Fox RL - dość tego ścierwa.

Data: 2010-09-07 20:30:41
Autor: Rafał VFR
Fox RL - dość tego ścierwa.
Witam
Tak mnie dziś się przypomniało, że kiedy bieszczadzkie błoto wesoło chlapało a ja w końcu znalazłem się na fragmencie płaskim postanowiłem zablokować bujanie w foxie (RL) - ponieważ konstruktor taką możliwość przewidział.
Od razu przypomniał mi się Maciej - kolega - który co prawda ma RLC ale mówił, ze w błocie niczym kręcić nie może bo jedną dzwigienką chce a kręcą się wszystkie trzy.
No ale u mnie są dwie więć przekręcam i .... oczywiście razem z blokadą kręci się tłumienie.
Dałem se spokój bo nie wiedziałem jak będzie w drugą stronę a czasu na zabawy nie ma.
Sumując zmieniwszy rower ze starego Sintesi na szerokoreklamowanego Epica zdążyłem się przyzywczaić, że jak wszystko na rynku i to to jedno wielkie gówno.
Panowie konstruktorzy prześcigają się w pomysłach jak zrobić coś jeszcze bardziej kretyńskiego - jak choćby przeglądy co 60h.
No ale do rzeczy. Tak mi się przypomniało dziś o tym i se myśle: będę tak dobry i obejrze to pokrętełko.
Sama jego konstrukcja jak dla mnie jest nieudana - pokrętło kręci się na 3 kuleczkach na wału z wytoczoną bieżnia. Luz reguluje się 3 kretyńskim imbusikami.
Oczywiście kulki toną w rdzy, w bieżni ziarna piachu - słowem sam miód. Największe jednak zaskoczenie to zardzewiałe w trupa kuleczki.
Umyłem, obsmarkałem, rdzy się nie wyzbyłem. Kulki mają średnice mniej więcej o 60% mniejszą niż łepek od zapałki. Nie wiem od czego można podebrać.
Syf syf i jeszcze raz syf. Co za czasy.
A za możliwosć regulacji widleca podczas jazdy w deszczu - nagroda dla konstruktora. I to się nazywa przodująca firma .......

Rafal VFR
GG 85456
http://etacar.put.poznan.pl/rafal.kowalski/

Data: 2010-09-07 19:09:33
Autor: piecia aka dracorp
Fox RL - dość tego ścierwa.
Dnia Tue, 07 Sep 2010 20:30:41 +0200, Rafa³ VFR napisał(a):
Byś sobie skonfigurował tego Outlooka bo się czytać nie da.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-09-07 21:26:50
Autor: raviz
Fox RL - doœÌ tego œcierwa.
On 2010-09-07 21:09, piecia aka dracorp wrote:
Dnia Tue, 07 Sep 2010 20:30:41 +0200, Rafa³ VFR napisał(a):
Byś sobie skonfigurował tego Outlooka bo się czytać nie da.

Ja mam standardowe ustawienia TB i u mnie jest wszystko ok. Za to w cytowanym przez Ciebie tytule wysypaly sie juz pl znaki.

Data: 2010-09-07 22:11:17
Autor: ...::QRT::...
Fox RL - dość tego ścierwa.
Dnia Tue, 7 Sep 2010 19:09:33 +0000 (UTC), piecia aka dracorp napisaů(a):

Dnia Tue, 07 Sep 2010 20:30:41 +0200, Rafał VFR napisaů(a):
Byú sobie skonfigurowaů tego Outlooka bo sić czytaă nie da.

SOA#1

moýe to Ty masz jakiú anachroniczny czytnik co to sobie nie radzi w
krytycznych sytuacjach ?
:)

Data: 2010-09-07 23:14:54
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Fox RL - dość tego ścierwa.
piecia aka dracorp bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne
skreślić):
Dnia Tue, 07 Sep 2010 20:30:41 +0200, Rafa³ VFR napisał(a):
Byś sobie skonfigurował tego Outlooka bo się czytać nie da.

SOA#1. Use Dialog, Luke.

--
Pozdrowienia,                            | Próşnoś repliki się spodziewał
Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-09-08 06:41:41
Autor: piecia aka dracorp
Fox RL - dość tego ścierwa.
Dnia Tue, 07 Sep 2010 23:14:54 +0200, Marek 'marcus075' Karweta
napisał(a):

SOA#1. Use Dialog, Luke.
Dialog jest pod windowsa mistrzu Yoda. A Outlook domyślnie jest źle skonfigurowany.
http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-09-08 09:39:49
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Fox RL - dość tego ścierwa.
napisał(a):

SOA#1. Use Dialog, Luke.
Dialog jest pod windowsa mistrzu Yoda.

Wiem, mój młody uczniu.

A Outlook domyślnie jest źle skonfigurowany.
http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

Wiem również i to, Luke.

;-))

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-09-08 09:07:03
Autor: piecia aka dracorp
Fox RL - dość tego ścierwa.
Dnia Wed, 08 Sep 2010 09:39:49 +0200, Marek 'marcus075' Karweta
napisał(a):

Wiem rĂłwnieĹź i to, Luke.

Ale Rafał nie wie.

Chciałoby się napisać niech moc będzie z tobą.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-09-08 11:27:26
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Fox RL - dość tego ścierwa.
piecia aka dracorp bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne
skreślić):
Dnia Wed, 08 Sep 2010 09:39:49 +0200, Marek 'marcus075' Karweta
napisał(a):

Wiem również i to, Luke.

Ale Rafał nie wie.

Wie bardzo dobrze. Wszystko działa. Ty za to, Luke, masz jakiś
czytnik-krzak i stąd problem Twój.
;-)
http://www.youtube.com/watch?v=nhnPaiSFVSE