Fox uszczelki - do doświadczonych; lepsze Enduro czy oryginał ?

Data: 2010-10-19 14:49:48
Autor: kml
Fox uszczelki - do doświadczonych; lepsze Enduro czy oryginał ?
Kukuś wrote:
A w serwisie jeszcze mi mówią, że lekkie pocenie może w zimie nastąpić
bo uszczelki twardnieją ....

Weź uszczelki enduro do ręki a poznasz sens słowa TWARDE :>

No nie wiem. Wiem jedno - serwisowe 200 h jest jak w pysk strzelił. Co
za katastrofa .... ;-(

Jak 200h to 200h i nie ma przebacz - było czytać manuala PRZED kupnem. Znam jedną osobę, która dała za nie tyle ile chcieli i powiedział, ze więcej ich nie kupi. Są twarde, a przez to cholernie podatne na zgniecenie w czasie montażu czyli potrafią nabrać innego kształtu niż okrągły. Poza tym są ciasno spasowane co jest plusem/minusem w zależności jak na to patrzeć.

Gdybym to ja miał ten problem to brałbym te, które są tańsze i raczył je regularnie brunoxem deo.

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2010-10-19 14:59:08
Autor: Alfer_z_pracy
kml napisał:
Jak 200h to 200h i nie ma przebacz - było czytać manuala PRZED kupnem.

Eeee... OIDP w manualu RS też jest podana godzinowość serwisowania. Strzelam że jak to u amerykańcow zapewne jest wrzucona po to, by klient po milionie godzin bez serwisu potem się nie procesował że mu się amor nie ugina. Niemniej w RS zdecydowanie te terminy są przesadzone, ja bym powiedział nawet że (tfu! odpukać!) Reba jest bezserwisowa. Jak czytam kolegę o upierdliwościach Foxa to współczuję, nawet jeśli ten Fox miałby być wygodniejszy w komforcie jazdy.

A.

Data: 2010-10-19 07:01:06
Autor: Michał Kieś
On 19 Paź, 14:59, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
kml napisał:

> [...]

nawet że (tfu! odpukać!) Reba jest bezserwisowa. Jak czytam kolegę o
upierdliwościach Foxa to współczuję, nawet jeśli ten Fox miałby być

Rock Shox zaleca serwisowanie co 100h

pozdr
mk

Data: 2010-10-19 16:11:41
Autor: Alfer_z_pracy
Michał Kieś napisał:
Rock Shox zaleca serwisowanie co 100h

No widzisz. Czyli co, co kilka miesięcy do serwisu? To ja już normę przekroczyłem kilkukrotnie i sztuciec działa. No, chyba że mówimy o jakimś czyszczeniu goleni, dopompowaniu czy nasmarowaniu... ale to nie serwis.

A.

Data: 2010-10-19 13:06:25
Autor: ArteQ
Fox uszczelki - do doświadczonych; lepsze Enduro czy oryginał ?
> Rock Shox zaleca serwisowanie co 100h

No widzisz. Czyli co, co kilka miesięcy do serwisu?

To jest nic.
Dla tylnych damperów, w przypadku złych warunków atmosferycznych Fox
zaleca serwis co 8h. No to tak, co dwa dni powiedzmy :-) A jak nie
przeserwisujesz to jest tu na preclu taki jeden co napisze donos do
producenta żeby ci gwarancję zabrać ;-)

--
ArteQ

Data: 2010-10-19 23:04:14
Autor: solar
W dniu 2010-10-19 22:06, ArteQ pisze:

[...]

Ja na tylnego akurat nie narzekam.
Wysyłam go raz w roku do CultBike. Dwa razy, sami z siebie, robili przegląd połówkowy, dopiero w tym roku zrobili pełny i zabolało...
A mój damper nie jeździ w warunkach cieplarnianych.

"Nie pytaj Boga o drogę do nieba, bo wskaże ci najtrudniejszą."
                                      Stanisław Jerzy Lec

Data: 2010-10-20 07:34:42
Autor: MadMan
Dnia Tue, 19 Oct 2010 23:04:14 +0200, solar napisał(a):

A mój damper nie jeździ w warunkach cieplarnianych.

Znaczy jeszcze nie założyłeś na niego skarpety?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-19 17:23:49
Autor: kml

Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:4cbda721$0$20995$65785112news.neostrada.pl...
Michał Kieś napisał:
[...]

Różnica polega na tym, ze mamy w Motion Control dużo oleju, który pozostaje bardzo dlugo czysty a wymiana oleju do smarowania dolnych goleni to jest 10 minut łącznie z pogawędką o dupie maryni :)

Nowy foxy i tłumik fit ma jeszcze mniej oleju, aż ręce zacieram na informację o prawdziwych interwałach serwisowych dla tego modelu :)