Fotyga wykrywa V kolumnę!

Data: 2011-06-23 18:35:51
Autor: Leprechuan
Fotyga wykrywa V kolumnę!
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Fotyga-przekrada-sie-do-nas-stalinizm,wid,13537075,wiadomosc.html?ticaid=1c89a

Wraz z postępującą destalinizacją Rosji (wg diagnozy ministra Sikorskiego) stalinizm przekrada się do nas" - dowodzi.

To już nie hel, nie mgła, nie martwy od 50-ciu lat senator amerykański, a wszechobecny stalinizm zakradł się do naszego kraju! Czy w tym PiS oni wszyscy jadą na dopalaczach?

BomBel

Data: 2011-06-23 22:33:53
Autor: Marek Czaplicki
Fotyga wykrywa V kolumnę!
Leprechuan pisze w wiadomości 4e036e08$0$2488$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu czwartek 23 czerwiec 2011 18:35:

[...]

Kiedyś na początku lat 90-tych XX wieku w Polsce jak tylko społeczeństwo zagłosowało nie tak jak powinno wg jednego dziennikarza to ten zareagował: "dwadzieścia kilka procent narodu nadaje się do lekarza". Myślę, że w tej sprawie z pytaniami sądu odbija się jak w soczewce sposób traktowania tzw "innych" przez elity. Człowiek, który korzysta z pomocy lekarza obojętnie jakiej specjalności jest wg nich: niepełnowartościowy, ułomny, w jakiś sposób gorszy. Mam takie pytanie do zastanowienia. Wielokrotnie widziałem w tv schody w Sejmie tuż koło miejsca, w którym dziennikarze przepytują posłów i jak do tej pory nie zauważyłem na nich windy dla niepełnosprawnych jeżdżących na wózkach. Niedopatrzenie? Nie sądzę.

Fotyga wykrywa V kolumnę!