa³ :)
begin masti
Najlepiej do zera! Wtedy bezpieczeństwo będzie absolutne!!!

Red Flag Act

Popieram! Ave Futrzak!

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2011-08-24 08:24:20
Autor: Arek
Fotoradar zbankrutował :)
W dniu 2011-08-24 00:13, to pisze:
begin masti

Najlepiej do zera! Wtedy bezpieczeństwo będzie absolutne!!!

Red Flag Act

Popieram! Ave Futrzak!

A po co Wy z nim rozmawiacie? Wciska Wam jakieś propagandowe głupoty i się dobrze przy tym bawi.

A.

Data: 2011-08-25 11:23:22
Autor: Sebastian Kaliszewski
Fotoradar zbankrutował :)
Arek wrote:
W dniu 2011-08-24 00:13, to pisze:
begin masti

Najlepiej do zera! Wtedy bezpieczeństwo będzie absolutne!!!

Red Flag Act

Popieram! Ave Futrzak!

A po co Wy z nim rozmawiacie? Wciska Wam jakieś propagandowe głupoty i się dobrze przy tym bawi.

On chyba jest za stary na to. Ale może to taki "złośliwy dziadek" ;)

\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

Data: 2011-08-23 21:45:31
Autor: PM
Fotoradar zbankrutował :)


Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j30rkf$qfb$1@mx1.internetia.pl...
W dniu 2011-08-23 20:20, PM pisze:

Czemu go zawijają skoro przyczynia się do tego, że 80% kierowców
Å‚amiÄ…cych przepisy jedzie wolniej? (W zasadzie prawie 100%, bo
co to za przekroczenie 5 km/h).

O to jest sedno!
piekne
...ale można przeciez powiedziec że radar zrobił swoje - może odejśc na
inny wołający o ratunek odcinek.

Nie jestem przekonany, że powinien zmienić miejsce pobytu.

oczywiście że nie - jeżeli celem było zmniejszenie prędkości (co
niektórzy utożsamiają ze zwiększeniem bezpieczeństwa)

No cóż, zmniejszenie prędkości (szczególnie w mieście) znakomicie
poprawia bezpieczeństwo (dodatkowo jeżeli jest to robione z głową).

ale zmienił - wiec jaki był cel?

Być może nie będzie już potrzebnym i na jakiś czas może postraszyć
gdzie indziej?

w magazynie. przecież napisali gdzie będzie straszył
skuteczność jak zwykle 100%
liczba przekroczeń dozwolonej prędkości w magazynie wyniesie 0
sukces.


tak oczywiście spadanie prędkości jest cudowne
weź idź może na grupę:
kochamkorkii.soc.pl
będziesz zadowolony

Nie wiem czy wiesz, że podnoszenie prędkości wcale w mieście korków
nie rozładowuje. Poczytaj może o prędkością optymalnych do dla
największej przepustowości.

e. zupełnie od czapy odpowiedź
ja - że chciałbym jechać szybko, a spadanie prędkości jest złe (zawsze)
a Ty że zwiÄ™kszenie prÄ™dkoÅ›ci nie rozÅ‚adowuje korków -  i przy okazji "bÅ‚ysnÄ…Å‚eÅ›" prÄ™dkoÅ›ciÄ… optymalnÄ… (byÅ‚o niedawno na grupie w kontekÅ›cie autostrad)

hipoteza była:
jest duży ruch -> prędkość spadła
a nie:
jest fotoradar-> prędkość spadła

To Twoja hipoteza i do tego niespecjalnie spójna.

no jasne że moja, ale jak mi odpowiadasz to się odnieś.

albo też wszyscy Cię znają jako nieużytego zwolennika fotoradarów i Ci
nie migajÄ… bo to jest sprzeczne z Twoimi poglÄ…dami ;-)
(jak ktoÅ› jedzie wolno to mu siÄ™ nie miga - bo nie ma sensu)

LOL, aleś mi poleciał. Pewnie wiesze gdzie jest Ustka i pewnie wiesz
jak wygląda ruch w miejscowościach nadmorskich. Polecam wycieczkę
i obserwacje jak to ludzie w mieście "mrugają".

wiem i dlatego mogę ci wytłumaczyć
do Ustki prowadzi droga ze SÅ‚upska
taki dojazd, żeby ktoś kto nie jest w miejscowości nadmorskiej mógł do niej dojechać
i ten dojazd wcale nie jest w mięście.

Data: 2011-08-23 22:08:24
Autor: Artur Maśląg
Fotoradar zbankrutował :)
W dniu 2011-08-23 21:45, PM pisze:
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:j30rkf$qfb$1@mx1.internetia.pl...
W dniu 2011-08-23 20:20, PM pisze:

Czemu go zawijają skoro przyczynia się do tego, że 80% kierowców
Å‚amiÄ…cych przepisy jedzie wolniej? (W zasadzie prawie 100%, bo
co to za przekroczenie 5 km/h).

O to jest sedno!
piekne
...ale można przeciez powiedziec że radar zrobił swoje - może
odejśc na
inny wołający o ratunek odcinek.

Nie jestem przekonany, że powinien zmienić miejsce pobytu.

oczywiście że nie - jeżeli celem było zmniejszenie prędkości (co
niektórzy utożsamiają ze zwiększeniem bezpieczeństwa)

No cóż, zmniejszenie prędkości (szczególnie w mieście) znakomicie
poprawia bezpieczeństwo (dodatkowo jeżeli jest to robione z głową).

ale zmienił - wiec jaki był cel?

Być może nie będzie już potrzebnym i na jakiś czas może postraszyć
gdzie indziej?

w magazynie. przecież napisali gdzie będzie straszył
skuteczność jak zwykle 100%
liczba przekroczeń dozwolonej prędkości w magazynie wyniesie 0
sukces.

Aha. Widzę, że doniesienia z Faktu są dla Ciebie w pełni wiarygodne.
No cóż....

tak oczywiście spadanie prędkości jest cudowne
weź idź może na grupę:
kochamkorkii.soc.pl
będziesz zadowolony

Nie wiem czy wiesz, że podnoszenie prędkości wcale w mieście korków
nie rozładowuje. Poczytaj może o prędkością optymalnych do dla
największej przepustowości.

e. zupełnie od czapy odpowiedź

NaprawdÄ™?

ja - że chciałbym jechać szybko, a spadanie prędkości jest złe (zawsze)

Ty byś chciał.

a Ty że zwiększenie prędkości nie rozładowuje korków - i przy okazji
"błysnąłeś" prędkością optymalną (było niedawno na grupie w kontekście
autostrad)

Nie piszemy tutaj o autostradach (choć i tam ma to znaczenie).

hipoteza była:
jest duży ruch -> prędkość spadła
a nie:
jest fotoradar-> prędkość spadła

To Twoja hipoteza i do tego niespecjalnie spójna.

no jasne że moja, ale jak mi odpowiadasz to się odnieś.

Już się odniosłem.

albo też wszyscy Cię znają jako nieużytego zwolennika fotoradarów i Ci
nie migajÄ… bo to jest sprzeczne z Twoimi poglÄ…dami ;-)
(jak ktoÅ› jedzie wolno to mu siÄ™ nie miga - bo nie ma sensu)

LOL, aleś mi poleciał. Pewnie wiesze gdzie jest Ustka i pewnie wiesz
jak wygląda ruch w miejscowościach nadmorskich. Polecam wycieczkę
i obserwacje jak to ludzie w mieście "mrugają".

wiem i dlatego mogę ci wytłumaczyć

Wygląda na to, że wiele rzeczy powinieneś poczytać, a później
spróbować zrozumieć

do Ustki prowadzi droga ze SÅ‚upska
taki dojazd, żeby ktoś kto nie jest w miejscowości nadmorskiej mógł do
niej dojechać
i ten dojazd wcale nie jest w mięście.

Zdaje się, że przeoczyłeś zmiany w prawie od zeszłego sezonu.

Data: 2011-08-24 08:23:23
Autor: PM
Fotoradar zbankrutował :)

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:j311fc$qaa$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2011-08-23 21:45, PM pisze:
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:j30rkf$qfb$1@mx1.internetia.pl...
W dniu 2011-08-23 20:20, PM pisze:

Czemu go zawijają skoro przyczynia się do tego, że 80% kierowców
Å‚amiÄ…cych przepisy jedzie wolniej? (W zasadzie prawie 100%, bo
co to za przekroczenie 5 km/h).

O to jest sedno!
piekne
...ale można przeciez powiedziec że radar zrobił swoje - może
odejśc na
inny wołający o ratunek odcinek.

Nie jestem przekonany, że powinien zmienić miejsce pobytu.

oczywiście że nie - jeżeli celem było zmniejszenie prędkości (co
niektórzy utożsamiają ze zwiększeniem bezpieczeństwa)

No cóż, zmniejszenie prędkości (szczególnie w mieście) znakomicie
poprawia bezpieczeństwo (dodatkowo jeżeli jest to robione z głową).

ale zmienił - wiec jaki był cel?

Być może nie będzie już potrzebnym i na jakiś czas może postraszyć
gdzie indziej?

w magazynie. przecież napisali gdzie będzie straszył
skuteczność jak zwykle 100%
liczba przekroczeń dozwolonej prędkości w magazynie wyniesie 0
sukces.

Aha. Widzę, że doniesienia z Faktu są dla Ciebie w pełni wiarygodne.
No cóż....

Czyli wkleiłeś te doniesienia w z premedytacją i w przekonaniu ze to gówno prawda?
no tak... idac tym tropem wcale nie musze brać na powaznie reszty tego co piszesz... ot tak sobie bredzisz dla zabawy.

tak oczywiście spadanie prędkości jest cudowne
weź idź może na grupę:
kochamkorkii.soc.pl
będziesz zadowolony

Nie wiem czy wiesz, że podnoszenie prędkości wcale w mieście korków
nie rozładowuje. Poczytaj może o prędkością optymalnych do dla
największej przepustowości.

e. zupełnie od czapy odpowiedź

NaprawdÄ™?

tak.

ja - że chciałbym jechać szybko, a spadanie prędkości jest złe (zawsze)

Ty byś chciał.

tak, ja bym chciał jechac szybko. Szybko premiescić się z punktu A do B
mogę chcieć jeszcze, czy już mi sprawiedliwośc społeczna zabroni?

a Ty że zwiększenie prędkości nie rozładowuje korków - i przy okazji
"błysnąłeś" prędkością optymalną (było niedawno na grupie w kontekście
autostrad)

Nie piszemy tutaj o autostradach (choć i tam ma to znaczenie).

nie piszemy tez o marchewce.

LOL, aleś mi poleciał. Pewnie wiesze gdzie jest Ustka i pewnie wiesz
jak wygląda ruch w miejscowościach nadmorskich. Polecam wycieczkę
i obserwacje jak to ludzie w mieście "mrugają".

wiem i dlatego mogę ci wytłumaczyć

Wygląda na to, że wiele rzeczy powinieneś poczytać, a później
spróbować zrozumieć

Oczywiście, że tak - tylko nijak to się ma do tematu.

do Ustki prowadzi droga ze SÅ‚upska
taki dojazd, żeby ktoś kto nie jest w miejscowości nadmorskiej mógł do
niej dojechać
i ten dojazd wcale nie jest w mięście.

Zdaje się, że przeoczyłeś zmiany w prawie od zeszłego sezonu.

tak. pewnie ktoś ustawą przeniósł tą trasę gdzie indziej - np do centrum Wrocławia.
dawaj pozycjÄ™ z dziennika ustaw.

Data: 2011-08-25 21:43:16
Autor: Artur Maśląg
Fotoradar zbankrutował :)
W dniu 2011-08-24 08:23, PM pisze:
"Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał:
(...)
w magazynie. przecież napisali gdzie będzie straszył
skuteczność jak zwykle 100%
liczba przekroczeń dozwolonej prędkości w magazynie wyniesie 0
sukces.

Aha. Widzę, że doniesienia z Faktu są dla Ciebie w pełni wiarygodne.
No cóż....

Czyli wkleiłeś te doniesienia w z premedytacją i w przekonaniu ze to
gówno prawda?

Wręcz przeciwnie, ale jestem pełen podziwu dla Twojej wiary we
wszystko co pismaki napisali - nawet niekoniecznie ci Faktu.

no tak... idac tym tropem wcale nie musze brać na powaznie reszty tego
co piszesz... ot tak sobie bredzisz dla zabawy.

Jak trop błędny to i takie wnioski...

Data: 2011-08-25 23:12:24
Autor: PM
Fotoradar zbankrutował :)
>>> Aha. Widzę, że doniesienia z Faktu są dla Ciebie w pełni wiarygodne.
No cóż....

Czyli wkleiłeś te doniesienia w z premedytacją i w przekonaniu ze to
gówno prawda?

Wręcz przeciwnie, ale jestem pełen podziwu dla Twojej wiary we
wszystko co pismaki napisali - nawet niekoniecznie ci Faktu.

wręcz przeciwnie
czyli przypadkowo i w przekonaniu że to Święta prawda
przypadek mnie nie dziwi
a resztÄ… przeczysz samu sobie.

no tak... idac tym tropem wcale nie musze brać na powaznie reszty tego
co piszesz... ot tak sobie bredzisz dla zabawy.

Jak trop błędny to i takie wnioski...

bla bla bla.

Data: 2011-08-24 15:09:47
Autor: Wiktor S.
Fotoradar zbankrutował :)
do Ustki prowadzi droga ze SÅ‚upska
taki dojazd, żeby ktoś kto nie jest w miejscowości nadmorskiej mógł
do niej dojechać
i ten dojazd wcale nie jest w mięście.


Piszesz bełkot.


--
Azarien

Data: 2011-08-23 21:47:24
Autor: J.F.
Fotoradar zbankrutował :)
Dnia Tue, 23 Aug 2011 20:28:44 +0200, Artur Ma¶l±g napisa³(a):
Nie jestem przekonany, ¿e powinien zmieniæ miejsce pobytu.
oczywi¶cie ¿e nie - je¿eli celem by³o zmniejszenie prêdko¶ci (co
niektórzy uto¿samiaj± ze zwiêkszeniem bezpieczeñstwa)
No có¿, zmniejszenie prêdko¶ci (szczególnie w mie¶cie) znakomicie
poprawia bezpieczeñstwo (dodatkowo je¿eli jest to robione z g³ow±).

No nie wiem, nie wiem - ja z miasta gdzie korki coraz wieksze, ale czasem
jednak daje sie stwierdzic ze ograniczenia u nas zadne nie obowiazuja, a
zielona fala jest ustawiona na ... no, jedynka na poczatku :-)

I co ? I nic, przynajmniej piesi nie wchodza pod szybko jadace pojazdy.

tak oczywi¶cie spadanie prêdko¶ci jest cudowne
we¼ id¼ mo¿e na grupê:
kochamkorkii.soc.pl
bêdziesz zadowolony

Nie wiem czy wiesz, ¿e podnoszenie prêdko¶ci wcale w mie¶cie korków
nie roz³adowuje. Poczytaj mo¿e o prêdko¶ci± optymalnych do dla
najwiêkszej przepustowo¶ci.

Teoria. Nie majaca nic wspolnego z praktyka :-)

J.

Data: 2011-08-23 22:18:25
Autor: Artur Ma¶l±g
Fotoradar zbankrutowa³ :)
W dniu 2011-08-23 21:47, J.F. pisze:
Dnia Tue, 23 Aug 2011 20:28:44 +0200, Artur Ma¶l±g napisa³(a):
Nie jestem przekonany, ¿e powinien zmieniæ miejsce pobytu.
oczywi¶cie ¿e nie - je¿eli celem by³o zmniejszenie prêdko¶ci (co
niektórzy uto¿samiaj± ze zwiêkszeniem bezpieczeñstwa)
No có¿, zmniejszenie prêdko¶ci (szczególnie w mie¶cie) znakomicie
poprawia bezpieczeñstwo (dodatkowo je¿eli jest to robione z g³ow±).

No nie wiem, nie wiem - ja z miasta gdzie korki coraz wieksze, ale czasem
jednak daje sie stwierdzic ze ograniczenia u nas zadne nie obowiazuja, a
zielona fala jest ustawiona na ... no, jedynka na poczatku :-)

Ja z miasta, gdzie korki s± wiêksze ni¿ w Twoim mie¶cie i z zielon±
fal± bywa bardzo ró¿nie. Nie zmienia to faktu, ¿e podwy¿szanie
prêdko¶ci nie zmienia przepustowo¶ci. Z t± 1 na pocz±tku to ju¿
niezbyt ciekawie siê robi i skutki takich swawoli widaæ na poboczach,
barierach itd.

I co ? I nic, przynajmniej piesi nie wchodza pod szybko jadace pojazdy.

W przeciwieñstwie do Twoje miasta, u mnie jednak ruch zwolni³ w wielu
miejscach i pieszym jest ³atwiej siê przedostaæ przez pasy.

tak oczywi¶cie spadanie prêdko¶ci jest cudowne
we¼ id¼ mo¿e na grupê:
kochamkorkii.soc.pl
bêdziesz zadowolony

Nie wiem czy wiesz, ¿e podnoszenie prêdko¶ci wcale w mie¶cie korków
nie roz³adowuje. Poczytaj mo¿e o prêdko¶ci± optymalnych do dla
najwiêkszej przepustowo¶ci.

Teoria. Nie majaca nic wspolnego z praktyka :-)

Wrêcz przeciwnie. Indywidualne oceny pojedynczych kierowców niestety
nie zmieniaj± teorii ani praktyki.

Data: 2011-08-23 21:40:25
Autor: to
Fotoradar zbankrutowa³ :)
begin Artur Maśląg
Nie wiem czy wiesz, że podnoszenie prędkości wcale w mieście korków
nie rozładowuje. Poczytaj może o prędkością optymalnych do dla
największej przepustowości.

Teoria. Nie majaca nic wspolnego z praktyka :-)

Wręcz przeciwnie. Indywidualne oceny pojedynczych kierowców niestety nie
zmieniajÄ… teorii ani praktyki.

Twoje rewelacje z jakichś lewackich stronek także. Twierdzić, że zmniejszenie prędkości zmniejsza korki może tylko człowiek zaburzony (w naszych warunkach w każdym razie, gdzie każdy odstęp ma w dupie).

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2011-08-25 11:09:48
Autor: Sebastian Kaliszewski
Fotoradar zbankrutował :)
to wrote:
begin Artur Maśląg

Nie wiem czy wiesz, że podnoszenie prędkości wcale w mieście korków
nie rozładowuje. Poczytaj może o prędkością optymalnych do dla
największej przepustowości.
Teoria. Nie majaca nic wspolnego z praktyka :-)
Wręcz przeciwnie. Indywidualne oceny pojedynczych kierowców niestety nie
zmieniajÄ… teorii ani praktyki.

Twoje rewelacje z jakichś lewackich stronek także. Twierdzić, że zmniejszenie prędkości zmniejsza korki może tylko człowiek zaburzony (w naszych warunkach w każdym razie, gdzie każdy odstęp ma w dupie).


Nawet jak nie ma w dupie to i tak optimum to zależnie jak liczyć gdzieś między 60 a 100... A jak ma w dupie to więcej.

\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

Data: 2011-08-24 15:35:38
Autor: J.F
Fotoradar zbankrutowa³ :)
U¿ytkownik "Artur Ma¶l±g"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j31225$s84$1@mx1.internetia.pl...
W dniu 2011-08-23 21:47, J.F. pisze:
No có¿, zmniejszenie prêdko¶ci (szczególnie w mie¶cie) znakomicie
poprawia bezpieczeñstwo (dodatkowo je¿eli jest to robione z g³ow±).

No nie wiem, nie wiem - ja z miasta gdzie korki coraz wieksze, ale czasem
jednak daje sie stwierdzic ze ograniczenia u nas zadne nie obowiazuja, a
zielona fala jest ustawiona na ... no, jedynka na poczatku :-)

Ja z miasta, gdzie korki s± wiêksze ni¿ w Twoim mie¶cie i z zielon±

Takie masz ? :-)
http://jfox.republika.pl/moto/korek.jpg

fal± bywa bardzo ró¿nie. Nie zmienia to faktu, ¿e podwy¿szanie
prêdko¶ci nie zmienia przepustowo¶ci.

Zobacz kiedys jak bedzie jakis powod do zwolnienia - gdzie jest korek, przed czy za ?
Mozesz tez zaparkowac na poboczu, i rozstawic statyw z pudelkiem :-)

Z t± 1 na pocz±tku to ju¿
niezbyt ciekawie siê robi i skutki takich swawoli widaæ na poboczach,
barierach itd.

Jak tam troche tego nie przyjmuje, bo jezdze miejscem gdzie rzekomo jest ostry zakret, co tydzien jakis wypadek, a ja jezdze i nic. Trzeba dopasowac predkosc do warunkow, bo inaczej widac skutki na barierkach. A dopasowanie .. w deszczu chyba daje sie tam przejechac 80.

I co ? I nic, przynajmniej piesi nie wchodza pod szybko jadace pojazdy.
W przeciwieñstwie do Twoje miasta, u mnie jednak ruch zwolni³ w wielu
miejscach i pieszym jest ³atwiej siê przedostaæ przez pasy.

Imo - tam gdzie naprawde maja problem, tam dobrze by bylo swiatla postawic.

Nie wiem czy wiesz, ¿e podnoszenie prêdko¶ci wcale w mie¶cie korków
nie roz³adowuje. Poczytaj mo¿e o prêdko¶ci± optymalnych do dla
najwiêkszej przepustowo¶ci.

Teoria. Nie majaca nic wspolnego z praktyka :-)

Wrêcz przeciwnie. Indywidualne oceny pojedynczych kierowców niestety
nie zmieniaj± teorii ani praktyki.

To zobacz kiedys jak jedziesz w miejskim gestym ruchu.
"zderzak w zderzak", a na zegarze ile ?
I tak zalozenie do teorii o optymalnej predkosci bierze w leb.

Tylko pozniej sa karambole ... ale rzadko :-)

J.

Data: 2011-08-24 20:35:39
Autor: R2r
Fotoradar zbankrutował :)
W dniu 2011-08-24 15:35, J.F pisze:

Takie masz ? :-)
http://jfox.republika.pl/moto/korek.jpg

Nie, no... Tramwaje czerwone. ;-)

--
Pozdrawiam. Artur.
______________________________________________________

Data: 2011-08-24 20:42:39
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Fotoradar zbankrutował :)
W dniu 2011-08-24 20:35, R2r pisze:

Takie masz ? :-)
http://jfox.republika.pl/moto/korek.jpg
Nie, no... Tramwaje czerwone. ;-)

a nas czeka powtórka :) ...


--
          Czas na odważne decyzje:

=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

Data: 2011-08-25 14:30:37
Autor: R2r
Fotoradar zbankrutował :)
W dniu 2011-08-24 20:42, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
W dniu 2011-08-24 20:35, R2r pisze:

Takie masz ? :-)
http://jfox.republika.pl/moto/korek.jpg
Nie, no... Tramwaje czerwone. ;-)

a nas czeka powtórka :) ...


Tzn.?

--
Pozdrawiam. Artur.
______________________________________________________

Data: 2011-08-24 21:20:13
Autor: Artur Ma¶l±g
Fotoradar zbankrutowa³ :)
W dniu 2011-08-24 15:35, J.F pisze:
"Artur Ma¶l±g" napisa³:
(...)
Ja z miasta, gdzie korki s± wiêksze ni¿ w Twoim mie¶cie i z zielon±

Takie masz ? :-)
http://jfox.republika.pl/moto/korek.jpg

Lepsze. Ze statystyk TT wynika, ¿e u Ciebie siê poprawi³o ostatnio,
a u mnie nadal szlachetne 2 miejsce po Brukseli :)
Co do zdjêcia - znane :)

fal± bywa bardzo ró¿nie. Nie zmienia to faktu, ¿e podwy¿szanie
prêdko¶ci nie zmienia przepustowo¶ci.

Zobacz kiedys jak bedzie jakis powod do zwolnienia - gdzie jest korek,
przed czy za ?

Ró¿nie to bywa, dodatkowo pomin±³e¶ liczbê samochodów, które
przejecha³y.

Mozesz tez zaparkowac na poboczu, i rozstawic statyw z pudelkiem :-)

Nie mam czasu na parkowanie na poboczu, choæ czasem pozwalam sobie na
ró¿ne obserwacje oraz kalkulacje.

Z t± 1 na pocz±tku to ju¿
niezbyt ciekawie siê robi i skutki takich swawoli widaæ na poboczach,
barierach itd.

Jak tam troche tego nie przyjmuje, bo jezdze miejscem gdzie rzekomo jest
ostry zakret, co tydzien jakis wypadek, a ja jezdze i nic. Trzeba
dopasowac predkosc do warunkow, bo inaczej widac skutki na barierkach. A
dopasowanie .. w deszczu chyba daje sie tam przejechac 80.

Ekhem - przecie¿ ja nie pisa³em, ¿e to Ty zwiedzasz barierki. S±
zwiedzane regularnie i zazwyczaj za spraw± zdrowego przekroczenia
prêdko¶ci. Oczywi¶cie mo¿esz stwierdziæ, ¿e to skutek bezmy¶lno¶ci
itd. - tak, to te¿ prawda. Jednak gdyby jechali wolniej to skutki
by³yby zdecydowanie mniejsze. Energia ro¶nie z kwadratem prêdko¶ci
- czasem naprawdê niewiele potrzeba, by nie doprowadziæ do wypadku.

I co ? I nic, przynajmniej piesi nie wchodza pod szybko jadace pojazdy.
W przeciwieñstwie do Twoje miasta, u mnie jednak ruch zwolni³ w wielu
miejscach i pieszym jest ³atwiej siê przedostaæ przez pasy.

Imo - tam gdzie naprawde maja problem, tam dobrze by bylo swiatla postawic.

Stawianie ¶wiate³ wszêdzie nie jest rozwi±zaniem - niestety zachowanie
wielu kierowców do tego prowadzi, a pó¼niej mamy ¶wiat³a dla chomików.

Wrêcz przeciwnie. Indywidualne oceny pojedynczych kierowców niestety
nie zmieniaj± teorii ani praktyki.

To zobacz kiedys jak jedziesz w miejskim gestym ruchu.
"zderzak w zderzak", a na zegarze ile ?

Przykro mi, ale ja zwiêkszam odstêp od samochodu przede mn± wraz
ze wzrostem prêdko¶ci - równie¿ w mie¶cie.

I tak zalozenie do teorii o optymalnej predkosci bierze w leb.

Bynajmniej - zreszt± ja nie lubiê jazdy na krawêdzi.

Tylko pozniej sa karambole ... ale rzadko :-)

Karambole mo¿e i rzadko, ale do st³uczek/wypadków z tego powodu
dochodzi do¶æ czêsto.

Data: 2011-08-24 23:44:43
Autor: J.F.
Fotoradar zbankrutowa³ :)
Dnia Wed, 24 Aug 2011 21:20:13 +0200, Artur Ma¶l±g napisa³(a):
W dniu 2011-08-24 15:35, J.F pisze:
"Artur Ma¶l±g" napisa³:
(...)
Ja z miasta, gdzie korki s± wiêksze ni¿ w Twoim mie¶cie i z zielon±
Takie masz ? :-)
http://jfox.republika.pl/moto/korek.jpg

Lepsze. Ze statystyk TT wynika, ¿e u Ciebie siê poprawi³o ostatnio,
a u mnie nadal szlachetne 2 miejsce po Brukseli :)

Niestety - statystyka bez podania dokladnej metody to jest demagogia lub
klamstwo :-)

Co prawda otwarlismy 1.67 obwodnicy, ale ciekaw jestem jak to sie liczy -
jesli na jednej ulicy stoimy, a na drugiej jedziemy 100km/h, to srednia
jest 50 ? :-)

Co do zdjêcia - znane :)

Ale jakie imponujace :-)
Bo tak prawde mowiac taki korek to raz na pare lat :-)
Ale nasz prezydent usilnie pracuje zeby mozna sie bylo pochwalic czesciej
fal± bywa bardzo ró¿nie. Nie zmienia to faktu, ¿e podwy¿szanie
prêdko¶ci nie zmienia przepustowo¶ci.
Zobacz kiedys jak bedzie jakis powod do zwolnienia - gdzie jest korek,
przed czy za ?
Ró¿nie to bywa, dodatkowo pomin±³e¶ liczbê samochodów, które
przejecha³y.

Alez bierzemy jedna droge. Jeden ciag samochodow.
A tu przed zwolnieniem korek rosnie, a za zwolnieniem - znika.

Z t± 1 na pocz±tku to ju¿ niezbyt ciekawie siê robi i skutki takich swawoli widaæ na poboczach, barierach itd.

Jak tam troche tego nie przyjmuje, bo jezdze miejscem gdzie rzekomo jest
ostry zakret, co tydzien jakis wypadek, a ja jezdze i nic. Trzeba
dopasowac predkosc do warunkow, bo inaczej widac skutki na barierkach. A
dopasowanie .. w deszczu chyba daje sie tam przejechac 80.

Ekhem - przecie¿ ja nie pisa³em, ¿e to Ty zwiedzasz barierki. S±
zwiedzane regularnie i zazwyczaj za spraw± zdrowego przekroczenia
prêdko¶ci. Oczywi¶cie mo¿esz stwierdziæ, ¿e to skutek bezmy¶lno¶ci
itd. - tak, to te¿ prawda. Jednak gdyby jechali wolniej to skutki
by³yby zdecydowanie mniejsze.

Ale jeden wykazuje sie bezmyslnoscia, a .. no nie wiem, w tydzien to chyba
99999 chcesz spowolnic z powodu tego jednego :-)

Wrêcz przeciwnie. Indywidualne oceny pojedynczych kierowców niestety
nie zmieniaj± teorii ani praktyki.

To zobacz kiedys jak jedziesz w miejskim gestym ruchu.
"zderzak w zderzak", a na zegarze ile ?

Przykro mi, ale ja zwiêkszam odstêp od samochodu przede mn± wraz
ze wzrostem prêdko¶ci - równie¿ w mie¶cie.

popatrz kiedy uwaznie jak to wyglada.

Tylko pozniej sa karambole ... ale rzadko :-)
Karambole mo¿e i rzadko, ale do st³uczek/wypadków z tego powodu
dochodzi do¶æ czêsto.

wcale nie. Tzn znow cos typu 1/99999 :-)

J.

Data: 2011-08-25 11:19:55
Autor: Sebastian Kaliszewski
Fotoradar zbankrutowa³ :)
Artur Ma¶l±g wrote:
W dniu 2011-08-23 21:47, J.F. pisze:
Dnia Tue, 23 Aug 2011 20:28:44 +0200, Artur Ma¶l±g napisa³(a):
Nie jestem przekonany, ¿e powinien zmieniæ miejsce pobytu.
oczywi¶cie ¿e nie - je¿eli celem by³o zmniejszenie prêdko¶ci (co
niektórzy uto¿samiaj± ze zwiêkszeniem bezpieczeñstwa)
No có¿, zmniejszenie prêdko¶ci (szczególnie w mie¶cie) znakomicie
poprawia bezpieczeñstwo (dodatkowo je¿eli jest to robione z g³ow±).

No nie wiem, nie wiem - ja z miasta gdzie korki coraz wieksze, ale czasem
jednak daje sie stwierdzic ze ograniczenia u nas zadne nie obowiazuja, a
zielona fala jest ustawiona na ... no, jedynka na poczatku :-)

Ja z miasta, gdzie korki s± wiêksze ni¿ w Twoim mie¶cie

Jeste¶ pewien? Miasto mamy wiêksze ale i szersze ulice.

i z zielon±
fal± bywa bardzo ró¿nie.

A to prawda. Choæ robili ca³y zintegrowany system, to on dzia³a tak sobie (co zreszt± by³o do przewidzenia)

Nie zmienia to faktu, ¿e podwy¿szanie
prêdko¶ci nie zmienia przepustowo¶ci.

Bzdura. Takie brednie wychodz± jak siê za³o¿y, ¿e samochód ma zerow± d³ugo¶æ -- to równie sensowne co "przyjmijmy idealnie kulist± krowê".

Z t± 1 na pocz±tku to ju¿
niezbyt ciekawie siê robi i skutki takich swawoli widaæ na poboczach,
barierach itd.

I co ? I nic, przynajmniej piesi nie wchodza pod szybko jadace pojazdy.

W przeciwieñstwie do Twoje miasta, u mnie jednak ruch zwolni³ w wielu
miejscach i pieszym jest ³atwiej siê przedostaæ przez pasy.

Gdzie zwolni³?


tak oczywi¶cie spadanie prêdko¶ci jest cudowne
we¼ id¼ mo¿e na grupê:
kochamkorkii.soc.pl
bêdziesz zadowolony

Nie wiem czy wiesz, ¿e podnoszenie prêdko¶ci wcale w mie¶cie korków
nie roz³adowuje. Poczytaj mo¿e o prêdko¶ci± optymalnych do dla
najwiêkszej przepustowo¶ci.

Teoria. Nie majaca nic wspolnego z praktyka :-)

Wrêcz przeciwnie. Indywidualne oceny pojedynczych kierowców niestety
nie zmieniaj± teorii ani praktyki.


Teoria na któr± siê powo³ujesz jest b³êdna. Wynika z bzdurnych za³o¿eñ (http://www.avaaz.org/en/middle_east_peace_now/?cl=1236133931&v=10055rzyjmijmy punktowy samochód). Jak siê we¼mie za³o¿enia realne, to akurat w mie¶cie owszem korki zmniejszy.


\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

Data: 2011-08-25 13:41:55
Autor: Artur Ma¶l±g
Fotoradar zbankrutowa³ :)
W dniu 2011-08-25 11:19, Sebastian Kaliszewski pisze:
Artur Ma¶l±g wrote:
W dniu 2011-08-23 21:47, J.F. pisze:
Dnia Tue, 23 Aug 2011 20:28:44 +0200, Artur Ma¶l±g napisa³(a):
Nie jestem przekonany, ¿e powinien zmieniæ miejsce pobytu.
oczywi¶cie ¿e nie - je¿eli celem by³o zmniejszenie prêdko¶ci (co
niektórzy uto¿samiaj± ze zwiêkszeniem bezpieczeñstwa)
No có¿, zmniejszenie prêdko¶ci (szczególnie w mie¶cie) znakomicie
poprawia bezpieczeñstwo (dodatkowo je¿eli jest to robione z g³ow±).

No nie wiem, nie wiem - ja z miasta gdzie korki coraz wieksze, ale
czasem
jednak daje sie stwierdzic ze ograniczenia u nas zadne nie obowiazuja, a
zielona fala jest ustawiona na ... no, jedynka na poczatku :-)

Ja z miasta, gdzie korki s± wiêksze ni¿ w Twoim mie¶cie

Jeste¶ pewien? Miasto mamy wiêksze ale i szersze ulice.

Poczytaj - nawet tutaj podawa³em ¼ród³a tych informacji. Ty oczywi¶cie
zawsze mo¿esz podwa¿aæ i wymy¶laæ co¶ tam...

i z zielon±
fal± bywa bardzo ró¿nie.

A to prawda. Choæ robili ca³y zintegrowany system, to on dzia³a tak
sobie (co zreszt± by³o do przewidzenia)

Ca³y zintegrowany? Z czym?

Nie zmienia to faktu, ¿e podwy¿szanie
prêdko¶ci nie zmienia przepustowo¶ci.

Bzdura. Takie brednie wychodz± jak siê za³o¿y, ¿e samochód ma zerow±
d³ugo¶æ -- to równie sensowne co "przyjmijmy idealnie kulist± krowê".

Brednie to Ty opowiadasz - modele matematyczne je skutecznie prostuj±.

http://www.traffic-simulation.de/
http://www.cactusconnects.co.uk/Physics_of_Traffic_Jams.pdf

Masz, pobaw siê.

W przeciwieñstwie do Twoje miasta, u mnie jednak ruch zwolni³ w wielu
miejscach i pieszym jest ³atwiej siê przedostaæ przez pasy.

Gdzie zwolni³?

Generalnie wszêdzie.

Data: 2011-08-26 12:33:57
Autor: Sebastian Kaliszewski
Fotoradar zbankrutowa³ :)
Artur Ma¶l±g wrote:
W dniu 2011-08-25 11:19, Sebastian Kaliszewski pisze:
Artur Ma¶l±g wrote:
W dniu 2011-08-23 21:47, J.F. pisze:
Dnia Tue, 23 Aug 2011 20:28:44 +0200, Artur Ma¶l±g napisa³(a):
Nie jestem przekonany, ¿e powinien zmieniæ miejsce pobytu.
oczywi¶cie ¿e nie - je¿eli celem by³o zmniejszenie prêdko¶ci (co
niektórzy uto¿samiaj± ze zwiêkszeniem bezpieczeñstwa)
No có¿, zmniejszenie prêdko¶ci (szczególnie w mie¶cie) znakomicie
poprawia bezpieczeñstwo (dodatkowo je¿eli jest to robione z g³ow±).

No nie wiem, nie wiem - ja z miasta gdzie korki coraz wieksze, ale
czasem
jednak daje sie stwierdzic ze ograniczenia u nas zadne nie obowiazuja, a
zielona fala jest ustawiona na ... no, jedynka na poczatku :-)

Ja z miasta, gdzie korki s± wiêksze ni¿ w Twoim mie¶cie

Jeste¶ pewien? Miasto mamy wiêksze ale i szersze ulice.

Poczytaj - nawet tutaj podawa³em ¼ród³a tych informacji.

Gdzie? Poda³e¶, ¿e gdzie¶ tam co¶ zmierzyli ale nie poda³e¶ co i jak zmierzyli.

Np. w dwu równie zakorkowanych miastach z których jedno jest geograficznie wiêksze, ¶redni czas przejazdu miêdzy dowolnie wybranymi punktami bêdzie wiêkszy w mie¶cie rozleglejszym.

Ty oczywi¶cie
zawsze mo¿esz podwa¿aæ i wymy¶laæ co¶ tam...

Tu nawet nie ma czego podwa¿aæ...

i z zielon±
fal± bywa bardzo ró¿nie.

A to prawda. Choæ robili ca³y zintegrowany system, to on dzia³a tak
sobie (co zreszt± by³o do przewidzenia)

Ca³y zintegrowany? Z czym?

Udajemy ¿e nie rozumiemy?

"Zintegrowany system kierowania ruchem" tak siê toto nazywa -- zintegrowane masz kierowanie ruchem na skrzy¿owaniach na sporym obszarze (Wis³ostrada, Jerozolimskie, Powi¶le, itd...)


Nie zmienia to faktu, ¿e podwy¿szanie
prêdko¶ci nie zmienia przepustowo¶ci.

Bzdura. Takie brednie wychodz± jak siê za³o¿y, ¿e samochód ma zerow±
d³ugo¶æ -- to równie sensowne co "przyjmijmy idealnie kulist± krowê".

Brednie to Ty opowiadasz - modele matematyczne je skutecznie prostuj±.

Nie ucz mnie modeli matematycznych, bo siê o¶mieszysz :)


http://www.traffic-simulation.de/
http://www.cactusconnects.co.uk/Physics_of_Traffic_Jams.pdf

Tekst "przegl±dowy", ma parê b³êdów ale ma³o istotnych.

Szkoda, ¿e ma niewiele wspólnego z twoim twierdzeniem o braku wp³ywu ograniczenia prêdko¶ci na korki.


Masz, pobaw siê.

Najpierw przeczytaj ze zrozumieniem to co linkujesz.


W przeciwieñstwie do Twoje miasta, u mnie jednak ruch zwolni³ w wielu
miejscach i pieszym jest ³atwiej siê przedostaæ przez pasy.

Gdzie zwolni³?

Generalnie wszêdzie.


Generalnie nie zauwa¿y³em -- za wyj±tkiem Trasy £azienkowskiej gdzie zwolni³ na skutek wprowadzenia buspasów w dodatku zaprojektowanych z powa¿nymi b³êdami (w jego wyniku ¶rednia ³±czna (i z autobusów i z innych pojazdów) liczba osób przeje¿d¿aj±cych w ci±gu godziny przez most Berlinga spad³a. Ba po gor±czce strefy 50 (w wielu miejscach kompletnie igrnorowanej -- zreszt± zgodnie ze zrdowym rozs±dkiem) miasto w coraz wiêkszej liczbie miejsc dochodzi do wniosku, ¿e ograniczenia trzeba urealniæ.

pzdr
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

Data: 2011-08-24 08:22:06
Autor: Bart³omiej Zieliñski
Fotoradar zbankrutowa³ :)
U¿ytkownik Artur Ma¶l±g napisa³:
Nie wiem czy wiesz, ¿e podnoszenie prêdko¶ci wcale w mie¶cie korków
nie roz³adowuje. Poczytaj mo¿e o prêdko¶ci± optymalnych do dla
najwiêkszej przepustowo¶ci.

I to nie tylko w mie¶cie. Bodaj kilka lat temu w UK wprowadzono ograniczenie prêdko¶ci na autostradach podczas du¿ego natê¿enia ruchu. Wydaje siê to absurdem, ale przy mniejszej prêdko¶ci mo¿na zachowaæ mniejszy tzw. bezpieczny odstêp, w zwi±zku z czym mo¿na zmie¶ciæ wiêcej aut na kilometrze autostrady.
W Polsce to nie zadzia³a, na autostradzie wystêpuj± dwie prêdko¶ci: 80-100 na prawym pasie i ponad 150 na lewym (chyba ¿e wyprzedza TIR, wtedy i na lewym jest max. 110), dodatkowo ci szybsi bardzo lubi± zagl±daæ do baga¿nika poprzedzaj±cego pojazdu.

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
* Bart³omiej Zieliñski            http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *
* Bartlomiej.Zielinski(at)polsl.pl                         gg:970831  *
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2011-08-25 12:06:23
Autor: J.F
Fotoradar zbankrutowa³ :)
U¿ytkownik "Bart³omiej Zieliñski"  napisa³ w wiadomo¶ci
U¿ytkownik Artur Ma¶l±g napisa³:
Nie wiem czy wiesz, ¿e podnoszenie prêdko¶ci wcale w mie¶cie korków
nie roz³adowuje. Poczytaj mo¿e o prêdko¶ci± optymalnych do dla
najwiêkszej przepustowo¶ci.

I to nie tylko w mie¶cie. Bodaj kilka lat temu w UK wprowadzono ograniczenie prêdko¶ci na autostradach podczas du¿ego natê¿enia ruchu. Wydaje siê to absurdem, ale przy mniejszej prêdko¶ci mo¿na zachowaæ mniejszy tzw. bezpieczny odstêp, w zwi±zku z czym mo¿na zmie¶ciæ wiêcej aut na kilometrze autostrady.
W Polsce to nie zadzia³a, na autostradzie wystêpuj± dwie prêdko¶ci: 80-100 na prawym pasie i ponad 150 na lewym (chyba ¿e wyprzedza TIR,

A w Anglii to niby na prawym jest 110 ?

To sie samo reguluje. Im wiekszy ruch tym bardziej sie stabilizuje 100 na lewym pasie.
Kapelusznicy tez chca wyprzedzic, a za nimi kolejka sie tworzy, zanim sie rozladuje to najwyrazniej znajduje sie nastepny kapelusznik.

I wlasnie w tej kolejce mozna zauwazyc ze kierowcy nie przestrzegaja
wymaganego bezpiecznego odstepu - "halbes Tacho". Tzn w Niemczech nie przestrzegaja.

A potem taka glupia sytuacja gdy po 100km jazdy w gestym ruchu nagle sie korek rozwiewa i zupelnie nie wiadomo czemu , bo zadnej przyczyny nie widac.
Ostatni kapelusznik wyprzedzil ostatniego tira ?

J.

Data: 2011-08-25 12:52:58
Autor: Bart³omiej Zieliñski
Fotoradar zbankrutowa³ :)
U¿ytkownik J.F napisa³:
A w Anglii to niby na prawym jest 110 ?

Pewnie nie, ale tam jest w mph a nie km/h ;-)

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
* Bart³omiej Zieliñski            http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *
* Bartlomiej.Zielinski(at)polsl.pl                         gg:970831  *
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2011-08-25 11:02:28
Autor: Sebastian Kaliszewski
Fotoradar zbankrutował :)
Artur Maśląg wrote:
Ja bym jednak rozwazył czy przyczyna nie była inna
na tej drodze w sezonie jest spory ruch, widocznie z tego powodu:
1. prędkość spadła

I bardzo dobrze - to się od dawna obserwuje w takich miejscowościach.

tak oczywiście spadanie prędkości jest cudowne
weź idź może na grupę:
kochamkorkii.soc.pl
będziesz zadowolony

Nie wiem czy wiesz, że podnoszenie prędkości wcale w mieście korków
nie rozładowuje. Poczytaj może o prędkością optymalnych do dla
największej przepustowości.

Skorzystaj ze swojej własnej rady i poczytaj. Optym,alna to tak od 60 do 100km/h :)

\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

Data: 2011-08-23 21:15:29
Autor: Tomasz Pyra
Fotoradar zbankrutował :)
W dniu 2011-08-23 17:32, Rychu pisze:
W dniu 2011-08-23 16:30, Artur Maśląg pisze:
http://media.wp.pl/kat,1022947,wid,13706877,wiadomosc.html

Dawno o tym pisałem - jak kierowcy zaczną jeździć zgodnie
z przepisami to siÄ™ zrobi problem :)

1000-2000 zł dziennie to za mało, żeby fotoradar zarabiał?
To jakie oni mają koszty? Wynajmują go za 15000 zł m-cznie?

Ich straż miejska na "zakup usług pozostałych" wydaje 120.000zł rocznie. Prawdopodobnie to fotoradar za 10k miesięcznie.
Za tyle można co prawda kupić fotoradar, ale po co, skoro zamiast raz zapłacić 100k za fotoradar, można każdego roku płacić 120k? :)


Czemu go zawijają skoro przyczynia się do tego, że 80% kierowców
Å‚amiÄ…cych przepisy jedzie wolniej?

Trzeba spowodować żeby jeździli szybciej, wtedy się go wyciągnie.
M.in. temu mogą służyć takie artykuły.

W Ustce to może nie jest aż taki problem, bo mają w tegoroczny budżet wpisane ledwo 300.000zł dochodu z fotoradarów.
Ale są gminy które mają wpisane np. 6mln zł - i jeżeli na koniec roku tych pieniędzy nie będzie w kasie, to instytucje kontroli finansów publicznych będą o te pieniądze pytać.

Data: 2011-08-23 19:23:30
Autor: masti
Fotoradar zbankrutowa³ :)
Dnia pięknego Tue, 23 Aug 2011 21:15:29 +0200 osobnik zwany Tomasz Pyra
wystukał:

W Ustce to może nie jest aż taki problem, bo mają w tegoroczny budżet
wpisane ledwo 300.000zł dochodu z fotoradarów. Ale są gminy które mają
wpisane np. 6mln zł - i jeżeli na koniec roku tych pieniędzy nie będzie
w kasie, to instytucje kontroli finansów publicznych będą o te pieniądze
pytać.

każdą gminę powinni pytać, bo wpisywanie wpływów z FR do budżetu jest nielegalne od dawna



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2011-08-23 21:45:10
Autor: Tomasz Pyra
Fotoradar zbankrutował :)
W dniu 2011-08-23 21:23, masti pisze:
Dnia pięknego Tue, 23 Aug 2011 21:15:29 +0200 osobnik zwany Tomasz Pyra
wystukał:

W Ustce to może nie jest aż taki problem, bo mają w tegoroczny budżet
wpisane ledwo 300.000zł dochodu z fotoradarów. Ale są gminy które mają
wpisane np. 6mln zł - i jeżeli na koniec roku tych pieniędzy nie będzie
w kasie, to instytucje kontroli finansów publicznych będą o te pieniądze
pytać.

każdą gminę powinni pytać, bo wpisywanie wpływów z FR do budżetu jest
nielegalne od dawna

Wpisać w budżet trzeba, tyle że trzeba te pieniądze wydać na drogi.

Czy powinni pytać... No ja poprosiłem o to żeby zapytali w kilku gminach, a czy zapytają to zobaczymy :)

Data: 2011-08-23 21:50:35
Autor: PM
Fotoradar zbankrutował :)
> W Ustce to może nie jest aż taki problem, bo mają w tegoroczny budżet
wpisane ledwo 300.000zł dochodu z fotoradarów.

sąsiednia gmina to Kobylnica pod Słupskiem - to są sułtani FR (w budżet nie zaglądałem ale pewnie to potwierdzi)
a w Ustce zazdroÅ›cili i siÄ™ przejechali, może w zÅ‚ym miejscu ustawili, nie na 2-pasmówce na wylocie  z zabudowanego (50) na obwodnicÄ™...

Data: 2011-08-23 22:01:41
Autor: Tomasz Pyra
Fotoradar zbankrutował :)
W dniu 2011-08-23 21:50, PM pisze:
W Ustce to może nie jest aż taki problem, bo mają w tegoroczny budżet
wpisane ledwo 300.000zł dochodu z fotoradarów.

sąsiednia gmina to Kobylnica pod Słupskiem - to są sułtani FR (w budżet
nie zaglądałem ale pewnie to potwierdzi)
a w Ustce zazdrościli i się przejechali, może w złym miejscu ustawili,
nie na 2-pasmówce na wylocie z zabudowanego (50) na obwodnicę...

Bo ustawiać fotoradary to trzeba umieć.
A Ci pewnie postawili gdzieś w środku zabudowanego, jeden fotoradar, pewnie jeszcze po lamersku oznakowali widocznym znakiem i się dziwią że ludzie się nie łapią...

Data: 2011-08-25 11:51:23
Autor: MZ
Fotoradar zbankrutował :)
W dniu 2011-08-23 17:32, Rychu pisze:

1000-2000 zł dziennie to za mało, żeby fotoradar zarabiał?
To jakie oni mają koszty? Wynajmują go za 15000 zł m-cznie?
Czemu go zawijają skoro przyczynia się do tego, że 80% kierowców
Å‚amiÄ…cych przepisy jedzie wolniej? (W zasadzie prawie 100%, bo
co to za przekroczenie 5 km/h).

Odpowiedź na Twoje pytanie jest w tekście:

cyt. "Przenośny fotoradar miał być łatwym sposobem na zarobek dla władz
gminy." .. I tyle. Nie "radar miał zwiększyć bezpieczeństwo", ani "radar
postawiono na odcinku na którym często dochodziło do wypadków". Ta
sytuacja jasno pokazuje, po co gminy zawierały umowy na dzierżawę FR i
jaki cel miało ich stawianie. Najwyraźniej nie chodziło o to, żeby
kierowcy zaczęli tam jeździć wolniej - ba, wręcz przeciwnie. Jak oni
śmieli, ci wstrętni kierowcy przekraczać tylko o 5 km/h. Takie straty
dla gminy, takie straty... A tak przy okazji to brak ustawienia
marginesu i karanie już za przekroczenie o 5km/h uważam za s..syństwo,
które tylko potwierdza powyższą tezę. Ten FR nie miał poprawić
bezpieczeństwa, on miał zwyczajnie stanowić narzędzie do łupienia
kierowców. Wójt tej pipidówki to się chyba teraz zapije z rozpaczy
(chociaż to kobieta).

--
MZ

Data: 2011-08-23 19:01:01
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Fotoradar zbankrutował :)
Powitanko,

"Obróbka zdjęcia i koszty wysyłki mandatu do kierowcy wahają się w granicach 65 złotych ". Coprawda nie popieram FR, ale moze maja dla mnie fuche tak dobrze platna w tej gminie. Ze 2 takie zdjecia obrobic i wyslac to powiedzmy 15min roboty, a dniowka jak za 8 godz i jeszcze im sie to nie oplaca. Ludzie jezdza do UK pracowac, do Niemiec, za wielka wode, a tu prosze, taki latwy pieniadz i sie nie oplaca robic.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->:
> (moje imie.[kropka]nazwisko, ten_smieszny_znaczek)gmail.com

Data: 2011-08-23 17:40:13
Autor: masti
Fotoradar zbankrutowa³ :)
Dnia pięknego Tue, 23 Aug 2011 19:01:01 +0200 osobnik zwany Pawel
\"O'Pajak\" wystukał:

Powitanko,

"Obróbka zdjęcia i koszty wysyłki mandatu do kierowcy wahają się w
granicach 65 złotych ". Coprawda nie popieram FR, ale moze maja dla mnie
fuche tak dobrze platna w tej gminie. Ze 2 takie zdjecia obrobic i
wyslac to powiedzmy 15min roboty, a dniowka jak za 8 godz i jeszcze im
sie to nie oplaca. Ludzie jezdza do UK pracowac, do Niemiec, za wielka
wode, a tu prosze, taki latwy pieniadz i sie nie oplaca robic.

w 15 minut potrafisz obrobić zdjęcie, zarejestrować, wysłć zapytanie o właściciela, napisać i wysłać polecony, zaksięgować mandat, itd.?
nie mówię, że to musi być ciągłe 15 minut



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2011-08-23 22:17:12
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Fotoradar zbankrutował :)
Powitanko,

w 15 minut potrafisz obrobić zdjęcie, zarejestrować, wysłć zapytanie o
właściciela, napisać i wysłać polecony, zaksięgować mandat, itd.?
nie mówię, że to musi być ciągłe 15 minut

Zeby byc konkurencyjnym moge to zrobic za 60zl. Na czym polega obrobka zdjecia z FR?, to nie modelka do okladki kolorowego magazynu. O czytelnosc tablic dba odpowiedni filtr w samym FR. Zapomnialem jak sie nazywa, anyway ciekawa technika. Potem drukujemy zdjecie na formularzu wczesniej przygotowanym. Nie wiem czy maja tam dostep do bazy kierowcow, jak nie, to z nazbieranymi przez tydzien wydrukami dreptamy tam gdzie baze udostepniaja. W zaleznosci od mozliwosci technicznych wypisuje recznie lub drukuje na kopertach i hurtowo na poczcie wysylam. I co, nie wyjdzie mi srednio 15min na 2 nieszczesnikow?
Na cale szczescie robi to cale stado urzednikow, ktorych pensja nie zalezy od sukcesow, wiec... nie robi. I dobrze.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->:
> (moje imie.[kropka]nazwisko, ten_smieszny_znaczek)gmail.com

Data: 2011-08-23 20:22:49
Autor: masti
Fotoradar zbankrutowa³ :)
Dnia pięknego Tue, 23 Aug 2011 22:17:12 +0200 osobnik zwany Pawel
\"O'Pajak\" wystukał:

Powitanko,

w 15 minut potrafisz obrobić zdjęcie, zarejestrować, wysłć zapytanie o
właściciela, napisać i wysłać polecony, zaksięgować mandat, itd.? nie
mówię, że to musi być ciągłe 15 minut

Zeby byc konkurencyjnym moge to zrobic za 60zl. Na czym polega obrobka
zdjecia z FR?, to nie modelka do okladki kolorowego magazynu. O
czytelnosc tablic dba odpowiedni filtr w samym FR. Zapomnialem jak sie
nazywa, anyway ciekawa technika. Potem drukujemy zdjecie na formularzu
wczesniej przygotowanym. Nie wiem czy maja tam dostep do bazy kierowcow,
jak nie, to z nazbieranymi przez tydzien wydrukami dreptamy tam gdzie
baze udostepniaja. W zaleznosci od mozliwosci technicznych wypisuje
recznie lub drukuje na kopertach i hurtowo na poczcie wysylam. I co, nie
wyjdzie mi srednio 15min na 2 nieszczesnikow? Na cale szczescie robi to
cale stado urzednikow, ktorych pensja nie zalezy od sukcesow, wiec...
nie robi. I dobrze.

teoretyk



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2011-08-24 02:06:45
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Fotoradar zbankrutował :)
Powitanko,

teoretyk

A co mysleles, ze praktyk, ze wystawiam mandaty? Nikt mi nie da takiej fuchy, zlym przykladem swiece. Moze nie za mandaty, ale za moje predkosci;-)
Zaraz po studiach pracowalem krotko w OB PAN w Powsinie, a ze bylem mlody i ambitny, to zrobilismy baze danych roslin w jakims programie do baz danych, ktorego nazwy nie pomne. Chyba Database ilestam, potem pojawil sie program z Offica MikregoSoftu, chyba Access sie zwal. To bylo moje pierwsze spotkanie z bazami danych, oczywiscie zadnych manuali, Internet owszem... w domu z modemu chyba 14400, przegladarek zreszta, hmm, chyba Netscape sie wtedy pojawial.
Jakos nie mialem trudnosci w skonstruowaniu takiego cuda, zeby sobie pobieralo nazwe rosliny polska i lacinska i odpowiednim fontem drukowalo na papierze w ramce i z grafika zalezna od pracowni, ktora opiekowala sie dana grupa roslin, potem bylo to rozcinane po liniach ramki, laminowane i na drucie wstawiane obok roslin. Nie uwazam sie za geniusza, nie uwazam tego zadania za wymagajace szczegolnego talentu.
Potem nigdy juz nie mialem potrzeby konstruowac baz danych, ani zapytan do nich, a pewnie sa teraz lepsze narzedzia do tego. Krotko mowiac kazdy srednio rozgarniety czlowiek moze sobie z tym zadaniem poradzic.
Ze zdjeciem jeszcze prosciej:
http://sg.ugczluchow.pl/cms_inc/cms_pobierz_dokument.php?id=47&dok_id=59
Przez dlugie lata drukowalem karty plastikowe, zdjecie goscia, rozne dane, grafika firmy, ok 40s na karte. Tyle trwal druk. W tym czasie skanowalo sie zdjecia, niewielka obrobka, ale i tak bardziej czasochlonna niz w powyzszym linku, wpisywalo dane recznie lub ctrlC>ctrlV ze spisu dostarczonego przez zamawiajacego, czasem tez trzeba bylo robic zdjecia i odrazu drukowac karty. Do tego obsluga drukarki troszke bardziej skomplikowana niz przecietna laserowka. Wydruk z Corela, wiec niezabardzo dalo sie zautomatyzowac, a i tak ponizej minuty na karte, gdzie troche wiecej roboty niz wydruk zdjecia marnej jakosci i gotowy formularz. No ale to byla firma prywatna, czas to pieniadz... dla szefa. A jak dla szefa to i dla tych co na szefa pracuja.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->:
> (moje imie.[kropka]nazwisko, ten_smieszny_znaczek)gmail.com

Data: 2011-08-24 00:10:01
Autor: masti
Fotoradar zbankrutowa³ :)
Dnia pięknego Wed, 24 Aug 2011 02:06:45 +0200 osobnik zwany Pawel
\"O'Pajak\" wystukał:

Powitanko,

teoretyk

A co mysleles, ze praktyk, [ciach]
pierdoły,

nie
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2011-08-23 19:26:20
Autor: Bydlê
Fotoradar zbankrutował :)
On 2011-08-23 17:01:01 +0000, "Pawel \"O'Pajak\"" <opajak1@gazeta.pl> said:

Powitanko,

"Obróbka zdjêcia i koszty wysy³ki mandatu do kierowcy wahaj± siê w granicach 65 z³otych "

Ale co to jest? Koszt, przychód, dochód, zysk?

--
Bydlê

Data: 2011-08-23 19:10:17
Autor: Marcin Jan
Fotoradar zbankrutował :)
W dniu 11-08-23 16:30, Artur Maśląg pisze:
http://media.wp.pl/kat,1022947,wid,13706877,wiadomosc.html

Dawno o tym pisałem - jak kierowcy zaczną jeździć zgodnie
z przepisami to siÄ™ zrobi problem :)

myślałem że fotoradar nie musi zarabiać na siebie, eh polska właśnie. To tak jak z komunikacją miejską czy się gminą podoba czy nie muszą ją utrzymywać.
ps. W Rudzie ŚL. SM dalej ustawia fotoradar ale grzecznie z tablicą informacyjną o pomiarze. Ba nawet znak ustawiają w takiej odległości że da się spokojnie wyhamować.
pozdrawiam
marcin jan

Data: 2011-08-23 17:41:11
Autor: masti
Fotoradar zbankrutowa³ :)
Dnia pięknego Tue, 23 Aug 2011 19:10:17 +0200 osobnik zwany Marcin Jan
wystukał:

W dniu 11-08-23 16:30, Artur Maśląg pisze:
http://media.wp.pl/kat,1022947,wid,13706877,wiadomosc.html

Dawno o tym pisałem - jak kierowcy zaczną jeździć zgodnie z przepisami
to siÄ™ zrobi problem :)

myślałem że fotoradar nie musi zarabiać na siebie, eh polska właśnie.

nie tylko Polska


To
tak jak z komunikacjÄ… miejskÄ… czy siÄ™ gminÄ… podoba czy nie muszÄ… jÄ…
utrzymywać.

nie muszą. Miasta nie muszą też zapewniać gminom ościennym komunikacji.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2011-08-23 19:48:22
Autor: Artur Maśląg
Fotoradar zbankrutował :)
W dniu 2011-08-23 19:10, Marcin Jan pisze:
W dniu 11-08-23 16:30, Artur Maśląg pisze:
http://media.wp.pl/kat,1022947,wid,13706877,wiadomosc.html

Dawno o tym pisałem - jak kierowcy zaczną jeździć zgodnie
z przepisami to siÄ™ zrobi problem :)

myślałem że fotoradar nie musi zarabiać na siebie, eh polska właśnie.

O słodka naiwności oraz nieświadomości - nie tylko Polska.

To
tak jak z komunikacjÄ… miejskÄ… czy siÄ™ gminÄ… podoba czy nie muszÄ… jÄ…
utrzymywać.

Obowiązku explicite niby nie ma, ale leży to w żywotnych interesach
miasta.

ps. W Rudzie ÅšL. SM dalej ustawia fotoradar ale grzecznie z tablicÄ…
informacyjną o pomiarze. Ba nawet znak ustawiają w takiej odległości że
da się spokojnie wyhamować.

Przecież takie są obecnie przepisy w tej materii.

Data: 2011-08-23 23:07:22
Autor: Marcin Jan
Fotoradar zbankrutował :)
W dniu 11-08-23 19:48, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2011-08-23 19:10, Marcin Jan pisze:
W dniu 11-08-23 16:30, Artur Maśląg pisze:
http://media.wp.pl/kat,1022947,wid,13706877,wiadomosc.html

Dawno o tym pisałem - jak kierowcy zaczną jeździć zgodnie
z przepisami to siÄ™ zrobi problem :)

myślałem że fotoradar nie musi zarabiać na siebie, eh polska właśnie.

O słodka naiwności oraz nieświadomości - nie tylko Polska.

To
tak jak z komunikacjÄ… miejskÄ… czy siÄ™ gminÄ… podoba czy nie muszÄ… jÄ…
utrzymywać.

Obowiązku explicite niby nie ma, ale leży to w żywotnych interesach
miasta.

ps. W Rudzie ÅšL. SM dalej ustawia fotoradar ale grzecznie z tablicÄ…
informacyjną o pomiarze. Ba nawet znak ustawiają w takiej odległości że
da się spokojnie wyhamować.

Przecież takie są obecnie przepisy w tej materii.

zawsze wydawało mi się że jest to zadanie własne gminy wynikające z art.7.1 ustawy o samorządzie gminnym.
marcin jan

Data: 2011-08-23 22:08:08
Autor: masti
Fotoradar zbankrutowa³ :)
Dnia pięknego Tue, 23 Aug 2011 23:07:22 +0200 osobnik zwany Marcin Jan
wystukał:

W dniu 11-08-23 19:48, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2011-08-23 19:10, Marcin Jan pisze:
W dniu 11-08-23 16:30, Artur Maśląg pisze:
http://media.wp.pl/kat,1022947,wid,13706877,wiadomosc.html

Dawno o tym pisałem - jak kierowcy zaczną jeździć zgodnie z
przepisami to siÄ™ zrobi problem :)

myślałem że fotoradar nie musi zarabiać na siebie, eh polska właśnie.

O słodka naiwności oraz nieświadomości - nie tylko Polska.

To
tak jak z komunikacjÄ… miejskÄ… czy siÄ™ gminÄ… podoba czy nie muszÄ… jÄ…
utrzymywać.

Obowiązku explicite niby nie ma, ale leży to w żywotnych interesach
miasta.

ps. W Rudzie ÅšL. SM dalej ustawia fotoradar ale grzecznie z tablicÄ…
informacyjną o pomiarze. Ba nawet znak ustawiają w takiej odległości
że da się spokojnie wyhamować.

Przecież takie są obecnie przepisy w tej materii.

zawsze wydawało mi się że jest to zadanie własne gminy wynikające z
art.7.1 ustawy o samorzÄ…dzie gminnym. marcin jan

zadanie własne to nie znaczy, że nie musi ustalić z Policją miesjca ustawienia i poprawnego oznakowania zgodnie z PoRD



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2011-08-26 13:11:59
Autor: robot
Fotoradar zbankrutował :)
On Tue, 23 Aug 2011 16:30:58 +0200, Artur Ma¶l±g wrote:

http://media.wp.pl/kat,1022947,wid,13706877,wiadomosc.html

Dawno o tym pisa³em - jak kierowcy zaczn± je¼dziæ zgodnie
z przepisami to siê zrobi problem :)

Ale jak to? A ja my¶la³em, ¿e te fotoradary to dla naszego bezpieczeñstwa
i ¿eby wszyscy byli szczê¶liwi. Nigdy bym nie pomy¶la³, ¿eby tu chodzi³o
tylko o pieni±dze. Jestem zdruzgotany ;)

--
pozdrawiam

Fotoradar zbankrutował :)

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona