Fotyga na rowerze, potrącona przez samochód

Data: 2009-04-02 23:17:03
Autor: robertcb
Fotyga na rowerze, potrącona przez samochód
Błażej Bączykiewicz z pomorskiej policji powiedział Informacyjnej Agencji Radiowej, że do wypadku doszło po południu w Gdańsku. Jadącemu główną drogą czarnemu mercedesowi drogę zajechał pojazd, który wyjechał z drogi podporządkowanej. Kobieta jadąca mercedesem musiała gwałtownie hamować i uderzyła w przejeżdżająca rowerzystkę, którą okazała się być Anna Fotyga. Polityk trafiła do szpitala.

zamiast 50 to kierowca mercedesa jechał 150, co tu dużo pisać...

Data: 2009-04-03 00:00:08
Autor: BoDro
<robertcb@poczta.onet.pl> napisał:

> Anna Fotyga. Polityk trafiła do szpitala.

zamiast 50 to kierowca mercedesa jechał 150, co tu dużo pisać...

z artykułu:

http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/news.php?id_news=32278

wynika, że p. Annę "merc" dopadł na chodniku...

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-04-03 00:52:29
Autor: Titus Atomicus
In article <gr3ci2$q5g$1@inews.gazeta.pl>, "BoDro" <bolek@lolek.pl> wrote:

> zamiast 50 to kierowca mercedesa jechał 150, co tu dużo pisać...

z artykułu:

http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/news.php?id_news=32278

wynika, że p. Annę "merc" dopadł na chodniku...

No tak.
Ona mi wygladala na rowerzystke chodnikowa.

Smieszne komentarze, BTW.

TA

Data: 2009-04-03 11:29:08
Autor: Tomek Banach
BoDro wrote:
[...]

o mandacik dla Pani za jazde po chodniku :)

Tomek

Data: 2009-04-03 12:08:43
Autor: Wojtek Paszkowski
"Tomek Banach" <bez_tegotbanan@poczta.onet.pl> wrote in message news:gr4kub$47k$1news.onet.pl...

http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/news.php?id_news=32278

wynika, że p. Annę "merc" dopadł na chodniku...

o mandacik dla Pani za jazde po chodniku :)

o ile dobrze kojarzę ćwiartkę skrzyżowania (tak 50/50), to akurat w tym miejscu jest ciąg pieszo-rowerowy...

Nb skrzyżowanie dość niebezpieczne (mimo sygnalizacji), na przejeździe rowerowym kierowcy skręcający z Hallera w Czarny Dwór nagminnie wymuszają pierwszeństwo na cyklistach - mimo świetnej widoczności i potężnego w sezonie ruchu rowerowego

pozdr

Fotyga na rowerze, potrącona przez samochód