Frajerzy komu opony zimowe? a komu zmienic olej ?

Data: 2011-12-31 09:37:07
Autor: Pszemol
Frajerzy komu opony zimowe? a komu zmienic olej ?
Użytkownik "Kris_Poland" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:jdlopb$ne7$1mx1.internetia.pl...
jak zwykle natlukli wam do lba ze trzeba zmieniac opony jak temp spadnie ponizej 6C
nie wymyslili by tej gadki gdyby snieg byl oczywista oczywistoscia
no ale jak go nie ma? to trzeba szukac losia :)

bo na mokrej suchej nawierzchni zawsze bedzie lepsza LETNIA/CALOROCZNA OPONA
i nie ma h... we wsi ktory wychamuje szybciej na zimowce !!!!

http://www.wiatrak.nl/1035/wielka-samochodowa-tajemnica
http://wyhacz.gazeta.pl/Wyhacz/1,88542,5327674,Szef_Castrola__wymiana_oleju_szkodzi_silnikowi.html

Przejechałem już swoim samochodem 350 000 km bez wymiany oleju. Oszczędziłem na tym swój portfel i środowisko naturalne. Moja żona jeździ samochodem bez wymiany oleju już 20 lat.

Ale to juz wiecie

NIE DAJCIE SIE ROBIC
WYMIENIAC BO TAK TRZEBA

ZA DZIADA PRADZIADA wymiania sie to co sie zuzyje
(pomijam newralgiczne pkt jak paski rozrzadu)
chyba ze jezdzis rajdowka :P

A ten pan Henk de Groot co to oleju nie wymienia, to ten sam
co próbuje sprzedawać swój produkt - magiczny chip jaki
montuje na dole bagnetu do sprawdzania jakości oleju???
Czyli sam chce te miliony zarabiać na frajerach co uwierzą jemu?

Frajerzy komu opony zimowe? a komu zmienic olej ?