Fragles Komorowski juz wypelnia polecenia

Data: 2010-04-14 15:50:32
Autor: Neko
Fragles Komorowski juz wypelnia polecenia
Jeszcze zaloba sie nie skonczyla, a dowodztwo naczelne
lacznie z poslusznym fraglesem Komorowskim rozpoczyna
swoje:

"Komorowski chce zmienić ustawę o wyborze prezydenta"

Zrodlo:

http://wiadomosci.onet.pl/2155156,11,komorowski_chce_zmienic_ustawe_o_wyborze_prezydenta,item.html

Wiem jedno. Polacy jako Narod nie lubia, gdy wladza
spoczywa w jednych rekach. Wczesniej czy pozniej buntuja
sie takiemu statusowi. Uwazajcie, drodzy kombinatorzy z PO, zeby
Wam sie to nie zemscilo.

Polacy sa cierpliwi, ale do czasu...

Data: 2010-04-14 16:28:59
Autor: cirrus
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hq4h92$9ba$1news.onet.pl...
[...]

A wiesz przynajmniej o co chodzi w tej zmianie, czy tylko dziamdziasz dla dziamdziania?

--
stevep

Data: 2010-04-14 16:36:56
Autor: Tomy M.
[...]

 Jego projekt jest dobry, może nie jest doskonały ale
logiczny i spójny.
- Co prawda może razić zapis że prezydent wybiera się
sam, ale daje to nam poważne oszczędności w naszym budżecie.

 Wajda zapowiedział że zrobi film o tej ustawie
i bohaterze Komorowskim, szkoły już mogą zamawiać bilety.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-14 19:49:37
Autor: ColgatesBilly
"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:hq4h92$9ba$1news.onet.pl...
[...]

Widze ze im dobrze zyczysz (bo wrogowie) - Prawdziwy Polak znaczy sie
i ostrzegasz by nie popelniali bledu, ktory
moglby ich kosztowac utrate wladzy  :;)

Lpö

Fragles Komorowski juz wypelnia polecenia