Fragmenty procesu "Agora" kontra Rymkiewicz

Data: 2011-07-09 19:23:02
Autor: u2
Fragmenty procesu "Agora" kontra Rymkiewicz
... jak dzialaja sady stalinowskie w PO-lsce :

http://vod.gazetapolska.pl/267-fragmenty-procesu-agora-kontra-rymkiewicz

Nic dziwnego, ze polski t.zw. wymiar sprawiedliwosci jest na szarym
koncu Europy, nie wspominajac o swiecie.

Data: 2011-07-09 19:31:48
Autor: abc
[...]

Na końcu?   Toć to awangarda eurupejskiej sądowej niezawisłości!

Data: 2011-07-09 19:33:52
Autor: u2
W dniu 2011-07-09 19:31, abc pisze:
Nic dziwnego, ze polski t.zw. wymiar sprawiedliwosci jest na szarym
> koncu Europy, nie wspominajac o swiecie.
Na koĂącu?   ToĂŚ to awangarda eurupejskiej sÂądowej niezawisÂłoÂści!

Chodzi mi o przewleklosc procesow sadowych i wygranych spraw przed ETS
przez nieslusznie sadzonych obywateli Polski. Jedynie Rosja nas wyprzedza.

Data: 2011-07-09 19:43:21
Autor: abc
Fragmenty procesu "Agora" kontra Rymkiewicz
Jak to ujął Michalkiewicz
http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2116 :

"Wprawdzie w Polsce nie ma już cenzury, ale za to są niezawisłe sądy, za
pośrednictwem których prędzej czy później będzie można przywrócić ład
medialny, zaprojektowany za kulisami "okrągłego stołu" przez generała
Czesława Kiszczaka wespół ze swoimi konfidentami."

Data: 2011-07-10 03:20:10
Autor: cirrus
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e189342$0$2493$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Rzekł oszołom Michałkiewicz.

--
stevep

Data: 2011-07-09 21:42:57
Autor: obserwator
Fragmenty procesu
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

przesluchanie prowadzone jest metodami jak za krola cwieczka.

Nadal nie ma  pieniedzy na rejestratory glosu ktore nastepnie (juz po przesluchaniu)uzywane sa przez stenografow do sporzadzenia pisemnej realcji
tegoz przesluchania.

Przeciez to ogromna strata pieniedzy, czasu oraz wyczerpujace przesluchania zarowno dla osob przesluchiwanych jak i sadow.

Kolejny przyklad zacofania.

Data: 2011-07-09 21:54:47
Autor: MH
Fragmenty procesu
 obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a): > ... jak dzialaja sady stalinowskie w PO-lsce :
> [...]

Przeciez to ogromna strata pieniedzy, czasu oraz wyczerpujace przesluchania zarowno dla osob przesluchiwanych jak i sadow.

=======================

A oto awangarda wymiaru sprawiedliwości :

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,7847288,_Jest_pan_wolny___Niewinnie_odsiedzial_30_lat.html

Tylko nie pierdol , że se to GW wymyśliła i zaś robi esbecką dezinformację ...

MH

Data: 2011-07-09 21:59:37
Autor: obserwator
Fragmenty procesu
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> [...]

nie_odsiedzial_30_lat.html

Tylko nie pierdol , że se to GW wymyśliła i zaś robi esbecką dezinformację
Zmien retoryke prostaku. Ja napisalem o innym problemie.

Data: 2011-07-10 05:10:51
Autor: MH
Fragmenty procesu
 obserwator <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): >  obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > > > u2 <u_2@o2.pl> napisał(a): > > > > > ... jak dzialaja sady stalinowskie w PO-lsce :
> nie_odsiedzial_30_lat.html
Zmien retoryke prostaku. Ja napisalem o innym problemie.

&#24744;&#26159;&#24858;&#31528;&#30340;

MH

--

Fragmenty procesu "Agora" kontra Rymkiewicz