Frajerzy wierzący w bezpieczeństwo SUVów powinni zobaczyć fotki

Data: 2010-08-11 21:12:22
Autor: neoniusz
Frajerzy wierzący w bezpieczeństwo SUVów powinni zobaczyć fotki
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:jyl12b6u6k4n.dlglepper.institute.com...

http://www.tvn24.pl/12690,1668789,0,1,daewoo-uderzylo-w-hummera-- pasazerka-nie-zyje,wiadomosc.html

Ta policjantka to debilka?
"Wielokrotnie apelowalismy juz o rozwage, o zwolnienie, o ostrozna jazde".
Taaa, bo kazdy sie spodziewa, ze na przeciwnym pasie ktos zasnie i w nas wjedzie.

Data: 2010-08-12 10:58:09
Autor: krzysiek82
neoniusz pisze:
Ta policjantka to debilka?
"Wielokrotnie apelowalismy juz o rozwage, o zwolnienie, o ostrozna jazde".
Taaa, bo kazdy sie spodziewa, ze na przeciwnym pasie ktos zasnie i w nas wjedzie.

Kierowca musi myśleć nie tylko za siebie i przewidywać sytuacje które mogą mieć miejsce.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-12 11:23:56
Autor: Shadowchaser
On 8/12/2010 10:58 AM, krzysiek82 wrote:

Kierowca musi myśleć nie tylko za siebie i przewidywać sytuacje które
mogą mieć miejsce.

Dlatego ja bez szklanej kuli i kubka z fusami nie ruszam sie z domu:)

Data: 2010-08-12 15:57:19
Autor: krzysiek82
Shadowchaser pisze:
Dlatego ja bez szklanej kuli i kubka z fusami nie ruszam sie z domu:)

to ja chyba auto od Ciebie kupiłem. Masz na imię Helga i mieszkasz niedaleko Berlina ? ;D pełno szkła pod fotelem i jakieś fusy w bagażniku :) Wszystko mi się układa w jedną całość.

--
krzysiek82

Frajerzy wierzący w bezpieczeństwo SUVów powinni zobaczyć fotki