Fotyga: Obce wywiady zwalczają PiS!

Data: 2010-10-08 21:57:00
Autor: boukun
Fotyga: Obce wywiady zwalczają PiS!
Lepiej się nie zastanawiać co bierze była minister...
Anna Fotyga doskonale wie kto stał i stoi za atakami

na PiS, na nią i na zmarłego prezydenta. Swoją wiedzą podzieliła się z dziennikarzami "Polski". Wnioski byłej minister spraw zagranicznych mogą zmrozić krew w żyłach. Gdyby tylko potraktować je serio.

  Dobrze. To kto steruje atakami na PiS?

  Nienawiść w Polsce

  jest rozprowadzana także poprzez działania czysto operacyjne. To nie są tylko osoby z polityki czy z mediów, to są też olbrzymie siły.

  To służby specjalne stoją za atakami na PiS?

  Nie mam wątpliwości, że tak jest. Tak wielkiej kampanii nie udałoby się stworzyć inaczej. Oni świadomie współdziałają z tymi, którzy są twarzami tej kampanii.

Zadziwiające, jak bardzo można nie dopuszczać do siebie myśli, że to sposób prowadzenia

polityki przez PiS i Lecha Kaczyńskiego doprowadziły do sytuacji, w której większość mediów i głosujących stanęło przeciwko PiS. Ale Fotyga brnie dalej, bo okazuje się, że nie tylko polskie służby rozgrywają polską politykę.

  W Polsce działa rosyjska piąta kolumna?

  Nie tylko rosyjska.

A więc wreszcie jest jasne! Anna Fotyga uświadamia nas, że rząd PiS upadł wskutek działania obcych wywiadów. Dlatego też spadł prezydencki samolot. I to wszystko dlatego, że obecny rząd ulega tym wpływom.

Pytanie tylko, co wpływa na Annę Fotygę? Trudno nie mieć wrażenia, że ucieka jej język nienawiści serwowany przez

PiS. I to, że przegapia ona małostkowość i kłótliwość własnego środowiska.

Ale nie od dziś wiadomo, że własne błędy najlepiej zrzucać na innych. Najlepiej na takich, których nie da się złapać, bo wtedy nie trzeba niczego udowadniać. Bo jakby kogoś złapano, mogłoby się okazać, że nie miał z tym jednak nic wspólnego. I wtedy trzeba by się zmierzyć z własną głupotą.

http://www.pardon.pl/artykul/12652/fotyga_obce_wywiady_zwalczaja_pis

A ja słyszałem dzisiaj w wiadomościoach, że Tusk po raz pierwszy dał znać, że to PiS jest winien katastrofy smoleńskiej, a Jarek zaczął się odgrażać, że pójdzie na Tuska do sądu...

boukun

Data: 2010-10-08 22:08:00
Autor: awe
Fotyga: Obce wywiady zwalczają PiS!
To jest takie poprostu prymitywne boukun dlaczanie do wypowiedzi absurdalnych wnioskow. Czy w PL dzialaja obce wywiady. Oczywiscie ze tak.
awe

Data: 2010-10-08 22:08:35
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8ntb4$30f$1news.onet.pl...
To jest takie poprostu prymitywne boukun dlaczanie do wypowiedzi absurdalnych wnioskow. Czy w PL dzialaja obce wywiady. Oczywiscie ze tak.
awe

Dzisiaj "wiadomości" przeszły same siebie. To była PiSowska TV w całej krasie, taka prymitywna, buracka TV... Czy oni nie mogą tam o dupie marynie pierdolić?

boukun

Data: 2010-10-08 22:18:15
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8nu0s$adi$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
wlacz TVN24 to bedziesz mial dupe maryne. Powazne stacje to nie sa raczej dla ciebie
awe

Data: 2010-10-08 22:17:54
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8nu0b$4ts$1news.onet.pl...

[...]

I żałuję, że włączyłem na tę jedynkę, bo przez to z synkiem się pokłóciłem, że mu wyłączyłem jakiś film na niemieckim kanale....

boukun

Data: 2010-10-08 22:31:13
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8nuic$e78$1mx1.internetia.pl...

[...]

lepiej poswiec czas synowi, bo jak sie zapisze do hitlerjugend to nie bedzie chcial z toba nawet gadac
awe

Fotyga: Obce wywiady zwalczają PiS!