Fotoradarowe pu³apki na kierowców

Data: 2013-01-30 10:28:10
Autor: masti
Fotoradarowe pu³apki na kierowców
Dnia pięknego Wed, 30 Jan 2013 11:20:30 +0100 osobnik zwany Marcin N
napisał:

Dziś w TVN24 opowiadali o najnowszych pułapkach na kierowców. Stawiają
foto zintegrowane ze światłami i fotografują tych, co wjadą na
czerwonym. Z pozoru - chlubna idea, czerwone jest święte, ale...

Zmieniają fazy świateł tak, żeby ludzie wpadali w pułapkę. Np. zapala
siÄ™ zielone, samochody ruszajÄ…, przejadÄ… DWA i wraca czerwone (na
głównej drodze), albo skracają fazę żółtą tak bardzo, jak tylko się da.

Słowem - stawiają pułapki i polują na ofiary. Trzeba być czujnym jak
surykatka.

we Włoszech tak robili. Skończyło się wyrokami dla "wynalazców"

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-01-30 02:45:28
Autor: kogutek444
Fotoradarowe pu³apki na kierowców
W dniu ¶roda, 30 stycznia 2013 11:28:10 UTC+1 u¿ytkownik masti napisa³:
Dnia piêknego Wed, 30 Jan 2013 11:20:30 +0100 osobnik zwany Marcin N

napisa³:

> Dzi¶ w TVN24 opowiadali o najnowszych pu³apkach na kierowców. Stawiaj±

> foto zintegrowane ze ¶wiat³ami i fotografuj± tych, co wjad± na

> czerwonym. Z pozoru - chlubna idea, czerwone jest ¶wiête, ale...

> siê zielone, samochody ruszaj±, przejad± DWA i wraca czerwone (na

> g³ównej drodze), albo skracaj± fazê ¿ó³t± tak bardzo, jak tylko siê da.

> surykatka.

we W³oszech tak robili. Skoñczy³o siê wyrokami dla "wynalazców"

-- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê, to grunt zabija!" T.Pratchett

Na to jest rada. Rejestrator z kamer±.

Data: 2013-01-30 11:54:36
Autor: kosmos
W dniu 2013-01-30 11:45, kogutek444@gmail.com pisze:

Na to jest rada. Rejestrator z kamer±.

A jak d³ugo przechowujesz swoje nagrania? Bo ja - je¶li nic siê nie wydarzy³o - najwy¿ej jeden dzieñ, potem stare s± nadpisywane. Jak dostanê mandat za kilkana¶cie dni, to nagrania ju¿ dawno nie bêdzie...

Data: 2013-01-30 16:28:14
Autor: cef
kosmos wrote:

A jak d³ugo przechowujesz swoje nagrania? Bo ja - je¶li nic siê nie
wydarzy³o - najwy¿ej jeden dzieñ, potem stare s± nadpisywane. Jak
dostanê mandat za kilkana¶cie dni, to nagrania ju¿ dawno nie bêdzie...

To te zabawki nie s± jeszcze zintegrowane z jakim¶
serwerem? Albo z jak±¶  baz± jeszcze nie omandatowanych wykroczeñ?

Data: 2013-01-30 11:45:17
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 30 Jan 2013, masti wrote:

we W³oszech tak robili. Skoñczy³o siê wyrokami dla "wynalazców"

  Pytanie czy w Polsce istnieje minimalny czas ¿ó³tego oraz
odpowiedzialno¶æ (ze wskazaniem osoby odpowiedzialnej) za
b³êdne ustawienie.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-01-30 11:13:48
Autor: masti
Fotoradarowe pu³apki na kierowców
Dnia pięknego Wed, 30 Jan 2013 11:45:17 +0100 osobnik zwany Gotfryd Smolik
news napisał:

On Wed, 30 Jan 2013, masti wrote:

we Włoszech tak robili. Skończyło się wyrokami dla "wynalazców"

  Pytanie czy w Polsce istnieje minimalny czas żółtego

to trzebaby sprawdzić  rozporzÄ…dzeniu o znakach i sygnaÅ‚ach drogowych

oraz
odpowiedzialność (ze wskazaniem osoby odpowiedzialnej) za błędne
ustawienie.

teoretycznie tak, ale w praktyce to czarno to widzÄ™

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-01-30 11:55:36
Autor: Ergie
Fotoradarowe pu³apki na kierowców
U¿ytkownik "Gotfryd Smolik news"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1301301144120.2668@quad...

  Pytanie czy w Polsce istnieje minimalny czas ¿ó³tego oraz
odpowiedzialno¶æ (ze wskazaniem osoby odpowiedzialnej) za
b³êdne ustawienie.

Wydaje mi siê, ¿e tak, a odpowiedzialno¶æ to chyba mo¿na podci±gn±æ pod stwarzanie zagro¿enia katastrofa w ruchu l±dowym :-)

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2013-01-30 12:06:30
Autor: T.
[...]

Tak - wczoraj w radiu mówili - 3 sekundy.
T.

Data: 2013-01-30 12:14:59
Autor: Piotr Molski
On 30 Sty, 11:45, Gotfryd Smolik news <smo...@stanpol.com.pl> wrote:
On Wed, 30 Jan 2013, masti wrote:
> we W oszech tak robili. Sko czy o si wyrokami dla "wynalazc w"

  Pytanie czy w Polsce istnieje minimalny czas tego oraz
odpowiedzialno (ze wskazaniem osoby odpowiedzialnej) za
b dne ustawienie.

Hmm, sprawa cywilna? Jakis wkurzony bogaty kierowca moze sie skusi.

pozdr
Piotr

Data: 2013-01-30 13:30:27
Autor: Marek Dyjor
Gotfryd Smolik news wrote:
[...]

nawet jak nei jest to wprost okre¶lone to mo¿na wskazaæ ekspertyzê jakiego¶ bieg³ego...

zó³te ¶wiat³o powinno zapewniæ mo¿liwo¶æ:
opuszczenia skrzy¿owania gdy wjedziemy na nie widz± to ¿ó³te.

podstaw± bêdzie dopuszczalna prêdko¶æ na drodze, d³ugo¶æ skrzy¿owania itd...

Data: 2013-01-30 13:47:30
Autor: MadMan
Fotoradarowe pu³apki na kierowców
Dnia Wed, 30 Jan 2013 13:30:27 +0100, Marek Dyjor napisa³(a):

[...]

Po co ekspertyza, przecie¿ jest wprost okre¶lone - 3 sekundy. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Fotoradarowe pu³apki na kierowców