Fotoradary - czy to prawda ???

Data: 2009-04-29 23:40:06
Autor: MH
Fotoradary - czy to prawda ???
Dopiero com wrócił do naszej Kochanej Ojczyzny !!!  No i czego się dowiaduję ... ,
nie wiem czy to plota , linka nie mam , ale .. do rzeczy..  Podobnoż za rządów
PiSu , rozpoczęła się akcja ustawiania fotoradarów z inicjatywy Jarosława K.
Niejaki Donald T. , wyśmiał to używając argumentów : co na ten temat ma do
powiedzenia gostek , który nie ma nawet prawka ?! Obecnie rząd Donalda T. , chce
zwiększyć ilość fotoradarów w określonych miejscach na podstawie jakiejś tam
USTAWY !!
Lech K. , zapowiada VETO !!!

Czy ich już wszystkich dopadła jakaś choroba ?????

MH

Data: 2009-04-29 23:47:43
Autor: pluton
Fotoradary - czy to prawda ???

Czy ich już wszystkich dopadła jakaś choroba ?????

Tak. Wirus POjebanego PiSdzielstwa.

Nullification

Data: 2009-04-29 23:48:41
Autor: MH
Fotoradary - czy to prawda ???

> Czy ich już wszystkich dopadła jakaś choroba ?????

Tak. Wirus PO....nego PiS..dzielstwa.

Hmm , chyba tak... Jest na to jakieś lekarstwo ? Czy należy myśleć o ewakuacji ?!

MH

Data: 2009-04-29 23:50:42
Autor: raff
Fotoradary - czy to prawda ???
MH pisze:
[...]

Tak. Poyebus Narcis. Wszystko zalezy od punktu siedzenia.

Ewakuacja zalecana.

R.

Data: 2009-04-29 23:56:26
Autor: wt
Fotoradary - czy to prawda ???
Czy ich już wszystkich dopadła jakaś choroba ?????

Nawet z obliczeń wyszło, że najbezpieczniejsza szybkość to około 90 na godzinę. Prędkości poniżej i powyżej są niebezpieczne. Jak ktoś nie ma prawa jazdy to i nie ma uprzedzeń. Najgorszy przypadek jak wypowiada się spec z prawem jazdy od wielu lat, ale nigdy nie jeździł. A przy okazji znowu spalimy 10 procent paliwa na światła.

Data: 2009-04-30 00:08:17
Autor: MH
Fotoradary - czy to prawda ???
> [...]
Nawet z obliczeń wyszło, że najbezpieczniejsza szybkość to około 90 na godzinę. Prędkości poniżej i powyżej są niebezpieczne. Jak ktoś nie ma prawa jazdy to i nie ma uprzedzeń. Najgorszy przypadek jak wypowiada się spec z prawem jazdy od wielu lat, ale nigdy nie jeździł. A przy okazji znowu spalimy 10 procent paliwa na światła.
Nie o to chodzi !! Przeczytaj ze zrozumieniem główny wątek !!

MH

--

Fotoradary - czy to prawda ???