Fotoradary, policje i mandaty

Data: 2010-04-23 12:19:01
Autor: Slane
Fotoradary, policje i mandaty
On Apr 23, 9:09 pm, Soulsick <soulsick....@gmail.com> wrote:
A moja prośba brzmi następująco.
Ma ktoś wniosek o uchylenie mandatu? Nie mogę za cholerę nic wygooglać
a mój adwokat jest na wakacjach ;-). Może jakiś zmotoryzowany prawnik
pomoże? Nie mam za bardzo pojęcia jak wniosek do sądu powinien
wyglądać.

http://lmgtfy.com/?q=wniosek+o+uchylenie+mandatu
do wyboru.

Data: 2010-04-24 02:22:54
Autor: Soulsick
On 23 Kwi, 21:19, Slane <kozak.szy...@gmail.com> wrote:
> [...]

> a mój adwokat jest na wakacjach ;-). Może jakiś zmotoryzowany prawnik
> pomoże? Nie mam za bardzo pojęcia jak wniosek do sądu powinien

A szukałem 2h wczoraj.
Dzięki, o to chodziło!

--
Soulsick