Fotoradary Kobylnica

Data: 2011-05-23 21:40:02
Autor: megrims
Fotoradary Kobylnica
W dniu 2011-05-23 14:52, Maciek pisze:
Witam

Właśnie przyszły pamiątkowe zdjęcia z wyjazdu do Słupska: 63/50 i 61/50.
ty bandyto... :D

Data: 2011-05-23 22:05:05
Autor: Maciek
Fotoradary Kobylnica
W dniu 2011-05-23 21:40, megrims pisze:
Właśnie przyszły pamiątkowe zdjęcia z wyjazdu do Słupska: 63/50 i 61/50.
ty bandyto... :D
Firmowe kombi full obciążone, 90 kucyków, załączona klima, to i można
poszaleć :->

Maciek

Data: 2011-05-23 22:34:16
Autor: venioo
Fotoradary Kobylnica
W dniu 2011-05-23 22:05, Maciek pisze:
[...]

Jeszcze pewnie paliwo  typu gPower z ktorejs z "firmowych" stacji i podtlenek LPG :D
Zazdroszcze koledze... uUUUu wypasss, tez by mnie kusilo, zeby tak wariowac ;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-05-23 22:53:51
Autor: Rafał Grzelak
Fotoradary Kobylnica
venioo wrote:

> [...]
> Jeszcze pewnie paliwo  typu gPower z ktorejs z "firmowych" stacji i
podtlenek LPG :D Zazdroszcze koledze... uUUUu wypasss, tez by mnie

A gdyby tam nagle było przedszkole... w przyszłości...

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-05-24 18:37:49
Autor: venioo
Fotoradary Kobylnica
W dniu 2011-05-24 00:53, Rafał Grzelak pisze:
venioo wrote:

[...]

Matka siedzi z tylu, tak powiedzial!

--
venioo

[...]