Fotoradary

Data: 2011-07-02 09:22:18
Autor: glang
Fotoradary
Czy ja dobrze uslyszalem - od jutra ITD ma prawo kontrolowac wszystkie
samochody ?

To chyba i fotoradary wdrozy do uzytku.

w lubelskim dzialaja ostro 1 lipca. trasa Chelm - Kurów - 4 aktywne :)
pzdr
GL

Data: 2011-07-02 10:43:28
Autor: Bydlę
Fotoradary
On 2011-07-02 09:22:18 +0200, "glang" <glang@o2222222.pl> said:

Czy ja dobrze uslyszalem - od jutra ITD ma prawo kontrolowac wszystkie
samochody ?

To chyba i fotoradary wdrozy do uzytku.

w lubelskim dzialaja ostro 1 lipca. trasa Chelm - Kurów - 4 aktywne :)

Nim włączę radio jutro rano - ktoś jechał gierkówką może?
Któraś z tych kilkudziesięciu puszek na trasie została załadowana?

--
Bydlę

Fotoradary