Frajer, zrezygnował - a takie poparcie - faworyt !

Data: 2010-01-28 20:04:50
Autor: matador
Frajer, zrezygnował - a takie poparcie - faworyt !
Frajer, zrezygnował - a takie ma poparcie - faworyt !
Co się stało?

matador.

Data: 2010-01-28 11:12:22
Autor: zbig
On 28 Sty, 20:04, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:
Frajer, zrezygnował - a takie ma poparcie - faworyt !
Co się stało?

matador.

Wasz pisiacki prezydent będzie brnął do końca, bo tak mu brat każe.
Może się załapie do II tury.

Data: 2010-01-28 20:59:55
Autor: wiki
Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjsnko$ri6$1nemesis.news.neostrada.pl...
Frajer, zrezygnował - a takie ma poparcie - faworyt !
Co się stało?

Następny "zdziwiony"...
Jakie zrezygnowal?
Cale lata lawirowal, wazyl slowa w kazdej sprawie, czekal na wyniki sondazy i teraz zrezygnuje?
Spokojnie, za 2-3 miesiace zmieni zdanie, ...oczywiscie jak sondaze beda korzystne.

wiki

Data: 2010-01-28 12:04:19
Autor: Hans Kloss
wiki napisał(a):

Spokojnie, za 2-3 miesiace zmieni zdanie,
To się nazywa gambit cimocha. Jak uczy doświadczenie jego stosowanie
do sukcesu raczej nie prowadzi, ludzie nie lubią polityków chwiejnych
i niezdecydowanych.
J-23

Data: 2010-01-28 21:35:20
Autor: brat_olin
Frajer, zrezygnował - a takie poparcie - faworyt !

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote
wiki napisał(a):

Spokojnie, za 2-3 miesiace zmieni zdanie,
To się nazywa gambit cimocha. Jak uczy doświadczenie jego
stosowanie do sukcesu raczej nie prowadzi, ludzie nie lubią
polityków chwiejnych i niezdecydowanych.

Ludzie normalni tak maja.  Ale co bedzie gdy lemingi napisza list
do Tuska, by kandydowal - i ratowal przed kaczyzmem?  Nie ugnie sie?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-01-28 21:28:14
Autor: boukun

wiki napisał(a):

[...]

I to pisze ponoć docent... Ale ludzie, LUDZIE nie lubią polityków chwiejnych, napisał "Hans Kloss"...

boukun

Data: 2010-01-28 21:34:58
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> do Tuska, by kandydowal - i ratowal przed kaczyzmem?  Nie ugnie sie?

I to pisze ponoć docent... Ale ludzie, LUDZIE nie lubią polityków

   Jeszcze gorzej, ta ... to juz profesor (od szczawiu jak utrzymuja
zlosliwi).

   AR

Data: 2010-01-28 21:49:14
Autor: brat_olin
Frajer, zrezygnował - a takie poparcie - faworyt !

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote
> [...]

> do Tuska, by kandydowal - i ratowal przed kaczyzmem?  Nie ugnie sie?

I to pisze ponoć docent... Ale ludzie, LUDZIE nie lubią polityków

W Polsce wiekszosc to lemingi.  Na szczescie tylko 50% z nich
chce sie isc glosowac.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-01-28 21:45:20
Autor: boukun

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjssjm$bpk$1news.onet.pl...

> [...]

chwiejnych,
napisał "Hans Kloss"...

W Polsce wiekszosc to lemingi.  Na szczescie tylko 50% z nich

Jakby nie kręcić, to i tak potem wychodzi z tego takie nieszczęście, że mamy takiego prezydenta, co pomimo, że w Boże Narodzenie w oknie wystawia płonącą menorę, to ma poparcie takich lemingów, co za ich przyczyną, Polska jest najbardziej dziadowskim krajem w Europie i w ogonie...

boukun

Data: 2010-01-28 12:51:16
Autor: Hans Kloss
On Jan 28, 9:45 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
 co za ich przyczyną, Polska jest
najbardziej dziadowskim krajem w
Polska jest dziadowskim krajem nie za sprawą polityków tylko
zaludniającego ją licznie boukuństwa. Ten spadek po prylu należy czym
prędzej zapakować w bydlęce wagony i odesłać właścicielom- na wschód.
J-23

Data: 2010-01-28 22:25:41
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:6ad234c2-5c03-449e-bbee-81f9d3eedab6q4g2000yqm.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -
Przymierzam się do napisania wątku, pt. "Dzieli nas tylko granica"... Będzie o wielowiekowej różnicy cywilizacyjnej pomiędzy Niemcami a Polską...

Za stan Polski nie jest winien naród, tylko zawsze  gospodarz.

Jak już to licznie zaludnione boukuństwo w tych bydlęcych wagonach odeśle ten gospodarz Polski na Wschód, to kto będzie na was pasożydy robił? Od niepamiętnych czasów jesteśmy najbardziej dziadowskim krajem w Europie, a tylko za Gierka coś znaczyliśmy...

Nieszczęście ty moje...

boukun

Data: 2010-01-28 13:34:35
Autor: Hans Kloss
On Jan 28, 10:25 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Jak już to licznie zaludnione boukuństwo w tych bydlęcych wagonach odeśle ten
gospodarz Polski na Wschód, to kto będzie na was pasożydy robił?
ROBIŁ??? Praca i boukuństwo to nieusuwalna sprzeczność. Boukun który z
własnej i nieprzymuszonej woli podejmuje pracę automatycznie traci
status boukuna i wkracza na drogę do stania się istotą ludzką.
J-23

Data: 2010-01-28 23:11:23
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:de6f579f-2c69-4f30-92db-f3ab47e88606g1g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Praca barani łbie, to była w PRLu, teraz za sprawą pasożydów u władzy mamy tylko niewolnictwo. Za stan kraju nie jest winien naród chamie, tylko gospodarz!

boukun

Data: 2010-01-28 22:56:37
Autor: awe
[...]

-- -- -
swieta prawda, boukuny walkuny i chuj wie kto...to jakies popierdolenie, masochisci intelektualni, sprawni inaczej...idioci gwalcacy pluszowe misie...
awe

Data: 2010-01-28 20:37:24
Autor: Pistacjusz
On 28 Sty, 22:56, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevi...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:6ad234c2-5c03-449e-bbee-81f9d3eedab6q4g2000yqm.googlegroups.com...
On Jan 28, 9:45 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:>  co za ich przyczyną, Polska jest
> [...]

swieta prawda, boukuny walkuny i chuj wie kto...to jakies popierdolenie,
masochisci intelektualni, sprawni inaczej...idioci gwalcacy pluszowe

Uważam, że mylicie się w ocenie boukuna. To prawda, że ten człowiek w
wielu sprawach się myli jedna wykazuje się samodzielnym myśleniem i
samodzielną oceną sytuacji na podstawie własnych obserwacji. To dużo
porównując z resztą bezrefleksyjnie reagującego społeczeństwa.

Data: 2010-01-29 10:03:49
Autor: awe

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:1fe84d5c-bede-43ef-88d0-e5509cf6ec07u26g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

samodzielną oceną sytuacji na podstawie własnych obserwacji. To dużo
porównując z resztą bezrefleksyjnie reagującego społeczeństwa.
-- -- -- -- --
zupelnie nie macie racji
awe

Data: 2010-01-28 23:12:03
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjt0rc$rbk$1news.onet.pl...

[...]

I tyle twojego prostaku, co sobie idiotyzmy pofanzolisz...

boukun

Data: 2010-01-28 23:21:13
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjt2p6$5bb$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -
spierdalaj na drzewo malpo
awe

Data: 2010-01-28 23:21:11
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjt296$g5$1news.onet.pl...

[...]

Ty awe, chociaż jeden kiedykolwiek argument gdzieś napisałeś, poza prymitywnymi fanatyzmami? Byś się opanował w końcu, bo sam sobie szkodzisz...

boukun

Data: 2010-01-28 23:35:44
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjt2q0$sre$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- --
argumentowac przestalem pare miesiecy temu. z takimi glupolami jak ty trzeba krotko kopa w dupe i spierdalaj...szkoda czasu, ekonomia czasu...
awe

Data: 2010-01-28 23:32:13
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjt348$39g$1news.onet.pl...

[...]

Ja napisałem wyraźnie, chociaż jeden kiedykolwiek argument gdzieś napisałeś, poza prymitywnymi
fanatyzmami?

boukun

Data: 2010-01-28 23:49:33
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjt3em$t7$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

kup se jakies witaminki, co ja zrobie ze masz zaniki pamieci....i wiesz moze ty nie taki glupi jak ja mysle tylko masz amnezje. nawet nie chodzi o to co napisalem kiedys, tylko trzeba duzo nie pamietac i wybiorczo traktowac informacje zeby pisac takie bzdury jak ty. z tym nawet nie mozna dyskutowac bo to kretynstwo najczystrzej wody.

awe

Data: 2010-01-28 23:52:33
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjt3tu$5oi$1news.onet.pl...

[...]

Ale po co w takim razie zabierasz głupi głos i ludziom przy okazji czas?

boukun

Data: 2010-01-29 00:39:28
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjt555$6cn$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

ale o co ci glabie chodzi? odpowiadam grzecznie na post debila i jeszcze dostaje szturchance, co sie porobilo, jaki paryz
awe

Data: 2010-01-29 09:04:08
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjt6qs$ek2$1news.onet.pl...

[...]

I znów nie spałeś zasmarkany bidaku?

boukun

Data: 2010-01-29 10:02:32
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hju5fn$kdl$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

spalem bardzo dobrze glabie
awe

Data: 2010-01-29 11:58:23
Autor: cirrus
wiki napisał(a):
[...]

Nie musi nic ratować, chyba że mu będzie żal Kaczorów i zlituje się nad tymi nieszczęśnikami. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-29 11:56:48
Autor: cirrus
Użytkownik "wiki" <wikus@pocalujcie.mnie.w.dupe.kom> napisał w wiadomości news:hjsr2v$eu$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A to mogą być jeszcze bardziej korzystne niz teraz?

--
stevep

Data: 2010-01-30 02:06:51
Autor: awe

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hjuc4b$ovm$1news.vectranet.pl...
[...]

Steve sondaze sa dla ciebie, natomiast realne poparcie okaze sie przy wyborach i widac ze przewidywania Tuska nie sa takie optymistyczne. Ciekawe dlaczego
 awe

Frajer, zrezygnował - a takie poparcie - faworyt !