Frajerzy wierzący w bezpieczeństwo SUVów powinni zobaczyć fotki

Data: 2010-08-11 20:09:03
Autor: Waldek Godel
Frajerzy wierzący w bezpieczeństwo SUVów powinni zobaczyć fotki

http://www.tvn24.pl/12690,1668789,0,1,daewoo-uderzylo-w-hummera-- pasazerka-nie-zyje,wiadomosc.html

Lublin lepiej wyszedł z czołówki niż Hummer... (zakładając, że to jest Lublin... niektóre fotki sugerują, że to może być
coś o kształcie Cantera, ale to wtedy jeszcze gorzej dla Hummera - bo w
canterze przed kierowcą jest kawałeczek plastiku i cienka blacha)
--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-08-11 21:12:22
Autor: neoniusz
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:jyl12b6u6k4n.dlglepper.institute.com...

http://www.tvn24.pl/12690,1668789,0,1,daewoo-uderzylo-w-hummera-- pasazerka-nie-zyje,wiadomosc.html

Ta policjantka to debilka?
"Wielokrotnie apelowalismy juz o rozwage, o zwolnienie, o ostrozna jazde".
Taaa, bo kazdy sie spodziewa, ze na przeciwnym pasie ktos zasnie i w nas wjedzie.

Data: 2010-08-12 10:58:09
Autor: krzysiek82
neoniusz pisze:
Ta policjantka to debilka?
"Wielokrotnie apelowalismy juz o rozwage, o zwolnienie, o ostrozna jazde".
Taaa, bo kazdy sie spodziewa, ze na przeciwnym pasie ktos zasnie i w nas wjedzie.

Kierowca musi myśleć nie tylko za siebie i przewidywać sytuacje które mogą mieć miejsce.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-12 11:23:56
Autor: Shadowchaser
On 8/12/2010 10:58 AM, krzysiek82 wrote:

Kierowca musi myśleć nie tylko za siebie i przewidywać sytuacje które
mogą mieć miejsce.

Dlatego ja bez szklanej kuli i kubka z fusami nie ruszam sie z domu:)

Data: 2010-08-12 15:57:19
Autor: krzysiek82
Shadowchaser pisze:
Dlatego ja bez szklanej kuli i kubka z fusami nie ruszam sie z domu:)

to ja chyba auto od Ciebie kupiłem. Masz na imię Helga i mieszkasz niedaleko Berlina ? ;D pełno szkła pod fotelem i jakieś fusy w bagażniku :) Wszystko mi się układa w jedną całość.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-11 21:14:20
Autor: BM
[...]

"zyc bez niego nie mozesz"

A brales pod uwage, ze pewnie Hummer z USA i może już miał konret dzwonka jak większość aut sciąganych zza oceanu?

--
Pozdrawiam, BM

Data: 2010-08-11 20:19:46
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 11 Aug 2010 21:14:20 +0200, BM napisał(a):

A brales pod uwage, ze pewnie Hummer z USA i może już miał konret dzwonka jak większość aut sciąganych zza oceanu?

Niespecjalnie... w tym przypadku wydaje się (z naciskiem na wydaje) mało
prawdopodobne, bo to była popierdółka H2 albo co gorsza H3, która ma - OIDP
przód obłożony plastikami. Zamiast klasycznie wyklepać i tona szpachli to
trzeba by to importować

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-08-11 21:17:14
Autor: Tomasz Pyra
Waldek Godel pisze:
http://www.tvn24.pl/12690,1668789,0,1,daewoo-uderzylo-w-hummera-- pasazerka-nie-zyje,wiadomosc.html

Lublin lepiej wyszedł z czołówki niż Hummer...

Ale nie wiesz który to dzwon tego Hummera.

Data: 2010-08-11 21:35:43
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2010-08-11 21:09, Waldek Godel pisze:

[...]

Lublin to to na pewno nie jest.

Pozdrawiam !!

Data: 2010-08-11 21:53:44
Autor: freewolny
[...]

Po zniekształceniach widać, że w hammerze pozostało wystarczająco dużo miejsca do przeżycia dla pasażerów i kierowcy. Ofiara śmiertelna to zepewne pani bez zapiętych pasów.

Damian

Data: 2010-08-11 20:55:35
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 11 Aug 2010 21:53:44 +0200, freewolny napisał(a):

Po zniekształceniach widać, że w hammerze pozostało wystarczająco dużo miejsca do przeżycia dla pasażerów i kierowcy. Ofiara śmiertelna to zepewne pani bez zapiętych pasów.

Po raz kolejny - Hummer przed kabiną ma metr maski z silnikiem pod nią.
Dostawczak przed kabiną ma powietrze. Obrażenia obydwu kierowców - podobne.
Mówi ci to coś?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-08-12 08:06:04
Autor: freewolny

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:j0f3xqvztdi0.dlglepper.institute.com...
[...]

A skąd wiesz, że podobne? Połamane żebra, dziurawe płuco i wycięta śledziona vs. rozcięty łuk brwiowy to jednak nie to samo.
Do tego zderzenie nastąpiło w obu samochodach po stronie pasażerów, a nie kierowców.

Damian

Data: 2010-08-11 22:58:08
Autor: kml
[...]

Było dosyć dawno zdjęcie dzwona h2 czy h3 z jakimś suvem, robione w USiA a konkluzja była taka "On [h2/3] tylko wygląda na twardy samochód"

kml

Data: 2010-08-12 08:43:52
Autor: Michał
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):

[...]

Z tego co pamiętam bezpieczeństwo w H1 i H2 to dramat,
rozwalisz to każdym dość ciężkim autem (byle tylko wyższym).

H3 nie wiem, może już być lepiej bo to bardziej osobowy samochód.

za to są bezpieczne suvy, na przykład VW np Volvo i nie Audi q7 ;)

pozdrawiam.

Data: 2010-08-12 15:57:54
Autor: P_ablo
Użytkownik " Michał" <mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i40c88$k4g$1inews.gazeta.pl...
samochód.
za to są bezpieczne suvy, na przykład VW np Volvo i nie Audi q7 ;)

A dlaczego VW tak a Q7 juz nie?

--
Picasso

Data: 2010-08-12 14:27:55
Autor: Michał
P_ablo <op@op.pl> napisał(a):
> [...]
> samochód.
> za to są bezpieczne suvy, na przykład VW np Volvo i nie Audi q7 ;)

bo Q7 dostało 4 ****
więc jest równie bezpieczne (ze ściana) jak stare volva lub reno sprzed kilkunastu lat

Data: 2010-08-12 08:06:50
Autor: WS
On 12 Sie, 16:27, " Michał" <mttj.WYT...@gazeta.pl> wrote:

bo Q7 dostało 4 ****
więc jest równie bezpieczne (ze ściana) jak stare volva lub reno sprzed
kilkunastu lat

1. Przeciez na te "gwiazdki" wplyw ma wiele czynnikow, nie tylko
zderzenie ze sciana...
2. Taki sposob przeprowadzania testow jest o kant d... rozbic ;) ale
wyniki musza byc poprawne politycznie ;) i nie moze wyjsc z nich, ze
nalezy kupowac duze i ciezkie (czytaj nieekologiczne) samochody -
dlatego stwierdza sie tylko, ze wyniki "nalezy je porownywac w obrebie
danej klasy"...
Test zderzeniowy ~50km/h ze sciana odpowiada w praktyce czolowemu
zderzeniu z takim samym samochodem jadacym z ta sama predkoscia, czyli
np. Smart jest oceniany za czolowke ze Smartem, Meganka z Meganka, a
Q7 z Q7... Wynik zderzenia Smarta z Q7 mozna przewidziec bez
przeprowadzania testu ;) i ilosc gwiazdek nie bedzie miala zadnego
znaczenia

WS

Data: 2010-08-12 14:50:38
Autor: Massai
 Michał wrote:

P_ablo <op@op.pl> napisał(a): > Użytkownik " Michał" <mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości > news:i40c88$k4g$1inews.gazeta.pl...
> bo Q7 dostało 4 ****
więc jest równie bezpieczne (ze ściana) jak stare volva lub reno
sprzed kilkunastu lat

Suvy rzadko dostają dużo gwiazdek, bo bardzo wiele tracą na obrażeniach
pieszych.

Kolizja czołowa Q7 (btw. tak ohydnego samochodu to audi chyba nigdy nie
wypuściło) z autkem typu pięciogwiazdkowa megana z całą pewnością
miałaby mniejsze konsekwencje dla pasażerów Q7.
700-800 kilo masy własnej więcej...

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-08-12 15:44:41
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 12 Aug 2010 14:27:55 +0000 (UTC),  Michał napisał(a):

A dlaczego VW tak a Q7 juz nie?

bo Q7 dostało 4 ****
więc jest równie bezpieczne (ze ściana) jak stare volva lub reno sprzed kilkunastu lat

to tylko wskazuje ile warte są te gwiazdki - skoro ta sama konstrukcja
dostaje różne oceny.
Zresztą nie dziwota, skoro specjalnie dla mercedesa zmienili sposób oceny
kilka lat temu, żeby model który absolutnie się do pięciu gwiazdek nie
kwalifikował - je dostał.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-08-12 09:30:10
Autor: P_ablo
[...]

Czy lepiej..
"Hummer" jak widac ciety nie byl... Zreszta te H3 sa zrobione na bazie jakiegos amerykanskiego gowna (chyba Chevroleta Coloardo) i z Hummerem maja wspolna tylko nazwe.  Do tego ten przesmiewczy topic umocuj w relacji jakiegos badziewka w sytul Focusa czy nawet Insigni z tym wlasnie Lublinem a wtedy pogadamy!

W dostawczakach przednie zawieszenie a w tym belki, oraz podluznice sa znacznie solidniejsze niz w osobowkach/SUVach, ponadto niewykluczone, ze podluznice w tym lublinie sa wyzej niz w H3. Na koniec - nic nie napisali, czy pasazerka miala zapiete pasy, bo przestrzeni na przezycie w tym miejscu jest dosc sporo.

--
Picasso

Data: 2010-08-12 09:44:29
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 12 Aug 2010 09:30:10 +0200, P_ablo napisał(a):

[...]

prawie jak Radio Erewań...
H2 (a nie H3) jest zrobiony na bazie Chevroleta Tahoe, który lekko licząc
jest większy od tego dostawczaka.
H3 jest wielkości typowego SUVa  jak Cayenne czy Touareg, którego głównym
zastosowaniem jest odwożenie dzieci do szkoły. Głównie dlatego, że
blondynkowate żony bogaczy czują się w nich bezpiecznie.

A jak sobie zobaczysz jeszcz raz topic i tym razem przeczytasz do końca,
zauważysz, że o SUVach właśnie w nim pisałem.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-08-12 11:23:57
Autor: P_ablo
Frajerzy niewierzący w bezpieczeństwo SUVów powinni zobaczyć fotki
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:o3hl116lszba.dlglepper.institute.com...

[...]

Czyli mam rozumiec, ze samochod klasy Astry lepiej wyjdzie w konfrontacji z Lublinem niz taki "Hummer" czy inny SUV?!
Chyba, ze...  mam kupic zonie Lublina, bo przeciez nie Yaris ani Aygo... Ostatecznie zawsz emoge "zanabyc" SKOTa - ten taniej wyjdzie w zakupie a i lublin nie bedzie mial z nim szans...

Przytoczeni przez Ciebie "frajerzy" wierza, ze KAZDY SUV jest _bezpieczniejszy_ od  kazdego lzejszego i mniejszego nieSUVa a to jest zasadnicza roznica ... i pisze o prawdziwych SUVach a nie popierdolkach typu Kuga czy Qashqai...

--
Picasso

Data: 2010-08-12 14:42:56
Autor: Massai
P_ablo wrote:

> [...]

Ostatecznie zawsz emoge "zanabyc" SKOTa - ten taniej wyjdzie w
zakupie a i lublin nie bedzie mial z nim szans...

Czemu takie półśrodki? Rosomaka z uzbrojeniem, albo od razu Twardy ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-08-12 09:32:57
Autor: jacek2v
On 11 Sie, 21:09, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
[...]

Nie generalizuj na SUVy. Z moich obserwacji to hamerykańskie woziki
jakieś takie delikatne są na czołówki :)

Pzdr.

Data: 2010-08-12 10:24:50
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Frajerzy wierzący w bezpieczeństwo SUVów powinni zobaczyć fotki
Witam serdecznie.

Nie wierzę w bezpieczeństwo w żadnym aucie, jednak wiem, że kiedy kilka lat temu
gościu w UNO przy 70km./h. wjechał mi w bok CR-V to ja odjechałem o własnych
siłach. Nawet poduszki nie strzeliły, żadna szyba, żaden klosz. Zdarty bok ale
zawieszenie wytrzymało (zgiął się lekko wahacz), a UNO nie miało przodu w ogóle,
i przedniej szyby.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/