Frajer Arłukowicz

Data: 2012-01-05 12:18:47
Autor: jr
Frajer Arłukowicz
Znudziło mu się w siermiężnym SLD, więc poszedł robić karierę do PO.
Tam zrobili z niego mięso armatnie, czyli wysłali na najbardziej
beznadziejny odcinek, gdzie bez kasy nie da się się nic (już tam
'kopaczka' przekopała wszystko i dała se spokój). Myślicie, że
Platfusy dadzą mu pieniadze, których żałowali swojej frontmence?

Oj Bartoszu, Bartoszu! Kowal zawinił, a ciebie powieszą...
jb

Data: 2012-01-05 21:57:38
Autor: rAzor
Frajer Arłukowicz
Użytkownik - jr napisał:
[...]

Trochę mi żal chłopiny - wydawał sie być jedynym normalnym postkomuchem, nie kurwiszmatą w rodzaju Ryja Kalisza, Bromby Wunderlicha czy Burdelmother Senyszyn.
Ale dał się na sucho dymnąć Tuskowi, to ma.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "HeÂŽSk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy"

Data: 2012-01-06 04:22:53
Autor: stevep
Frajer Arłukowicz
Dnia 05-01-2012 o 21:57:38  napisał(a):

Użytkownik - jr napisał:
[...]

I co Dupikowski, pójdzie drogą ziobrystów, dornistów, jurkistów, czy  kowalistów?

--
stevep

Data: 2012-01-06 08:50:36
Autor: Przemysław W
Frajer Arłukowicz
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

Trochę mi żal chłopiny - wydawał sie być jedynym normalnym postkomuchem, nie kurwiszmatą w rodzaju Ryja Kalisza, Bromby Wunderlicha czy Burdelmother Senyszyn.

Zawidłeś się, że nie są podobni do panienki Sobeckiej, Wróbel, czy Kempy ręczącej za stadionowych bandziorów?

Ale dał się na sucho dymnąć Tuskowi, to ma.

Jeszcze zobaczysz kto tu zostanie "dymnięty".

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego – od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-06 09:20:12
Autor: rAzor
Frajer Arłukowicz
Użytkownik - Przemysław W napisał:
[...]

Zieeew. Głosowałeś na PiS? Głosowałeś. Jeśli robiłeś to świadomie, to zostałeś dymnięty, jeśli nieświadomie, to jesteś idiotą.

Data: 2012-01-06 09:40:50
Autor: Przemysław W
Frajer Arłukowicz
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

Głosowałeś na PiS? Głosowałeś. Jeśli robiłeś to świadomie, to zostałeś dymnięty, jeśli nieświadomie, to jesteś idiotą.

Głosowałeś na lpr? Głosowałeś. Jesteś podwójnym dymniętym idiotą, bo coś takiego jak lpr po prostu już nie istnieje.

Przemek

Data: 2012-01-06 10:17:41
Autor: rAzor
Frajer Arłukowicz
[...]

takiego jak lpr po prostu juĹź nie istnieje.

Chodzą plotki, że Platforma chętnie widziałaby Pana Premiera Giertycha w swoich szeregach.
Na razie Pan Premier Giertych jest nieugięty.

Data: 2012-01-06 10:26:25
Autor: Przemysław W
Frajer Arłukowicz
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

Chodzą plotki....

Po hałdach?

Przemek

Data: 2012-01-06 11:01:07
Autor: u2
Frajer Arłukowicz
W dniu 2012-01-06 10:17, rAzor pisze:
Chodzą plotki, że Platforma chętnie widziałaby Pana Premiera Giertycha w
swoich szeregach.
Na razie Pan Premier Giertych jest nieugięty.

A Romka to by rzucili gdzie ? Na pewno nie na ministra sprawiedliwosci,
bo ma ku temu odpowiednie kompetencje. Moze ministerstwo kultury ? :)

Data: 2012-01-06 11:04:29
Autor: rAzor
Frajer Arłukowicz
Użytkownik - u2 napisał:
[...]

Tu teĹź ma odpowiednie kompetencje!
I Katarasińska by sie ucieszyła - może troche półgębkiem, ale jednak. ;-)

Data: 2012-01-06 12:52:17
Autor: Leprechaun
Frajer Arłukowicz

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:je6e7i$ma0$2inews.gazeta.pl...
[...]

Niby co tam Giertych miałby robić? Pajęczynę z sufitów omiatać? Łasił się chłopina do Tuska, ogonkiem merdał.

BomBel

Data: 2012-01-06 12:51:14
Autor: Leprechaun
Frajer Arłukowicz

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:je6c2k$i91$1inews.gazeta.pl...
[...]

Istnieje coś takiego jak wałbrzyscy wszechpolacy, zbieranina kundli wałęsających się na dworcu głównym.

BomBel

Data: 2012-01-06 12:50:03
Autor: Leprechaun
Frajer Arłukowicz

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:je6arp$enn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Głosowałes na LPR? No to zostałeś dymniety świadomie. Na dodatek ci się to dymanie tak spodobało, że oddajesz się tej rozkaszy w kiblu na dworcu głównym.

BomBel

Data: 2012-01-06 16:44:14
Autor: stevep
Frajer Arłukowicz

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym%19.ru> napisał

[...]

A jeśli ktoś jak ty popiera świadomie to jest superidiotą Dupikowski.
--
stevep

Data: 2012-01-06 12:48:58
Autor: Leprechaun
Frajer Arłukowicz

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:je694f$bkb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ten wałbrzyski kundel udaje wroga komuchów, a po pijaku przyznaje się, że poglady ma socjalistyczne. Nie dajcie się zwieść jego ujadaniem. To zaropiały komuch. Jego stary był milicjantem więc synalek poglady ma czerwone jak jego uszy teraz.

BomBel

Data: 2012-01-06 08:38:50
Autor: jr
Frajer Arłukowicz
On 6 Sty, 12:48, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
> [...]

poglady ma socjalistyczne. Nie dajcie się zwieść jego ujadaniem. To
zaropiały komuch. Jego stary był milicjantem

Skąd wiesz?

 więc synalek poglady ma
czerwone jak jego uszy teraz.

Znałem milicjantów, którzy mieli w dupie całą ta zarazę. Znałem
opozycjonistów, którzy byli komuchami 'myślacymi inaczej' (czyli
świrami co sie za późno urodzili, żeby ich zapisać do partii).

jb

Data: 2012-01-07 04:26:09
Autor: stevep
Frajer Arłukowicz
Dnia 06-01-2012 o 17:38:50 jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

opozycjonistów, którzy byli komuchami 'myślacymi inaczej' (czyli
świrami co sie za późno urodzili, żeby ich zapisać do partii).

Ty to masz znajomości, obracałeś się w środowisku esbeków?
--
stevep

Data: 2012-01-06 23:09:57
Autor: Jr
Frajer Arłukowicz
On 7 Sty, 04:26, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 06-01-2012 o 17:38:50 jr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

> jb

Ty to masz znajomości, obracałeś się w środowisku esbeków?

Jak na antykomunistę przystało
(jawnego towarzystwa esbeków unikali tylko ich współpracownicy)
jb

Data: 2012-01-07 17:00:12
Autor: stevep
Frajer Arłukowicz
Dnia 07-01-2012 o 08:09:57 Jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

Jak na antykomunistę przystało
(jawnego towarzystwa esbeków unikali tylko ich współpracownicy)

Markowałeś pod pretekstem opozycyjności?

--
stevep

Data: 2012-01-07 13:17:23
Autor: Jacek Biały
Frajer Arłukowicz
On 7 Sty, 17:00, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 07-01-2012 o 08:09:57 Jr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> Jak na antykomunistę przystało
> (jawnego towarzystwa esbeków unikali tylko ich współpracownicy)
> jb

Markowałeś pod pretekstem opozycyjności?

Wódę z nimi piłem
jb

Data: 2012-01-08 06:43:17
Autor: stevep
Frajer Arłukowicz
Dnia 07-01-2012 o 22:17:23 Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

> (jawnego towarzystwa esbeków unikali tylko ich współpracownicy)
> jb

Markowałeś pod pretekstem opozycyjności?

Gratulacje.

--
stevep

Data: 2012-01-08 04:53:17
Autor: Jacek Biały
Frajer Arłukowicz
On 8 Sty, 06:43, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 07-01-2012 o 22:17:23 Jacek Biały <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> Wódę z nimi piłem
> jb

Gratulacje.

Dziękuję
jb

Data: 2012-01-06 13:06:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Frajer Arłukowicz

Użytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4f06e07d$0$1466$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie przeginaj! Co ma jego ojciec do niego? Ojciec, to ojciec. Syn, to syn. Jeśli chcesz się pryp..ać do niego - ok. Jego rodziny w to nie mieszaj.

Data: 2012-01-06 04:21:06
Autor: stevep
Frajer Arłukowicz
Dnia 05-01-2012 o 21:18:47 jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

[...]

A jak nie powieszą?

--
stevep

Data: 2012-01-06 09:47:55
Autor: jr
Frajer Arłukowicz
On 6 Sty, 04:21, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 05-01-2012 o 21:18:47 jr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> [...]
> Platfusy dadzą mu pieniadze, których żałowali swojej frontmence?

> Oj Bartoszu, Bartoszu! Kowal zawinił, a ciebie powieszą...

A jak nie powieszą?

A wy Piszczyk
jesteście Arłukowicz?
jb

Data: 2012-01-06 18:54:42
Autor: u2
Frajer Arłukowicz
W dniu 2012-01-06 18:47, jr pisze:
A wy Piszczyk
jesteście Arłukowicz?

Nie Piszczyk tylko pyskaty pyszczek spod znaku esbuca niesiola.

Data: 2012-01-06 10:09:32
Autor: Jacek Biały
Frajer Arłukowicz
On 6 Sty, 18:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-01-06 18:47, jr pisze:

> A wy Piszczyk
> jeste cie Ar ukowicz?

Nie Piszczyk tylko pyskaty pyszczek spod znaku esbuca niesiola.

Myslałem, że pomidora
jb

Data: 2012-01-07 04:32:09
Autor: stevep
Frajer Arłukowicz
Dnia 06-01-2012 o 19:09:32 Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

On 6 Sty, 18:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> A wy Piszczyk
> jeste cie Ar ukowicz?

Nie Piszczyk tylko pyskaty pyszczek spod znaku esbuca niesiola.

Pomidor kretynie.

--
stevep

Data: 2012-01-07 04:31:48
Autor: stevep
Frajer Arłukowicz
Dnia 06-01-2012 o 18:54:42 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2012-01-06 18:47, jr pisze:
A wy Piszczyk
jesteście Arłukowicz?

Nie Piszczyk tylko pyskaty pyszczek spod znaku esbuca niesiola.

Co za poziom, mentalność spod znaku pantofelka.

--
stevep

Data: 2012-01-06 22:56:46
Autor: Jr
Frajer Arłukowicz
On 7 Sty, 04:31, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 06-01-2012 o 18:54:42 u2 <u...@o2.pl> napisał(a):

> Nie Piszczyk tylko pyskaty pyszczek spod znaku esbuca niesiola.

cóż Piszczyk... Kolektyw zadecydował!
Od jutra nazywacie się Pyszczyk.
podoba wam sie?

_kolektyw

Data: 2012-01-07 16:58:55
Autor: stevep
Frajer Arłukowicz

Data: 2012-01-07 13:14:55
Autor: Jacek Biały
Frajer Arłukowicz
On 7 Sty, 16:58, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 07-01-2012 o 07:56:46 Jr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> cóż Piszczyk... Kolektyw zadecydował!
> Od jutra nazywacie się Pyszczyk.
> podoba wam sie?

> _kolektyw

Pomidor kretynie.

Pomidor?..
Jak sobie życzycie towarzyszu Pomidor!

_kolektyw

Data: 2012-01-08 06:43:59
Autor: stevep
Frajer Arłukowicz

Data: 2012-01-06 23:05:02
Autor: Jr
Frajer Arłukowicz
On 7 Sty, 04:31, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:

> Nie Piszczyk tylko pyskaty pyszczek spod znaku esbuca niesiola.

Co za poziom, mentalność spod znaku pantofelka.

a może wolicie Pryszczyk?
che?
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-07 16:59:13
Autor: stevep
Frajer Arłukowicz

Data: 2012-01-07 04:30:44
Autor: stevep
Frajer Arłukowicz
Dnia 06-01-2012 o 18:47:55 jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

> Platfusy dadzą mu pieniadze, których żałowali swojej frontmence?

> Oj Bartoszu, Bartoszu! Kowal zawinił, a ciebie powieszą...

A jak nie powieszą?

A wy Piszczyk
jesteście Arłukowicz?
jb