Fraglesy!

Data: 2009-10-07 22:23:14
Autor: Hans Kloss
Fraglesy!
Przyglądam się pełowcom jako nader dziwacznemu elementowi polskiej przyrody
juz od dłuższego czasu, takie hobby mam. Ostatnio  patrze na nich najczęściej
ze znudzeniem (bo ileż razy można oglądać te same miny i wysłuchiwać  w kółko
tych samych bzdur), czasem z rozbawieniem albo z irytacją. I nie chodzi mi tu
o jawnych propełoskich skurwysynów w rodzaju palikot niesioł etc ani o
pspowych "zwolenników" peło (kłamecki, hesk, stefcia, pluto etc) bo ci naleza
raczej do gatunku politycznych kiboli dla których wybór obiektu kibolskiego
uwielbienia i obiektu kibolskiej nienawiści to sprawy drugorzędne, wazne
jedynie aby takowe obiekty  istniały.
Chodzi mi o pełowców prawdziwych, elitę elit, młodych (jak bartoszeski) wykształconych (jak Tusk.... Łukasz)i z duzych miast (jak chleboski). Czasem
ich pokazują w tiwi hurtem na tle jakiegos pięknego widoczku, sali
konferencyjnej albo hajki walc-gronkiewicz, i wtedy zachodze w głowe kogo oni
mi w stadzie przypominają? Gdzie ja ich juz widziałem? Aż dziś dopiero mnie
olśniło za przyczyną takiego oto obrazka:
http://wszolek.salon24.pl/129861,afera-hazardowa-to-mogl-byc-przelom-dla-polski
Nie, wbrew pozorom nie przypominają muppetów ale ciepło, ciepło....
FRAGLESY!!! Pamiętacie fraglesów? Ryzy tusek z wytrzeszczem, schetynio z
debilnym usmieszkiem i dzikim błyskiem w oku, nawiedzony gowin, chleboski ze
swoją dykcją parobka, szalona julcia- młodzi, wykształceni etc...ożywione
fraglesy, inaczej byc nie moze. Pan Henson najwyraźniej miał dar jasnowidzenia
albowiem  przewidział ich już w roku 1983. Wtedy mnie śmieszyli, dzisiaj jakby
trochę mniej. Wtedy skończyli się po pięciu sezonach dziś mam (złudną, wiem)
nadzieję że nie przetrwają więcej niż trzy.
J-23

Data: 2009-10-08 05:41:19
Autor: cirrus
Fraglesy!
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:haj4ci$d8p$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ile wypił, albo się naćpał przy oglądaniu?

--
stevep

Data: 2009-10-08 07:40:17
Autor: Hans Kloss
Fraglesy!
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
A ile wypił, albo się naćpał przy oglądaniu?
Masz rację stefcia, pełowców na trzeźwo nie da się oglądać. Pod tym względem
oryginalne fraglesy były znacznie lżej strawne ;).
J-23

Data: 2009-10-08 14:39:59
Autor: cirrus
Fraglesy!
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hak510$k11$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pijaczyna zawsze ma jakiś pretekst do chlania. ;)

--
stevep

Fraglesy!