Fotoradary zamiast autostrad.

Data: 2009-02-24 20:53:58
Autor: matador
Fotoradary zamiast autostrad.
#
Przegraliśmy stocznie, narzucono nam szkodliwy dla naszej gospodarki pakiet klimatyczny, a teraz przegrywamy banki podporządkowywane eurodyrektywą zachodnim centralom. Niemcy i Rosja tyleż nas dziś chwalą, ile lekceważą i robią dalej swoje – bo zapewnienie, że z nominacją Eriki Steinbach poczeka się na lepszą chwilę, jest po prostu śmieszne. Przekonanie, że zmiękczy Niemców osobisty urok Władysława Bartoszewskiego okazało się naiwne; także dlatego, że rządzi tam już pokolenie pozbawione kompleksów wobec byłego więźnia Auschwitz i swobodnie pozwalające sobie na lekceważenie, a nawet strofowanie go.
#

http://www.rp.pl/artykul/9133,267619_Ziemkiewicz__Cuda__czyli_najgorszy_rzad_20_lecia_.html

Początek felietonu jest "superaśny":

#
Gdyby premier zdobył się na merytoryczną ocenę swego personelu, zostałby sam z ministrem Bonim i swoimi piarowcami
#

matador.

Data: 2009-02-24 21:32:00
Autor: raff
matador pisze:
#
[...]

Autostrady A1 na Euro tez nie bedzie. Ponoc dlatego ze to teren 'silnie zurbanizowany' hehe. O ile wiem to autostrada ma tam (kolo Czestochowy) przebiegac przez lasy. Cuda! Cuda, Alleluja!

God bless Donek and his team!

R.

Data: 2009-02-24 21:42:21
Autor: jadrys
raff pisze:
matador pisze:
#
[...]

No i w czym problem??  Od kiedy to siÄ™ gra w piÅ‚kÄ™ na autostradzie?

--
Linuks to system dla myÅ›lÄ…cych użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-24 22:04:00
Autor: raff
[...]

Ooo, Allelujaaaa, Alllelujaaaaa!

R.

Data: 2009-02-24 22:36:19
Autor: jadrys
raff pisze:

[...]

Pomódl się lepiej o stadiony.. ;-)

--
Linuks to system dla myÅ›lÄ…cych użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-24 22:37:27
Autor: raff
[...]

Bedo Orliki.

Alleluja! Allelujaa!

R.

Data: 2009-02-24 22:58:58
Autor: jadrys
raff pisze:
[...]

Potrzebne są orły, a nie orliki..

--
Linuks to system dla myÅ›lÄ…cych użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-24 22:36:29
Autor: Piotr
Fotoradary zamiast autostrad.
Dnia Tue, 24 Feb 2009 21:42:21 +0100, jadrys napisa³(a):

No i w czym problem??  Od kiedy to siê gra w pi³kê na autostradzie?

W sumie... Mogliby w tego bala przyci±æ na jakim¶ r¿ysku, po co budowaæ
stadiony?
pz
Piotr

Data: 2009-02-24 22:57:22
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Tak, albo wydzier¿awiæ od szwabów na czas mistrzostw..

--
Linuks to system dla my¶l±cych u¿ytkowników..    Ja

Data: 2009-02-24 22:52:26
Autor: matusm
Fotoradary zamiast autostrad.

U¿ytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:go1jp8$pk1$1nemesis.news.neostrada.pl...
#
Przegrali¶my stocznie, narzucono nam szkodliwy dla naszej gospodarki pakiet klimatyczny, a teraz przegrywamy banki podporz±dkowywane eurodyrektyw± zachodnim centralom. Niemcy i Rosja tyle¿ nas dzi¶ chwal±, ile lekcewa¿± i robi± dalej swoje - bo zapewnienie, ¿e z nominacj± Eriki Steinbach poczeka siê na lepsz± chwilê, jest po prostu ¶mieszne. Przekonanie, ¿e zmiêkczy Niemców osobisty urok W³adys³awa Bartoszewskiego okaza³o siê naiwne; tak¿e dlatego, ¿e rz±dzi tam ju¿ pokolenie pozbawione kompleksów wobec by³ego wiê¼nia Auschwitz i swobodnie pozwalaj±ce sobie na lekcewa¿enie, a nawet strofowanie go.
#

http://www.rp.pl/artykul/9133,267619_Ziemkiewicz__Cuda__czyli_najgorszy_rzad_20_lecia_.html

Pocz±tek felietonu jest "supera¶ny":

#
Gdyby premier zdoby³ siê na merytoryczn± ocenê swego personelu, zosta³by sam z ministrem Bonim i swoimi piarowcami
#

matador.
--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-02-25 08:44:26
Autor: ColgatesBilly

"matador" <matador@neostrada.pl> wrote in message news:go1jp8$pk1$1nemesis.news.neostrada.pl...
#
[...]

My Boni is over the ocean...
( znaczy... nad poziomem morza )

Kol

Data: 2009-02-24 23:07:47
Autor: Panslavista
On 25 Lut, 07:44, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
"matador" <mata...@neostrada.pl> wrote in messagenews:go1jp8$pk1$1nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]

> #
> Gdyby premier zdoby³ siê na merytoryczn± ocenê swego personelu, zosta³by sam z ministrem Bonim

My Boni is over the ocean...
( znaczy... nad poziomem morza )

Kol- Ukryj cytowany tekst -

- Poka¿ cytowany tekst -

The ocean is red. No ocean, but the Sea Red & Jew Boni.

Data: 2009-02-24 23:08:42
Autor: Panslavista
> [...]

> #
> Gdyby premier zdoby³ siê na merytoryczn± ocenê swego personelu, zosta³by sam z ministrem Bonim

My Boni is over the ocean...
( znaczy... nad poziomem morza )

Kol- Ukryj cytowany tekst -

- Poka¿ cytowany tekst -

[...]