Fotoradary Kobylnica

Data: 2011-05-23 16:26:44
Autor: Darek
Fotoradary Kobylnica

Tak w sumie piszę to ku przestrodze dla wszystkich, którzy wybieraliby
się w te rejony - jedźcie gdzie indziej. Kobylnica to ponoć najlepiej
zarabiająca na fotoradarach gmina w kraju, czyli kasę już mają, lepiej
jeździć w inne rejony, gdzie gminy biedniejsze i tym samym dla ludzi
przyjaźniejsze ;-) Jeśli już musicie jechać, to pamiętajcie, żeby nie
zostawiać tam za dużo kasy, bo gmina pewnie i tak z Was ściągnie ;-)
Miejscowi już się przyzwyczaili do nabitych słupków, za nawet nie mówią o tym przez CB
Jak jechałeś od strony Poznania to jechałeś jeszcze przaz Biały Bór - oni 1/3 budżetu mają z fotek

Data: 2011-05-23 16:33:42
Autor: Maciek
Fotoradary Kobylnica
W dniu 2011-05-23 16:26, Darek pisze:
Jak jechałeś od strony Poznania to jechałeś jeszcze przaz Biały Bór - oni 1/3 budżetu mają z fotek
Przez Biały Bór jeździłem do Koszalina. Ale nie moim wozem i nie ja
prowadziłem, więc tylko potem poklepywałem po ramieniu i kiwałem ze
zrozumieniem głową ;-)

Maciek

Fotoradary Kobylnica