Fox F100 serwis - zasysanie oleju przez tłumik

Data: 2015-06-20 00:20:44
Autor: Wojtas
Fox F100 serwis - zasysanie oleju przez tłumik
Czołem,
Pierwszy serwis tego amorka mam już za sobą. Jeszcze nie jeździłem ale "na sucho" wydaje się, że wszystko działa ok.
Mam jednak wątpliwości co do ostatniej fazy montażu. Mianowicie chodzi o moment zalania komory tłumika.
Czy po zalaniu powinno się tłumik pompować aby zassał olej, czy go w cholerę zostawić i zakręcić komorę?
Ja wykonałem tę pierwszą czynność, niestety nie wiem czy nie przegiąłem bo mi rzygnął olejem z górnego otworu (wersja amora ze zdalną blokadą). Nadmiar zassałem i wlałem do środka z powrotem, później zakręciłem.
Która wersja jest prawidłowa?

Na tym filmiku gość pompuje (ale chyba nie tak mocno jak ja).

https://www.youtube.com/watch?v=WQnYS8vmyfk#t=18m18s

Gdzie indziej widziałem na obrazkowych manualach, że nic takiego nie trzeba wykonywać.

Dzięki za sugestie.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Fox F100 serwis - zasysanie oleju przez tłumik