Fotoradard - zdjęcia przy zatrzymanym samoc hodzie

Data: 2012-12-26 09:31:01
Autor: BAREK
Fotoradard - zdjęcia przy zatrzymanym samoc hodzie
Dzień Dobry,
Jest sobie fotoradar na skrzyĹĽowaniu w Tarczynie/DK7;
-jadę i zmienia się światło, hamuje, jednak samochód zatrzymuje się na linii, może ciut dalej; czy dla tego zrobiło mi zdjęcie?
Prędkość była odpowiednia(tam jest ograniczenie do 70km), jedyne co mogło byc źle to właśnie to przekroczenie linii, zdjęć zrobiło się trzy.
--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2012-12-26 09:59:24
Autor: Tom N
Fotoradard - zdjęcia przy zatrzymanym samoc hodzie
BAREK w <news:50dab5c3$1news.home.net.pl>:

Dzień Dobry,
Jest sobie fotoradar na skrzyżowaniu w Tarczynie/DK7;
-jadę i zmienia się ¶wiatło, hamuje, jednak samochód zatrzymuje się na linii, może ciut dalej; czy dla tego zrobiło mi zdjęcie?

Dlatego.

--
'Tom N'

Data: 2012-12-26 11:11:40
Autor: onarjusz
W dniu 2012-12-26 09:59,  (Tom N) pisze:
[...]

Ale mandatu nie ma , bo się chłopina zatrzymał?

Data: 2012-12-26 11:15:01
Autor: jerzu
On Wed, 26 Dec 2012 11:11:40 +0100, onarjusz <zorpad@op.pl> wrote:

Ale mandatu nie ma , bo się chłopina zatrzymał?

Raczej tak. Miałem tak± sytuację na tym samym skrzyżowaniu, ponad rok
temu. Do dzi¶ nie ma żadnego info od straszaków z Tarczyna.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-12-26 12:03:05
Autor: Tom N
onarjusz w <news:50dacd5d$0$1225$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

Mandatu nie, ale SM potrafi złożyć apelację od wyroku SR uniewinniającego
kierujÄ…cego od zarzucanego mu czynu niezastosowania sie do sygnalizatora S-1
nadającego sygnał czerwony, pozwolę sobie zacytować komentarz kierującego:

<cite>
SM z uporem maniaka twierdzi, że przejechałem na czerwonym. Na pierwszym
zdjęciu stoję przed przejściem dla pieszych chociaż jestem na nim, na drugim
jestem za przejściem dla pieszych, chociaż też jestem na nim.
Prędkości nie można mi przyporządkować bo na zdjęciu jest wiele samochodów.
Przy zapalonym czerwonym świetle 3 samochody znajdują się za linią P 14
(jeden tylko przednimi kołami).
Najlepsze jest stwierdzenie na stronie 3 wywodu SM, że stworzyłem zagrożenie
poniewaĹĽ przejechaĹ‚em P14 (1 zdjÄ™cie) i  nadawany byĹ‚ sygnaĹ‚ zielony dla
pojazdów na przeciwnym kierunku ruchu (patrz tył prawidłowo jadącego
samochodu, który ma jeszcze do pokonania przynajmniej jeden pas ruchu –
kierunek południe, pas rozdzielający jezdnię, cztery pasy ruchu-kierunek
północny, ścieżkę rowerową i przejście dla pieszych.? Sygnał żółty jak zrozumiałem nadawany jest na tym skrzyżowaniu przez 3
sekundy.

Reakcja kierowcy + zadziałanie hamulców to ok.1 s, a hamowanie z prędkości
50km/h przy opóżnieniu 5m/s2 to 3,3 sekundy co w sumie daje ponad 4 sekundy
</cite>

Skrzyżowanie Sikorskiego/Sobieskiego w DC, marzec 2012, kwiecień 2012 wizyta
w SM i nieprzyjęcie mandatu, nakazowy lipiec 2012, sprzeciw lipiec 2012,
wrzesień 2012 uniewinnienie w SR (zeznania kierującego i świadka), i
apelacja SM, w toku.

--
'Tom N'

Data: 2012-12-26 13:40:10
Autor: BAREK
Fotoradard - zdjęcia przy zatrzymanym sa mochodzie
No właśnie hamowałem dość ostrożnie, z tyłu spały córka i żona.
Faktycznie zatrzymało się auto ciut za daleko, więc je nawet cofnąłem.

--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2012-12-26 16:39:00
Autor: elmer radi radisson
On 2012-12-26 12:03,  (Tom N) wrote:

[...]

Z tego co wrzuciles wychodzi ze ktos kompletnie przejechal linie
warunkowego zatrzymania, a przeciez kodeks okresla ze zatrzymanie przy
nadawanym czerwonym powinno nastapic przed linia jesli jest wyznaczona.
I o to pewnie SM walczy.

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-12-26 19:10:09
Autor: Rafał Grzelak
onarjusz wrote:

W dniu 2012-12-26 09:59,  (Tom N) pisze:
> BAREK w
> Ale mandatu nie ma , bo się chłopina zatrzymał?

Po to zrobil 3 zdjecia - na kazdym bedzie takie samo ujecie, wiec nie
przejechal na czerwonym.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-12-27 00:15:09
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Wed, 26 Dec 2012 09:31:01 +0100, BAREK napisał(a):

Dzień Dobry,
Jest sobie fotoradar na skrzyżowaniu w Tarczynie/DK7;
-jadę i zmienia się ¶wiatło, hamuje, jednak samochód zatrzymuje się na linii, może ciut dalej; czy dla tego zrobiło mi zdjęcie?

Zdjęcia robi pewnie zawsze jak w chwili zapalania czerwonego co¶ się
jeszcze w kadrze porusza.

Prędko¶ć była odpowiednia(tam jest ograniczenie do 70km), jedyne co mogło byc Ľle to wła¶nie to przekroczenie linii, zdjęć zrobiło się trzy.

W Debrznie za niewyhamowanie na najkrótszy żółtym ¶wiata jest 300zł:
http://emil-tv.pl/zdjecia/2011/09/czerwone-zdjecie-884x390.jpg
Tu do szczę¶cia zabrakło z metr...

Fotoradard - zdjęcia przy zatrzymanym samoc hodzie