Fotoradary SM - nie mają prawa żądać wskaz ania sprawcy

Data: 2014-04-02 22:37:30
Autor: huri_khan
Fotoradary SM - nie mają prawa żądać wskaz ania sprawcy
Dnia Wed, 02 Apr 2014 21:29:45 +0200, Andrzej Zbierzchowski napisał(a):

- W przypadku, gdy właściciel auta odmówi nam wskazania sprawcy, będziemy przekazywali sprawę do policji. Oni są organem, który na pewno ma prawo składać do sądu wnioski, o ukaranie w takich sytuacjach właściciela pojazdu – mówi Artur Wilimek ze straży miejskiej w Jeleniej Górze.

A policja nie ma nic innego do robienia tylko zajmować się złoszeniami SM. No i najważniejsze kasa nie pójdzie do miasta. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2014-04-02 14:22:39
Autor: kogutek444
Fotoradary SM - nie maj± prawa ¿±daæ wskazania sprawcy
W dniu ¶roda, 2 kwietnia 2014 22:37:30 UTC+2 u¿ytkownik huri_khan napisa³:
Dnia Wed, 02 Apr 2014 21:29:45 +0200, Andrzej Zbierzchowski napisa³(a):

> - W przypadku, gdy w³a¶ciciel auta odmówi nam wskazania sprawcy, > bêdziemy przekazywali sprawê do policji. Oni s± organem, który na pewno > ma prawo sk³adaæ do s±du wnioski, o ukaranie w takich sytuacjach > w³a¶ciciela pojazdu - mówi Artur Wilimek ze stra¿y miejskiej w Jeleniej > Górze.

A policja nie ma nic innego do robienia tylko zajmowaæ siê z³oszeniami SM. No i najwa¿niejsze kasa nie pójdzie do miasta. -- [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]

[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Akurat Policja jest od tego ¿eby takie wnioski przyjmowaæ i kierowaæ sprawy do s±dów. Z ustawy o Policji to wynika. Maja udokumentowane wykroczenie musz± sprawê wyja¶niæ. A kto¶ w SM jak nie przeka¿e udokumentowanych i nie zakoñczonych wykroczeñ pope³ni przestêpstwo.

Data: 2014-04-03 08:59:38
Autor: masti
Fotoradary SM - nie maj± prawa ¿±daæ wskazania sprawcy
Dnia pięknego Wed, 02 Apr 2014 14:22:39 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał:

--

[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]

[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Akurat Policja jest od tego żeby takie wnioski przyjmować i kierować
sprawy do sądów. Z ustawy o Policji to wynika. Maja udokumentowane
wykroczenie muszą sprawę wyjaśnić. A ktoś w SM jak nie przekaże
udokumentowanych i nie zakończonych wykroczeń popełni przestępstwo.

a policja sobie to odłoży na półeczkę i poczeka na swoją kolej

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-04-03 13:35:33
Autor: Andrzej
W dniu 2014-04-03 10:59, masti pisze:
a policja sobie to odłoży na półeczkę i poczeka na swoją kolej

....przedawnienia...

Data: 2014-04-05 15:28:52
Autor: J.F.
Dnia Wed, 2 Apr 2014 22:37:30 +0200, huri_khan napisał(a):
[...]

Policja jak najbardziej sie zajmie. W koncu jak sie nie zajmie, to sie
kiedys SM na nia poskarzy, i bedzie nieprzyjemnie. Lepiej sie zajac.

Ale im tez wyjasnisz ze po pol roku naprawde nie pamietasz kto tym
jezdzil ... J.,

Fotoradary SM - nie mają prawa żądać wskaz ania sprawcy