Fotoradary niezgodne z KONSTYTUCJ¡ - tak twierdzi Rzecznik Praw Obywatelskich...

Data: 2012-10-22 20:47:08
Autor: Big Jack
Fotoradary niezgodne z KONSTYTUCJ¡ - tak twierdzi Rzecznik Praw Obywatelskich...
W wiadomo¶ci
*jedrus* napisa³(-a):

Zdziwi³em siê gdy us³ysza³em od przedstawiciela wymiaru
niesprawiedliwo¶ci, ¿e rok temu kiedy sfocono mi autko rzecznik tak
nie twierdzi³.

To kiedy zrobiono Ci t± fotkê?? Ile czeka³e¶ na sprawê i czy ju¿ czasem siê nie przedawni³a? Mo¿esz co¶ wiêcej o tym napisaæ?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-10-22 21:25:51
Autor: jedrus
Fotoradary niezgodne z KONSTYTUCJÄ„ - tak tw ierdzi Rzecznik Praw Obywatelskich...
W dniu 2012-10-22 20:47, Big Jack pisze:
W wiadomości
> [...]
*jedrus* napisał(-a):

Zdziwiłem się gdy usłyszałem od przedstawiciela wymiaru
niesprawiedliwości, że rok temu kiedy sfocono mi autko rzecznik tak
nie twierdził.

To kiedy zrobiono Ci tą fotkę?? Ile czekałeś na sprawę i czy już czasem
się nie przedawniła? Możesz coś więcej o tym napisać?

Ok.
Było to w listopadzie zeszłego roku. Pierwszą fotkę i wezwanie do zapłaty (SM) dostałem chyba na wiosnę. Olałem. Druga i trzecia przechodziła chyba jakoś tak co 2 miesiące aż któregoś dnia, do domofonu gada mi strażnik i chce kitrać się do chałupy.
Kazałem mu warować przed klatką a nie szlajać mi się po salonach.
Był strażnik ze strażniczką a przyjechali radiowozem. Na pytanie dlaczego nie płacę odpowiedziałem że skoro milczę, tzn. "że mam was gdzieś" i dalej, "że nie dostaniecie ode mnie ani grosza". Albo na prawie albo gdzieś w sieci była opisana podobna sytuacja.
Powiedziałem, że dla mnie liczy sie tylko sąd a nie jakaś straż. To działa bo mam płacić sądowi a nie SM. ;)
Gdzieś tak ok. 2 mies wstecz dostałem z sądu postanowienie, że zostałem ukarany. Oczywiście się wnerwiłem, że ktoś o mnie decyduje beze mnie
i odwaliłem do sądu pismo w którym nieco się postawiłem. Dzisiaj odbyła się rozprawa tym razem z moją obecnością i "ugrałem" kolejny grosz, bo będę musiał zapłacić tylko 150 zeta a nie ok 200 jak widniało w poprzedniej decyzji sądu. SM zażyczyła sobie 300.

Na grupę napisałem po to, by m.in zasięgnąć języka czy dać sadowi te 150, czy działać coś i wyzerować. W końcu fotoradary są niezgodne z Konstytucją, oznakowanie tego odcinka drogi żadne, fotoradar ustawiony na las a jedyny dowód to stop-klatka nie oddająca w całości zdarzenia i homologacja fotoradaru.
Przed rozprawą byłem tam i stwierdziłem, że NIC przez rok nie zrobiono by poprawić widoczność oznakowania dla "lewopasmowców", którzy tuż przed wzniesieniem wpadają w sidła zastawione przez SM.

--
jedrus
Kto nie szanuje i nie ceni swojej przeszłości, ten nie jest godzien szacunku, teraźniejszości ani prawa do przyszłości.

Fotoradary niezgodne z KONSTYTUCJ¡ - tak twierdzi Rzecznik Praw Obywatelskich...