[foto] Fotoszczyrk

Data: 2011-08-10 20:32:15
Autor: solar
[foto] Fotoszczyrk
http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0811/index.html

"W ogóle teologia jest nauką niedorzeczną, a jej dogmaty są albo śmieszne, albo podejrzane."
                                       Giordano Bruno

Data: 2011-08-10 21:01:59
Autor: biodarek
[foto] Fotoszczyrk
W dniu 10.08.2011 20:32, solar pisze:
http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0811/index.html

Galeria jak zwykle... czyli porządna.
Jak widać są tam jeszcze miejsca do eksploracji. Choć (po zapowiedzi na emtb) szykowałem się z nadzieją na galerię z Rychlebskich ścieżek ;)

--
biodarek

Data: 2011-08-10 21:06:32
Autor: solar
[foto] Fotoszczyrk
W dniu 2011-08-10 21:01, biodarek pisze:

Jak widać są tam jeszcze miejsca do eksploracji. Choć (po zapowiedzi na
emtb) szykowałem się z nadzieją na galerię z Rychlebskich ścieżek ;)

To za 2 tygodnie.
Choć zdjęć z Rychlebskich jest już tyle, ile moich ze Szczyrku. :)

"Nie ma żadnej drogi do szczęścia. To szczęście jest drogą."
                                     Budda

Data: 2011-08-10 21:13:03
Autor: Wooyek
[foto] Fotoszczyrk
http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0811/index.html

O, co Cię skłoniło żeby tym razem zapuścić się w te rejony...?

;)
--
Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com
www.wooyek.pl // www.logologia.pl

[foto] Fotoszczyrk