[za TeWuenem] Fotoradary bez prÄ…du

Data: 2011-04-29 02:17:10
Autor: Bydlę
[za TeWuenem] Fotoradary bez prÄ…du
On 2011-04-29 00:15:42 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> said:

"Około sto z nich nie ma i nigdy nie miało podł±czenia elektrycznego"

To już wiem czemu tak często "mi się upiekało"

Bo nikt nie robił ci zdjęcia, a ty nigdy nie widziałe¶ błysku?

 ... a zakładałem do¶ć często, że po prostu fotka niewyraĽna ;)

Przelatywałe¶ koło puszki z prędko¶ci± ok. 450 km/h i dlatego nie widziałe¶ czy jest pełna, czy pusta?

--
Bydlę

Data: 2011-04-29 02:30:04
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-04-29 02:17, BydlÄ™ pisze:

To już wiem czemu tak często "mi się upiekało"
Bo nikt nie robił ci zdjęcia, a ty nigdy nie widziałeś błysku?

Błysk nie jest gratis w pakiecie. Nie musi wystąpić.

... a zakładałem dość często, że po prostu fotka niewyraźna ;)
Przelatywałeś koło puszki z prędkością ok. 450 km/h i dlatego
nie widziałeś czy jest pełna, czy pusta?

Nie zaglądam w dziurki o średnicy 7 - 10 centymetrów - patrzę na drogę. Wiem, zjawiskowe, znaczna część kierowców wypatruje niebieskiej tablicy a potem pełna koncentracja wzroku czy w dziurce widać coś soczewkowego.

P.S. mimo tego (skopiuję kogoś z PMSu, przepraszam autora za nie wymienienie z imienia) że jeżdżę jednośladem (tylko skutr) jadąc autem nie wlepiam gał non stop w lusterko by nie wjebać się komuś w dupę.
Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

Data: 2011-04-29 12:27:47
Autor: Olo
[za TeWuenem] Fotoradary bez pr±du
W dniu 2011-04-29 02:17, Bydlę pisze:

To już wiem czemu tak często "mi się upiekało"
Bo nikt nie robił ci zdjęcia, a ty nigdy nie widziałe¶ błysku?

Błysk nie jest gratis w pakiecie. Nie musi wyst±pić.

... a zakładałem do¶ć często, że po prostu fotka niewyraĽna ;)
Przelatywałe¶ koło puszki z prędko¶ci± ok. 450 km/h i dlatego
nie widziałe¶ czy jest pełna, czy pusta?

Nie zagl±dam w dziurki o ¶rednicy 7 - 10 centymetrów - patrzę na drogę.
Wiem, zjawiskowe, znaczna czę¶ć kierowców wypatruje niebieskiej tablicy
a potem pełna koncentracja wzroku czy w dziurce widać co¶ soczewkowego.

P.S. mimo tego (skopiuję kogo¶ z PMSu, przepraszam autora za nie
wymienienie z imienia) że jeżdżę jedno¶ladem (tylko skutr) jad±c autem
nie wlepiam gał non stop w lusterko by nie wjebać się komu¶ w dupę.

widać drug± soczewkę , nie trzeba się namęczyć, żeby zobaczyć. Jak jest pusty to jest po prostu szkiełko i głęboka ciemno¶ć :D

Data: 2011-04-29 13:33:38
Autor: Bydlę
On 2011-04-29 12:27:47 +0200, Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> said:

Jak jest pusty to jest po prostu szkiełko i głęboka ciemno¶ć :D

A czasem, tkwi±ca od paru lat, biała karteczka na szkiełku.
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-04-29 13:32:56
Autor: Bydlę
On 2011-04-29 02:30:04 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> said:

W dniu 2011-04-29 02:17, Bydlę pisze:

To już wiem czemu tak często "mi się upiekało"
Bo nikt nie robił ci zdjęcia, a ty nigdy nie widziałe¶ błysku?

Błysk nie jest gratis w pakiecie. Nie musi wyst±pić.

OK - może tak jest, ale mam to szczę¶cie, że nigdy nie widziałem ustrojstwa strzelaj±cego foty bez błysku.
(natomiast widziałem w drug± stronę - błyskacze bez aparatu fotograficznego)

[...]

Ale to nie jest problem - skoro podczas jazdy masz czas na odrywanie zzroku od drogi i patrzenie w lewe, prawe, wewnętrzne lusterko, na zegary, w elwo, w prawo, to zerknięcie na puszkę podczas jej moijania nie jest nadludzkim wysyłkiem i jest w zasięgu zwykłych luddzi.
:-)

P.S. mimo tego(...) jad±c autem nie wlepiam gał non stop w lusterko by nie wjebać się komu¶ w dupę.

Tego nie rozumiem - albo masz problemy z obsłużenim lusterek (problem z komncetracj±) albo chciale¶ o czym¶ innym napisać.

--
Bydlę

[za TeWuenem] Fotoradary bez prÄ…du